Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424943/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartnicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-809
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wloclawek@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68877613-5c3a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056854/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawy produktów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424943/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 583608,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy przetworów rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Centralnym Okręgu Łódzkiego (Areszt Śledczy w Łodzi, Zakład Karny nr 1 w Łodzi, Oddział Zewnętrzny przy Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi, Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim)ARESZT ŚLEDCZY W ŁODZI UL. SMUTNA 21, 91-729 ŁÓDŹ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 1700 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 3200 kg
ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI UL. BESKIDZKA 54, 91-612 ŁÓDŹ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 500 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 1500 kg
3. Płaty śledziowe solone – 50 kg
4. Kostka rybna – produkt mrożony – 500 kg
ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY PRZY ZAKŁADZIE KARNYM NR 1 W ŁODZI UL. J. I. KRASZEWSKIEGO 1/5, 93-161 ŁÓDŹ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 200 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 500 kg
3. Płaty śledziowe solone – 50 kg
4. Kostka rybna – produkt mrożony – 200 kg
ARESZT ŚLEDCZY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. WRONIA 76/90, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 300 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 1000 kg
4. Kostka rybna – produkt mrożony – 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 115437,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy konserw rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Centralnym Okręgu Łódzkiego (Areszt Śledczy w Łodzi, Zakład Karny nr 1 w Łodzi, Oddział Zewnętrzny przy Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi, Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim)ARESZT ŚLEDCZY W ŁODZI UL. SMUTNA 21, 91-729 ŁÓDŹ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 2300 kg
2. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt - 2300 kg
ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI UL. BESKIDZKA 54, 91-612 ŁÓDŹ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 600 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 600 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 600 kg
ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY PRZY ZAKŁADZIE KARNYM NR 1 W ŁODZI UL. J. I. KRASZEWSKIEGO 1/5, 93-161 ŁÓDŹ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
ARESZT ŚLEDCZY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. WRONIA 76/90, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1000 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15243000-3 - Przetwory z ryb
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 94597,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy produktów rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Północnym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Garbalinie, Zakład Karny w Łowiczu, Zakład Karny we Włocławku)ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE GARBALIN 18, 99-100 ŁĘCZYCA
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 300 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 1000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 250 kg
ZAKŁAD KARNY W ŁOWICZU UL. WIEJSKA 3, 99-400 ŁOWICZ
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 250 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 4000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 300 kg
ZAKŁAD KARNY WE WŁOCŁAWKU UL. BARTNICKA 10 87-800 WŁOCŁAWEK
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 2000 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 86034,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy konserw rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Północnym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Garbalinie, Zakład Karny w Łowiczu, Zakład Karny we Włocławku)ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE GARBALIN 18, 99-100 ŁĘCZYCA
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt -1500 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 500 kg
ZAKŁAD KARNY W ŁOWICZU UL. WIEJSKA 3, 99-400 ŁOWICZ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 200 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 150 kg
ZAKŁAD KARNY WE WŁOCŁAWKU UL. BARTNICKA 10 87-800 WŁOCŁAWEK
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 3300 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 550 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 3300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15243000-3 - Przetwory z ryb
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 93771,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy produktów rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Południowym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Sieradzu, Areszt Śledczy w Ostrowie Wielkopolskim, Zakład Karny w Kluczborku, Oddział Zewnętrzny w Sierakowie Śląskim)ZAKŁAD KARNY W SIERADZU UL. ORZECHOWA 5, 98-200 SIERADZ
1. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2800 kg
2. Płaty śledziowe solone – 1000 kg
3. Kostka rybna – produkt mrożony – 150 kg
ARESZT ŚLEDCZY W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL. LEDÓCHOWSKIEGO 1, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 300 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 800 kg
3. Płaty śledziowe solone – 200 kg
ZAKŁAD KARNY W KLUCZBORKU UL. KATOWICKA 4, 46-200 KLUCZBORK
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 90 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 1326 kg
3. Płaty śledziowe solone – 46 kg
ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY W SIERAKOWIE ŚLĄSKIM UL. CEGIELNIANA 13, 42-793 CIASNA
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) – 130 kg
2. Burgery rybne panierowane 50g – 110g – 2000 kg
3. Płaty śledziowe solone – 70 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 79810,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy konserw rybnych do Jednostek Penitencjarnych w Regionie Południowym Okręgu Łódzkiego (Zakład Karny w Sieradzu, Areszt Śledczy w Ostrowie Wielkopolskim, Zakład Karny w Kluczborku)ZAKŁAD KARNY W SIERADZU UL. ORZECHOWA 5, 98-200 SIERADZ
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 2000 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1500 kg
3. Konserwa – sałatka rybna z warzywami puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 3000 kg
ARESZT ŚLEDCZY W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL. LEDÓCHOWSKIEGO 1, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 800 kg
2. Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 300 kg
ZAKŁAD KARNY W KLUCZBORKU UL. KATOWICKA 4, 46-200 KLUCZBORK
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1050 kg
2. Konserwa – sałatka rybna z warzywami puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1050 kg
ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY W SIERAKOWIE ŚLĄSKIM UL. CEGIELNIANA 13, 42-793 CIASNA
1. Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1560 kg
2. Konserwa – sałatka rybna z warzywami puszka z samootwieraczem 300-330 g/szt – 1560 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15243000-3 - Przetwory z ryb
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 143137,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207315,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972345089 REGON: 369505932
7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492207845 REGON: 364419435
7.3.3) Ulica: Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972345089 REGON: 369505932
7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492207845 REGON: 364419435
7.3.3) Ulica: Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100557,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92941,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92941,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972345089 REGON: 369505932
7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92941,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132575,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132575,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492207845 REGON: 364419435
7.3.3) Ulica: Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132575,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025 roku.
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- "Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i wyposażenia Klubu Młodych PlanB w ramach zad.inw.pn.Adaptacja budynku przy ul.Związków Zawodowych na potrzeby Klubu Młodych Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.