eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzZakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych realizowanego w ramach projektu pod nazwą: Droga do "Złotej Jesień" dofinansowanego ze środków PFRON.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych realizowanego w ramach projektu pod nazwą: Droga do ”Złotej Jesień” dofinansowanego ze środków PFRON.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 415 2001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a95dcdf5-331b-47df-a9b5-061c4689db21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych realizowanego w ramach projektu pod nazwą: Droga do ”Złotej Jesień” dofinansowanego ze środków PFRON.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a95dcdf5-331b-47df-a9b5-061c4689db21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032251/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych realizowanego w ramach projektu pod nazwą: Droga do ”Złotej Jesień” dofinansowanego ze środków PFRON

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.252.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173983,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu 9-osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poprzez wyposażenie w windę hydrauliczną i jedno stanowisko umożliwiające przewóz osoby na wózku inwalidzkim, przeznaczonego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień” w Raciborzu.
Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2024 , dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg; typ pojazdu: van/minibus; ilość miejsc siedzących: 9 ( w tym kierowca oraz jedno stanowisko do przewozu osoby na wózku inwalidzkim); rozstaw osi minimum 3300 mm, długość pojazdu minimum 5000 mm.; silnik wysokoprężny disel, poj. min. 1800 cm3, moc. min. 75 kW; norma emisji spalin min. EURO 6; przystosowanie do przewozu osób niepełnoprawnych; winda załadunkowa hydrauliczna zamontowana w środku pojazdu do podłogi, wyposażona standardowo; mocowanie wózka inwalidzkiego i osoby niepełnosprawnej na wózku, odbiór UDT, stosowne znakowanie pojazdu. Zamawiający wymaga minimalnych następujących warunków gwarancji: długość okresu gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów min. 24 miesiące ; długość okresu gwarancji na perforację nadwozia min. 60 miesiące, długość okresu gwarancji na powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia/ formularz techniczny - stanowiący załącznik nr 1A do niniejszej SWZ, oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269001,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269001,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269001,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN WAY Kamila Sadowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291820198

7.3.3) Ulica: Chmielna 68 G

7.3.4) Miejscowość: Makówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269001,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwa: Droga do „Złotej Jesieni” dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.