Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536357/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00590732/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Diagnoza przyczyn braku aktywności zawodowej wśród osób biernych zawodowo w województwie zachodniopomorskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91-425-61-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Diagnoza przyczyn braku aktywności zawodowej wśród osób biernych zawodowo w województwie zachodniopomorskim"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf46416f-0e61-4334-b7dc-12cd6a4e8b2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045906/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Uslugi realizacji badań społecznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf46416f-0e61-4334-b7dc-12cd6a4e8b2a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wup.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Szczegóły zostały opisane w Rozdziale 13 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania przy użyciu środków i zgodnie z ust. 1.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22)
458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO wskazano w Rozdziale 2 SWZ Ochrona Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.94.2024.ASt
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Osoby bierne zawodowo stanowią niewykorzystane zasoby pracy. Punktem wyjścia dla działań mających na celu aktywizację zawodową osób biernych zawodowo, powinna być odpowiednia diagnoza, na podstawie której można dobrać odpowiednie wsparcie. Aktywizacja tej grupy osób wymaga m.in. rozpoznania powodów bierności zawodowej oraz potrzeb szkoleniowych. W badaniu przyjęto dwa podstawowe źródła pozyskiwania informacji, którym odpowiadają dwie perspektywy postrzegania zjawiska bierności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga: 60,00%;
2) Sposób dotarcia do respondentów w ramach badań ilościowych (S) – waga: 20,00%;
3) Zwiększenie liczebności wywiadów kwestionariuszy (badanie ilościowe) z osobami biernymi zawodowo w stosunku do minimalnej dla województwa, wskazanej w Tabeli 1 OPZ (K)- waga 15,00 %
4) Doświadczenie Kierownika badania w zakresie badań społecznych dot. osób biernych zawodowo (D) – waga: 5,00%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dotarcia do respondentów w ramach badań ilościowych (S)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Zwiększenie liczebności wywiadów kwestionariuszy (badanie ilościowe) z osobami biernymi zawodowo w stosunku do minimalnej dla województwa, wskazanej w Tabeli 1 OPZ (K)- waga 15,00 %
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 4) Doświadczenie Kierownika badania w zakresie badań społecznych dot. osób biernych zawodowo (D) – waga: 5,00%.
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WYKAZ USŁUG WYKONANYCHa) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 świadczenia tj.: usługi badania w oparciu o desk research na poziomie regionu, podregionu, lub kraju przy wykorzystywaniu analizy danych zastanych dotyczących rynku pracy.
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 świadczenia tj.: usługi badania przy użyciu metod jakościowych dotyczących rynku pracy, potwierdzonego wykonaniem co najmniej 3 usług badawczych w których przeprowadzono minimum 10 wywiadów FGI.
c) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 2 świadczenia tj.: usługi badania społecznego (z wykorzystaniem metod ilościowych) na poziomie regionu, lub podregionu o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
WYKAZ OSÓB – Załącznik nr 5 do SWZ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia i kwalifikacji, jeśli wykaże, że dysponuje zespołem który będzie realizował niniejsze zamówienie, w skład którego musi wchodzić:
1) Kierownik badania, posiadający:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w kierowaniu projektami badawczymi w zakresie nauk społecznych - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierował minimum 2 ukończonymi projektami badawczymi o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każdy,
c) doświadczenie w zakresie uczestnictwa w badaniach społecznych dotyczących rynku pracy lub edukacji zawodowej – uczestnictwo w 2 projektach badawczych,
2) Pozostali członkowie Zespołu Badawczego posiadających wykształcenie wyższe:
a) minimum 2 badaczy jakościowych (moderatorów indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz wywiadów grupowych) - każdy z badaczy musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 3 projektach badawczych z zakresu nauk społecznych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każde badanie, w których był odpowiedzialny za gromadzenie oraz analizę danych pochodzących z badań jakościowych, co najmniej jeden z moderatorów powinien brać udział w co najmniej 1 badaniu jakościowym dotyczącym rynku pracy lub edukacji zawodowej,
b) minimum 2 badaczy ilościowych - każdy z badaczy musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 2 projektach badawczych wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każdy, w których był odpowiedzialny za gromadzenie oraz analizę danych pochodzących z badań ilościowych,
Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której wskazane osoby pełnią więcej niż jedną z funkcji / ról w zespole.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby dołącza również Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu Załącznik nr 9A do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. 2) Wykaz osób wg wzoru stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami /cechami/ kryteriami określonymi w ROZDZIALE 19 SWZ pkt. 2. ppkt. 2) Opis sposób dotarcia do respondentów w ramach badań ilościowych - Załącznik własny Wykonawcy w zakresie Kryterium nr 2.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. 129 t.j.) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIASEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (podział zadań konsorcjantów).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunkudo treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) zmiana składu zespołu realizującego badanie,
b) zmiana terminu realizacji Zamówienia na wniosek Zamawiającego z 50 dni kalendarzowych na 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. W przypadku zmiany osoby/osób zespołu realizującego badanie Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowana osoba/osoby spełniają warunek udziału w postępowaniu tj. wiedza i doświadczenie zawodowe będą odpowiadały co najmniej wiedzy i doświadczeniu zawodowemu osobie/osobom wskazanym pierwotnie oraz otrzyma taką samą lub większą liczbę punktów co pierwotna osoba (kierownik badania), według przyjętych kryteriów. Wraz z propozycją osoby, Wykonawca musi złożyć niezbędne dokumenty jakie złożył wraz z ofertą.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit. b) Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z odpowiednim wnioskiem.
4. Na zmianę wskazaną w § 5 ust. 1. lit. a) niniejszej umowy, Zamawiający może wyrazić zgodę, jednakże nie jest zobowiązany do wyrażenia takiej zgody.
5. Na zmianę wskazaną w § 5 ust. 1. lit. b) niniejszej umowy, obie strony muszą wyrazić zgodę.
6. Nie stanowią zmiany umowy następujące sytuacje:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy;
b) zmiana danych teleadresowych;
c) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https//ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronę bezpieczeństwa narodowego.1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru – stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz winien być podpisany przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń.
2. KRS/CEiDG. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. (Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Pełnomocnictwo. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. (Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca Załącznik nr 2 do SWZ
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie Załącznik nr 2 do SWZ
• Podmiot udostepniający zasoby wykonawcy Załącznik nr 2A do SWZ
5. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie – Załącznik nr 3 do SWZ do SWZ
• Podmiot udostepniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 3A do SWZ
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnianiu swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie należy dołączyć do oferty, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4A i 5A do SWZ.
7. Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp Podział zadań konsorcjantów. Dotyczy tylko wykonawców występujących wspólnie.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Opis sposób dotarcia do respondentów w ramach badań ilościowych Załącznik własny Wykonawcy w zakresie Kryterium nr 2.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie hałasu dla inwestycji Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych i pomedycznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.