eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa połączenia ulic: Związku Jaszczurczego z drogą wojewódzką nr 500.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:
Budowa połączenia ulic: Związku Jaszczurczego z drogą wojewódzką nr 500.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552393125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/elblag/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:
Budowa połączenia ulic: Związku Jaszczurczego z drogą wojewódzką nr 500.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37ce1dc3-5374-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015773/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu polegającym na budowie połączenia ulic: Związku Jaszczurczego z Drogą Wojewódzką nr 500 wraz z przebudową odcinka ul. Zw. Jaszczurczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429848/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.72.2022.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:
Budowa połączenia ulic: Związku Jaszczurczego z drogą wojewódzka nr 500.

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, nadzór i zarządzanie w trakcie robót budowlanych, związanych z realizacją zadania pn.:
Budowa połączenia ulic: Związku Jaszczurczego z droga wojewódzką nr 500:
- Budowa skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 500 w rejonie Placu Grunwaldzkiego z ul. Związku Jaszczurczego umożliwiającego relacje prawoskrętne pomiędzy tymi ulicami.
- Przebudowa ulicy Związku Jaszczurczego na odcinku od skrzyżowania z ulicą Oboźną
do ulicy Plac Grunwaldzki (DW 500).
- Przebudowa w niezbędnym zakresie odcinka DW 500.
- Przebudowa i rozbudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu.
- Przebudowa trakcji tramwajowej, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej, sieci gazowej i elektroenergetycznej, istniejącego uzbrojenia podziemnego oraz pozostałej infrastruktury w niezbędnym zakresie związanym z usunięciem kolizji.
- Przebudowa i budowa chodników, miejsc postojowych, ścieżek rowerowych wraz z zagospodarowaniem zieleni i elementami małej architektury.
- Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu
drogowego.

Szczegółowy zakres , technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne oraz projekty budowlane i techniczne pn:
”Budowa połączenia ulic: Związku Jaszczurczego z drogą wojewódzką nr 500” wykonane przez biuro projektów NEOX Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk.

2. Zakres usług, stanowiących przedmiot zamówienia:
1) przygotowanie procesu inwestycyjnego, o którym mowa w ppkt 1.
2) zarządzanie, nadzorowanie i zapewnienie osób pełniących funkcję inspektorów robót branżowych w trakcie realizacji przedsięwzięcia budowlanego dla każdej z branż, tj. branży drogowej, branży elektroenergetycznej, branży telekomunikacyjnej, branży sanitarnej,
3) prowadzenie rozliczeń bieżących (w trakcie trwania inwestycji) osobno dla każdej z branż
4) rozliczenie inwestycji i przygotowanie przekazania środków trwałych osobno dla każdej z branż
5) obsługa okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi .

3. Informacje, w oparciu o które realizowana będzie usługa, stanowiąca przedmiot zamówienia:

1) Zamawiający uzyska niezbędne decyzje i pozwolenia na realizację robót budowlanych.
2) Inspektor nadzoru robót branży drogowej jest Koordynatorem całości robót – kierownikiem zespołu inspektorów robót branżowych.
3) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ppkt 1, jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
4) Wszelkie projekty organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji opracowane przez wykonawcę robót muszą zostać zatwierdzone przez inspektora nadzoru, Policję oraz organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Zarząd Dróg UM w Elblągu.
5) Zadania realizowane będą ze środków własnych Gminy Miasta Elbląg
6) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
7) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej dyspozycyjności Inspektorów nadzoru na terenie budowy i stawianie się na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego w Elblągu w terminie wskazanym w ofercie maksymalnie do 4 godzin licząc od wezwania przez Zamawiającego. Zawiadomienie za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, faksem lub pisemnie uznaje się za skuteczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59778,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59778,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Wojtanowski Obsługa Inwestycji Budowlanych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280521348

7.3.3) Ulica: Ogólna 1M/3

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59778,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.