eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego zlokalizowanego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego zlokalizowanego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Naczelny Sąd Administracyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Piotra Boduena 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-011

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nsa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/941464

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego zlokalizowanego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb4fcaa1-2d3b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253121/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku przy ul. Jasnej 2/4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAG.262.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie kompletnego projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej
(w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w formacie .doc i .pdf dla części opisowej oraz w formacie .dwg dla części projektowej) przez osoby posiadające stosowne, wymagane prawem uprawnienia zawodowe;
2) dostawa i montaż fabrycznie nowej instalacji fotowoltaicznej zrealizowana w oparciu
o projekt wykonawczy, na budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4;
3) wpięcie instalacji fotowoltaicznej do instalacji elektroenergetycznej budynku Zamawiającego przy ulicy Jasnej 2/4 oraz przy ulicy Boduena 3/5 w Warszawie;
4) zgłoszenie operatorowi sieci dystrybucyjnej (OSD) wpięcia instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej w imieniu Zamawiającego;
5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej oraz jej utrzymania;
6) uzgodnienie projektu wykonawczego przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej zainstalowanej instalacji fotowoltaicznych przez uprawnionego rzeczoznawcę i zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej w imieniu Zamawiającego do organów Państwowej Straży Pożarnej (zgodnie z art. 56 ust. 1a w związku z art. 29 ust. 4 pkt. 3 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682);
7) pełnienie przez projektanta nadzoru autorskiego nad zgodnym wykonaniem przedmiotu Umowy z projektem wykonawczym przez cały okres realizacji przedmiotu umowy do odbioru końcowego;
8) realizacja serwisu gwarancyjnego instalacji fotowoltaicznej;
- zgodnie ze szczegółowym opisem i wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy (stanowiących załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206125,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377394,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206125,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atum Energy sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292720407

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

częściowy montaż instalacji fotowoltaicznej o wartości 20 000,00 pln


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206125,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.