Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404276/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00426220/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00436066/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00441799/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Błażowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Błażowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172297119
1.5.8.) Numer faksu: 172297077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@blazowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blazowa.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.blazowa.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Błażowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f5d1f84-790a-432e-a244-69082c97b21d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071223/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Błażowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GiB.271.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. W ramach zamówienia wykonane zostaną:
1) boisko piłkarskie o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej o wymiarach 34,0 x 66,0 m (pole gry 30,0 x 60,0 m) do gry w piłkę nożną,
2) przesuniecie dwóch boisk do piłki siatkowej,
3) ogrodzenie wraz z piłkochwytami,
4) utwardzenie terenu poliuretanowe o powierzchni ok. 150 m2,
5) utwardzenie terenu z kostki brukowej,
6) drenaż,
7) oświetlenie terenu boiska,
8) przełożenie kanalizacji sanitarnej DN400,
9) dostawa:
a) trójkątnej szczotki wykonanej z ocynkowanej stali lub aluminiową do bieżącej pielęgnacji boiska o minimalnych parametrach:
Długość: min. 190 cm,
Szerokość: min. 190 cm,
Wysokość: min. 15cm,
Waga całkowita: 50-60 kg,
Szczotka musi posiadać zaczep ułatwiający do zaczepienia do samojezdnej maszyny.
b) dodatkowego wypełnienia naturalnego zgodnego ze specyfikacją zamówienia celem wykorzystania tego materiału na późniejsze ewentualne uzupełnianie. Wymaga się dostawy min. 300kg wypełnienia (gęstość nasypowa 90-130 kg/m3).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekty gotowe do użytkowania z punktu widzenia celu któremu mają służyć, opisane w SWZ, wynikające z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 8 – Przedmiar robót,
2) Załącznik nr 9 – Projekt,
3) Załącznik nr 10 – STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233140-2 - Roboty drogowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1498993,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1498993,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1498993,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481581527
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 32
7.3.4) Miejscowość: Dzierżysław
7.3.5) Kod pocztowy: 48-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1498993,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 371 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BŁAŻOWA
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 11 obr. ewid. Futoma o długości 250 m
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 10/21 obr. ewid. Futoma o długości 310 m
więcej: przetargi BŁAŻOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.