eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceTransport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025 - nr 3



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025 – nr 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025 – nr 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af8fc772-7c35-4695-bc0f-cae5156bc4e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448879

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/490/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Przedszkola nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, ul. Koraszewskiego 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10 (P-41), Szkoły Podstawowej nr 38 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 11 w Katowicach, ul. Wantuły 11 (SP-38) i Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego im. Dr Marii Trzcińskiej-Fajfrowskiej w Katowicach, ul. Gościnna 8 (OREW) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: P-41 oddziały integracyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową, autyzmem, zespołem Aspergera, SP-38 - oddziały integracyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową, autyzmem, zespołem Aspergera, OREW K-ce - uczniowie z niepełnosprawnością intelektualnym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim, niepełnosprawnością ruchową oraz sprzężoną.

Przebieg trasy: dowożenie na godz. 8:00 do SP-38, na godz. 8:10 do P-41 (1 kurs) i godz. 8:30 do OREW K-ce (2 kurs), odwożenie o godz. 15:00 z OREW K-ce (1 kurs), następnie odwożenie z P-41 o godz. 15:20 i o godz. 15:30 z SP-38 (2 kurs).

TRASA 1 – 5 dzieci (trasa o długości około 70 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 155000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17
(ZSPdDN) i Szkoły Podstawowej nr 66 im. Janusza Korczaka w Katowicach,
ul. B. Krzywoustego 7 (SP-66) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: ZSPdDN - uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, SP-66 - uczniowie z niepełnosprawnością ruchową, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, lekkim, z autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną.

Dowożenie na godz. 7:30 do ZSPdDN, na godz. 8:00 do SP-66, odwożenie o godz. 15:00 z SP-66 i godz. 15:30 z ZSPdDN.

TRASA 2 – 5 dzieci (trasa o długości około 50 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 155000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 55 Specjalnej w Katowicach, ul. Ks. Bpa H. Bednorza 13 (SPS-55), Szkoły Podstawowej nr 39 im. Jana Pawła II Specjalnej w Katowicach, ul. Ścigały 17 (SPS-39) i Szkoły Podstawowej nr 60 Specjalnej w Katowicach w Zespole Szkół nr 3, ul. B. Chrobrego 4 (SPS-60) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: SPS-55 - uczniowie z niedostosowaniem społecznym oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną, SPS-60 – uczniowie z autyzmem, zespołem Aspergera oraz niepełnosprawnością sprzężoną, SPS-39 - uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, z autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną.

Przebieg trasy: zabranie ucznia SPS-55 i dowiezienie do szkoły na godz. 7:00 (1 kurs), zabranie uczniów SPS-39 i dowiezienie o godz. 7:30 (2 kurs), następnie zabranie ucznia SPS-60 i dowiezienie na godz. 8:00 (3 kurs). Odwożenie ucznia SPS-60 o godz. 15:15
(1 kurs), uczniów SPS-39 o godz. 15:45 (2 kurs) i o godz. 16:30 ucznia SPS-55 (3 kurs).

TRASA 3 – 4 dzieci (trasa o długości około 52 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 155000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Przedszkola nr 35 w Katowicach,
ul. Rybnicka 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Katowicach (P-35), Zespołu Szkolno – Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 (ZSPdDN) i Specjalistycznego Niepublicznego Przedszkola Edukacyjno – Rehabilitacyjnego w Katowicach, ul. Ułańska 5a (SNPER) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności P-35 – dzieci z niepełnosprawnością ruchową w tym afazją, ZSPdDN - uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, SNPER - dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz ruchową, sprzężoną, z autyzmem.

Dowożenie na godz. 7:15 do P-35, na godz. 7:30 do ZSPdDN, na godz. 8:15 do SNPER, odwożenie o godz. 15:15 z SNPER, o godz. 15:30 z ZSPdDN i godz. 15:50 z P-35.

TRASA 4 – 4 dzieci (trasa o długości około 44 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 190833,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Rydzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6411700587

7.3.3) Ulica: ul. Joanny 18/28

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-712

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47433,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6271425128

7.3.3) Ulica: Kluczborska 12a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-508

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74214,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47673,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP: 6271425128

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6271425128

7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 12a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-508

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74214,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60134,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6271425128

7.3.3) Ulica: Kluczborska 12a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-508

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108775,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.