Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego na działce nr 38/10 położonej w Sidzinie przy Szkole Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Sidzinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bystra-Sidzina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bystra Podhalańska 373
1.5.2.) Miejscowość: Bystra Podhalańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-235
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@bystra-sidzina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bystra-sidzina.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego na działce nr 38/10 położonej w Sidzinie przy Szkole Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Sidzinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d907f059-8f6c-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018948/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie stacjonarnego miasteczka rowerowego przy szkole podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Sidzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dwóch postępowaniach prowadzonych uprzednio w trybie podstawowym do upływu terminu nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-dfa5a098-3757-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.14..2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym o powierzchni opracowania 543,30 m² na terenie zielonym przy Szkole Podstawowej w Sidzinie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę obiektów małej architektury, składających się z tablicy z regulaminem oraz dwudziestu trzech słupów, z trzydziestoma znakami drogowymi. Projektuje się utwardzenie terenu wykonane z asfaltobetonu otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm, a następnie wykonanie na nim miasteczka ruchu rowerowego z masy termoplastycznej. Ponadto projektuje się wykonanie trawnika z siewu.
3. Zakres robót obejmuje m.in.:
a. Usunięcie warstwy humusu,
b. Roboty ziemne,
c. Wykopy ręczne,
d. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych,
e. Podbudowy z kruszyw łamanych,
f. Ławy betonowe pod krawężniki zwykłe,
g. Obrzeża betonowe na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,
h. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
i. Montaż korytek z kratami stalowymi,
j. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe,
k. Oznakowanie pionowe stałe,
l. Plantowanie ręczne powierzchni gruntu,
m. Ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem z przykryciem nasion po wysiewie walcem kolczatką na uprzednio przygotowanej warstwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa KOMBUD Franciszek Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351089897
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-242
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Modernizacja dróg osiedlowych
- Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni gruntowych za pomocą destruktu stabilizowanego mechanicznie
- Kompleksowa modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-2A (dawniej Rbo-1) od ul. Fiołkowej do ul. Długiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.