eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzKonwersja budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej (Z³oczew, Sieradz, Warta)



Og³oszenie z dnia 2024-10-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Konwersja budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej (Z³oczew, Sieradz, Warta)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Sieradzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934789

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8220501 wew. 435

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsieradz_pr2@finn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-sieradz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konwersja budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej (Z³oczew, Sieradz, Warta)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa36699b-9ba7-4c85-a4a7-9847887eccf5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00524300

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00062947/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Prace geodezyjno-kartograficzne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.powiat-sieradz.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.powiat-sieradz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: spsieradz_pr2@finn.pl (za wyj±tkiem przekazania oferty z za³±cznikami). Ofertê nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, poprzez System e-ZP, w:1) formie elektronicznej lub2) w postaci elektronicznej (plik elektroniczny) opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: POWIAT SIERADZKI, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz
1.1. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl
1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy PZP o warto¶ci szacunkowej nie przekraczaj±cej progów unijnych, o jakich mowa w art. 3 ustawy PZP.
1.3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
1.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.7. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.8. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
1.9. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 500000,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 21540,65 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konwersji budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej dla gminy i miasta Z³oczew, gminy Sieradz i miasta Warta, powiat sieradzki, województwo ³ódzkie.
Prace nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami technicznymi, opisanymi w Za³±czniku Nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 70000000-1 - Us³ugi w zakresie nieruchomo¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy powo³a³ Komisjê Przetargow± do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia w tym m.in. do oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu oraz do badania i oceny ofert
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie ni¿ej przedstawione kryteria oceny ofert:
- cena 60 % ; - termin realizacji zamówienia 30%; - do¶wiadczenie 10%, przy czym 1% = 1 pkt.
1) W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Liczba punktów = (najni¿sza cena/ cena oferty ocenianej) x 60% x100pkt
Maksymalna ilo¶æ punktów to 60.
2) W kryterium „termin realizacji zamówienia” ocena ofert zostanie dokonana w poni¿szy sposób:
a) termin realizacji zamówienia do 35 dni od daty podpisania umowy otrzyma - 30 pkt
b) termin realizacji zamówienia (od 36 dni) do 40 dni od daty podpisania umowy otrzyma - 15 pkt
c) termin realizacji zamówienia (od 41 dni) do 45 dni od daty podpisania umowy otrzyma - 0 pkt
3) W kryterium „do¶wiadczenie” ocena ofert zostanie dokonana w poni¿szy sposób:
Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat zrealizowa³ nale¿ycie us³ugi geodezyjne, polegaj±ce na modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub konwersji budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowe, o warto¶ci ka¿dej z tych us³ug co najmniej 20.000,00 z³ otrzyma:
a) 4 (i wiêcej) us³ugi geodezyjne - 10 pkt
b) 3 us³ugi geodezyjne - 5 pkt
c) 2 us³ugi geodezyjne - 0 pkt
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± koñcow± ocenê oferty tj. cena + termin realizacji zamówienia + do¶wiadczenie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotycz±ce:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 20.000,00 z³.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e (Za³±cznik Nr 3 do SWZ), ¿e dysponuje co najmniej 2 osobami, w tym:
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie kierowaæ realizacj± zamówienia (kierownik zamówienia), z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, co najmniej w zakresie wynikaj±cym z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z pó¼n. zm.). Osoba ta musi posiadaæ do¶wiadczenie przy kierowaniu realizacj± minimum dwóch us³ug polegaj±cych na modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub konwersji budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej;
- co najmniej 1 osob± z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, co najmniej w zakresie wynikaj±cym z art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z pó¼n. zm.). Osoba ta musi posiadaæ do¶wiadczenie przy realizacji co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub konwersji budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej.
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e (Za³±cznik Nr 4 do SWZ), ¿e zrealizowa³ nale¿ycie (zakoñczy³ w terminach zgodnych z zawart± umow±), w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 us³ugi geodezyjne polegaj±ce na modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub konwersji budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej o warto¶ci ka¿dej z tych robót, nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³.
W przypadku Wykonawców, którzy dokonali modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub konwersji budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowe w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ tych robót po ¶rednim kursie NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi - Za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
UWAGA! WYKONAWCA POWY¯SZE O¦WIADCZENIE DO£¡CZA DO OFERTY.
2) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da:
- dokumentów (polisa) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia - na kwotê nie mniejsz± ni¿ 20.000,00 z³.
3) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego – w zakresie o jakim mowa w pkt XV ust. 1 pkt 4a, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnego ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy- zgodnego ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
4) Przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej traktowani s± jak Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt 2 (Za³±cznik Nr 2 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany stawek podatku od towarów i us³ug, stosownie do wysoko¶ci zmiany stawek;
b) w przypadku zmiany uregulowañ prawnych maj±cych istotny wp³yw na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikaj±cych z nich zmian;
c) zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmian± formy organizacyjno prawnej – przekszta³ceniem;
d) zmiany personelu Wykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia publicznego w okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ np.:
– choroba, ¶mieræ lub zdarzenie losowe dotycz±ce tej osoby,
– przyczyny niezale¿ne od wykonawcy (np. zakoñczenie wspó³pracy z powodów zale¿nych od tej osoby np. rezygnacja, wypowiedzenie),
e) zmiany terminu realizacji zamówienia bêd±cego wynikiem dzia³ania si³y wy¿szej, przez któr± rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, której nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia a tak¿e okoliczno¶ci wywo³ane epidemi± lub stanem zagro¿enia epidemiologicznego;
f) zmiany terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na konieczno¶æ przeprowadzenia postêpowania wyja¶niaj±cego lub uzgodnieñ niezbêdnych do wykonania konwersji budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-09 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zp.powiat-sieradz.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.