Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432435/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00455143/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Wesołej w Nisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eab8df73-6436-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Wesołej w Nisku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eab8df73-6436-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040259/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej ul. Wesołej i Leśnej w Nisku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432435
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, że zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Budowa drogi dla pieszych w ciągu ulicy Wesołej w Nisku. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej ul. Wesołej w Nisku w km od 0+004,65 do km 0+512,86 oraz przebudowę drogi gminnej ul. Leśnej w Nisku w km od 0+002,75 do km 0+020,75m.in. roboty przygotowawcze i ziemne, budowa chodnika, utwardzenia, poszerzenia jezdni, nawierzchnia z betonu asfaltowego, budowa kanalizacji deszczowej, budowa kanału technologicznego, oznakowanie, roboty wykończeniowe, budowa przejść dla pieszych, usunięcie kolizji z sieciami.
2. W przypadku gdy zakres zadań wychodzi poza działki będące własnością Gminy Nisko, Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z właścicielami tych terenów i z zarządcami dróg wyższej kategorii w zakresie robót objętym zadaniami oraz zgodnie z zapisami uzgodnień projektów i umów na dysponowanie/użyczenie gruntu pomiędzy Zamawiającym a właścicielami niezbędnych do zajęcia w ramach przedmiotu zamówienia gruntów. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z niezbędnym zajęciem pasa drogowego na czas prowadzonych robót oraz wystąpi o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego we własnym zakresie.
3. W przypadku uszkodzenia jakiekolwiek z w/w sieci lub w wyniku następstw prowadzenia przedmiotowych robót, Wykonawca poniesie ewentualne wynikłe z tego koszty.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zatwierdzenia we własnym zakresie projektów czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, w tym na drogach wyższych kategorii. Koszty opracowania i wprowadzenia zmian w organizacji ruchu w całości pokrywa Wykonawca.
6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej oraz w STWiORB - Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2544214,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2856000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2544214,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNO DROGOWEGO M-VIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo - Usługowo - Produkcyjna BRUK - MAR Łukasz Marut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386363002
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 13
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNO DROGOWEGO M-VIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2544214,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Rozbudowa i przebudowa części Szpitala Powiatowego w Nisku.
- Przebudowa ul. Zamkniętej w osiedlu Moskale
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1076R Bieliny - Rudnik nad Sanem
- Remont drogi gminnej ul. Górka w miejscowości Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi leśnej na odcinku Kuligowo - Policko. Etap II. Odcinek od km 2+700 do km 5+362.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.