Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00444636/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00449043/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00456166/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej” w Czechowicach-Dziedzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej” w Czechowicach-Dziedzicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80ba317-a6a0-41c1-8ddb-6a2147549e33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1544603,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej” w Czechowicach-Dziedzicach obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi i przebudową kanalizacji deszczowej. Droga o dwóch jezdniach jednokierunkowych rozdzielonych pasem zieleni. Przy obu jezdniach prawostronne chodniki. Długość drogi: ok. 280 m.
b) wykonanie nowego zieleńca w pasie rozdziału pomiędzy jezdniami (4 kwatery roślinne).
c) pielęgnacja zieleni w okresie dwóch lat od zakończenia zadania (dwa okresy wegetacyjne).
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.
7. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
8. Wykonawca dostarczy Zamawiający harmonogram rzeczowo-finansowy do 7 dni od zawarcia umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ (materiał pomocniczy);
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2099787,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWEM USŁUGOWO-PRODUKCYJNYM "ROL-BUD" SPÓŁKA JAWNA PASTOR KAZIMIERZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6510008742
7.3.3) Ulica: Rolna 4
7.3.4) Miejscowość: Kobielice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-262
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
PIELĘGNACJA ZIELENI
Termin rozpoczęcia: od dnia odbioru końcowego robót
Okres realizacji: 24 miesiące od dnia odbioru końcowego robót
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa - Łąkorz - Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa - Łąkorz (etap 2)
- Budowa ulicy M. Konopnickiej w miejscowości Rudunki wraz z oświetleniem oraz odwodnieniem i budową drogi gminnej ulicy Storczykowej w miejscowości Rożno-Parcele i Rudunki (...)
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.