eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamienicaLikwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno – komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 420

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-608

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183323004 wew. 35

1.5.8.) Numer faksu: 183323051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakamienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1403a634-80cb-4382-b8c0-f75bafb45573

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno – komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1403a634-80cb-4382-b8c0-f75bafb45573

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019463/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno – komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 168013,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103589,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier architektonicznych i informacyjno – komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy
Zamówienie obejmuje m.in.:
a) budowę pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych,
Roboty budowlane związane z budową pochylni dla niepełnosprawnych obejmują:
- rozbiórkę części utwardzenia gruntu z kostki betonowej oraz betonowych stopni zewnętrznych przy wejściu do budynku,
- wykonanie pochylni oraz podestu i schodów zewnętrznych z kostki betonowej
- montaż poręczy przy pochylni
- wymianę drzwi wraz z poszerzeniem otworu drzwiowego,
b) dostawę i instalację pionowego podnośnika platformowego dla niepełnosprawnych,
Roboty budowlane związane z instalacją platformy pionowej obejmują:
- demontaż części balustrady przy podeście schodów zewnętrznych, z jej dopasowaniem po zainstalowaniu platformy,
- wykonanie utwardzenia gruntu z betonu zbrojonego, stanowiącego podstawę platformy,
-dostawę i instalację platformy pionowej dla niepełnosprawnych wraz z doprowadzeniem zasilania,
- wykonanie utwardzenia gruntu z kostki betonowej, stanowiącego dojście do dolnego przystanku platformy, w nawiązaniu do istniejącego chodnika.
c) dostawę i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej,
Dostawa platformy przyschodowej montowanej w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kamienicy w ilości 1 szt.
d) dostawę i montaż 57 tabliczek brajlowskich na drzwi,
Tabliczki z brajlowskim opisem pomieszczeń i poddrukiem/lub piktogramem, rozmiar dostosowany do treści, tabliczki montowane na drzwiach.
e) dostawę i montaż 38 mb pasów ostrzegawczych,
Pola uwagi ułatwiające osobom niewidomy dotarcie do określonych celów np.: schodów, wyjść ewakuacyjnych, toalet itp. Pasy uwagi złożone z kilku pól uwagi obok siebie i stosowane przed przeszkodami ( np. schody, przed drzwiami do wejść itp.)
Pasy ostrzegawcze/ pasy uwagi wykonane z poliuretanu w postaci gotowych płytek 30 x30 cm z wypukłymi guzami
f) dostawę i montaż planu tyflograficznego
Plan tyflograficzny z PMMA, z poddrukiem i opisem w brajlu montowany na ścianie. Plan budynku wykonany w technologii łączącej czarny druk, brajl, elementy wypukłe dotykowe oraz dźwięk, co pozwala na dostarczanie drogą wizualną dzięki czytelnej i kontrastowej grafice, drogą dotykową – za pośrednictwem form przestrzennych i opisów brajlowskich.
g) dostawę pętli indukcyjnej
Pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących zapewniające dostępność informacyjno – komunikacyjną.
Parametry przenośnego systemu pętli indukcyjnych SmartLoop (lub inny o parametrach równoważnych):
- zasilany przez wbudowany akumulator litowo – polimerowy,
- smukła konstrukcja o niskim profilu,
- wiele funkcji – przenoś lub stacjonarny,
- regulacja poziomu w celu dostosowania lub różnych aparatów słuchowych,
- klasa D Tech – wysoka wydajność,
- Dual Action AGC zapewnia płynne i czyste brzmienie,
- zintegrowany mikrofon wbudowany,
- wejście mikrofonu zewnętrznego.
Zamówienie finansowane ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami III”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45313100-5 - Instalowanie wind

30195000-2 - Tablice

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42416000-5 - Wyciągi pionowe i pochyłe, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne :
art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”


Uzasadnienie faktyczne
W dniu 26.09.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 129 000,00 zł. brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 26 września 2024 r. do godz. 10:00 złożono 3 oferty od:
1) Artmed Sp. z o.o. Ul. Św. Antoniego 18 lok.3 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki – cena brutto 243 391,33 zł.
2) KESON Budownictwo Ogólne Piotr Cabak, Łabowa 72A, 33 – 336 Łabowa – cena brutto 248 192,11 zł.
3) Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa, Ul. Pawia 51/72, 01 – 030 Warszawa – cena brutto 246 984,00 zł.

Z powyższego wynika, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.