eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu informatycznego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387116932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 73

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-418

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 122618324

1.5.8.) Numer faksu: +48 122660870

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kit.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kit.lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kit.lukasiewicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność badawcza, naukowa oraz przemysłowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9f76c07-1d9c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52313,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Komputer typu stacja robocza – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przenośne stanowisko do optymalizacji prac projektowych – 1 szt.
• Laptop A – 2 szt.
• Laptop C – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Monitor – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 2095,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Wentylatory do procesorów stacji roboczych – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31140000-9 - Układy chłodzące

4.5.5.) Wartość części: 1341,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Klawiatura + myszka (zestaw) bezprzewodowe -1 szt.
• Mysz bezprzewodowa typ I – 7 szt.
• Mysz bezprzewodowa typ II - 1 szt.
• Trackball - manipulator kulkowy - 1 szt.
• Słuchawki - 2 szt.
• Dysk zewnętrzny – 1Tb - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237410-6 - Myszka komputerowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32342100-3 - Słuchawki

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.5.5.) Wartość części: 4160,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części I na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – wybrany Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.