Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441430/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego – 5 zadań częściowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
panstwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego – 5 zadań częściowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc73dc5e-6810-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109241/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wycena nieruchomości z Zasobu WRSP i nieruchomości w ramach realizacji ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego na terenie woj. pomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 370000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190030,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Polegające na wycenie nieruchomości położonych na terenie powiatu słupskiego i lęborskiego:A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni pow. od 2 ha zabudowanych i niezabudowanych;
C. Wycena nieruchomości o funkcji innej niż rolna zabudowanych i niezabudowanych;
D. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
E. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E do SWZ – dot. zadania 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 32617,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Polegające na wycenie nieruchomości położonych na terenie powiatu bytowskiego i człuchowskiego:A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni pow. od 2 ha zabudowanych i niezabudowanych;
C. Wycena nieruchomości o funkcji innej niż rolna zabudowanych i niezabudowanych;
D. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
E. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E do SWZ – dot. zadania 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 59934,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Polegające na wycenie nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia):A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości o funkcji innej niż rolna zabudowanych i niezabudowanych;
C. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
D. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E do SWZ – dot. zadania 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 15402,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Polegające na wycenie nieruchomości położonych na terenie powiatu nowodworskiego, malborskiego, sztumskiego, kwidzyńskiego;A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości o funkcji innej niż rolna zabudowanych i niezabudowanych;
C. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
D. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E do SWZ – dot. zadania 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 53466,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Polegające na wycenie nieruchomości na potrzeby aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste położonych na terenie powiatu słupskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 28609,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37687,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37687,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37687,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIUS Obrót i Wycena Nieruchomości Henryk Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841550397
7.3.3) Ulica: Jaśkowa Dolina
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37687,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MK GLOBAL. Wycena i Obsługa Nieruchomości" Maciej Klonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782941043
7.3.3) Ulica: Kminkowa
7.3.4) Miejscowość: Kosakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MK GLOBAL. Wycena i obsługa nieruchomości." Maciej Klonowski
jakie przetargi wygrała firma
"MK GLOBAL. Wycena i obsługa nieruchomości." Maciej Klonowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 3 przedmiotowego postępowania w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 20 października 2023 r została złożona jedna oferta wykonawcy: „DAK” Biuro Obsługi Nieruchomości Dariusz Kopeć z ceną 53 406,00 zł.
Cena złożonej w postępowaniu ww. oferty znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 18 944,83 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację części 3 przedmiotowego postępowania do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59511,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72447,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59511,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DAK" Biuro obsługi Nieruchomości Dariusz Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392258492
7.3.3) Ulica: Zbigniewa Herberta
7.3.4) Miejscowość: Kieźliny
7.3.5) Kod pocztowy: 10-371
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59511,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33014,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33014,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33014,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIUS Obrót i Wycena Nieruchomości Henryk Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841550397
7.3.3) Ulica: Jaśkowa Dolina
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DAK"-BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ KOPEĆ
jakie przetargi wygrała firma
"DAK"-BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ KOPEĆ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33014,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Zakup firewall typu UTM, monitoring oraz ochrona poczty i systemów w tym przed atakami DDoS
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie powiatu myśliborskiego i gryfińskiego województwa zachodniopomorskiego (katalog usług)". Postępowanie nr SZC.WO.260.3.2025
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (13 części) - edycja 3/2025
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu.
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (4 części) - edycja 2/2025
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.