Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja spotkania integracyjno-edukacyjnego dla osób w wieku senioralnym w tym z niepełnosprawnością o zasięgu lokalnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531584375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 455 19 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops-opole.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja spotkania integracyjno-edukacyjnego dla osób w wieku senioralnym w tym z niepełnosprawnością o zasięgu lokalnym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244b5662-cadd-4870-98c2-c62c41ad84f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573631/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Organizacja pikników na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego i Spotkań integracyjnych dla osób starszych z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nie-Sami-Dzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja” realizowany w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027, Oś priorytetowa VII - Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim, działanie 7.1 Usługi zdrowotne i społeczne oraz opieka długoterminowa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Po unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie podstawowym (Znak sprawy: UZP.4011.12.2024), w których nie złożono żadnych ofert, Zamawiający zaprosił Wykonawców (odpowiednio do części) do negocjacji w trybie zamówienia w wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: UZP.4011.12.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.4011.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Organizacja spotkania integracyjno-edukacyjnego dla osób w wieku senioralnym w tym z niepełnosprawnością o zasięgu lokalnym w Murowiew województwie opolskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Organizacja spotkania integracyjno-edukacyjnego dla osób w wieku senioralnym w tym z niepełnosprawnością o zasięgu lokalnym w Cisku w województwie opolskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Organizacja spotkania integracyjno-edukacyjnego dla osób w wieku senioralnym w tym z niepełnosprawnością o zasięgu lokalnym w Radłowie w województwie opolskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Organizacja spotkania integracyjno-edukacyjnego dla osób w wieku senioralnym w tym z niepełnosprawnościąo zasięgu lokalnym w Krapkowicach w województwie opolskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Organizacja spotkania integracyjno-edukacyjnego dla osób w wieku senioralnym w tym z niepełnosprawnością o zasięgu lokalnym w Strzelcach Opolskich w województwie opolskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Mażoretek Polskich Rozwoju Kultury i Sportu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910315768
7.3.3) Ulica: ul. Namysłowska 20
7.3.4) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 46-081
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE MAŻORETEK POLSKICH, ROZWOJU KULTURY I SPORTU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE MAŻORETEK POLSKICH, ROZWOJU KULTURY I SPORTU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910269873
7.3.3) Ulica: ul. Polna nr 2
7.3.4) Miejscowość: Przysiecz
7.3.5) Kod pocztowy: 46-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
jakie przetargi wygrała firma
PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Mażoretek Polskich Rozwoju Kultury i Sportu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910315768
7.3.3) Ulica: ul. Namysłowska 20
7.3.4) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 46-081
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE MAŻORETEK POLSKICH, ROZWOJU KULTURY I SPORTU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE MAŻORETEK POLSKICH, ROZWOJU KULTURY I SPORTU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910269873
7.3.3) Ulica: ul. Polna nr 2
7.3.4) Miejscowość: Przysiecz
7.3.5) Kod pocztowy: 46-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
jakie przetargi wygrała firma
PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910269873
7.3.3) Ulica: ul. Polna nr 2
7.3.4) Miejscowość: Przysiecz
7.3.5) Kod pocztowy: 46-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
jakie przetargi wygrała firma
PARTY - SERVICE Krzysztof Janikula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Świadczenie usługi w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie Dąbrówka Dolna, w gminie Pokój, powiat namysłowski, woj. opolskie, z prawem opcji.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- Kompleksowa organizacja festiwalu "Rzeszowskie Juwenalia" w latach 2025 - 2027.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.