Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477344/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Jordanowskiej w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Jordanowskiej w Kędzierzynie-Koźlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493109f3-bb31-47fa-a128-3b9e5eb43618
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej na terenie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.49.2024.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 710731,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Niniejsze postępowanie przewiduje realizację robót budowlanych obejmujących budowę kanalizacji deszczowej, a następnie remont nawierzchni ulicy Jordanowskiej na długości 263,00 m. Zakres drogowy ul. Jordanowskiej obejmuje remont nawierzchni na całej szerokości jezdni po wykonaniu kanalizacji deszczowej, która jest przedmiotem zadania. Budowa zachowuje istniejącą szerokość jezdni wynoszącą od 4,50m do 6,00m (dostosowanie do stanu istniejącego względem istniejących krawężników bez ich wymiany). W ramach zamówienia jest także odtworzenie nawierzchni jezdni zjazdu publicznego (kostka betonowa) oraz chodnika (kostka betonowa) w miejscach podłączenia kanalizacji deszczowej do istniejących odbiorników w postaci studni.
Zakres robót do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez biuro projektów „P.P.U.H Ad-Bud” Adam Lipiński, ul. Kosmonautów 14, 42-660 Kalety, pod tytułem „Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Jordanowskiej w Kędzierzynie-Koźlu”.
2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej część dokumentacji projektowej i dostarczenie jej Zamawiającemu do dnia zgłoszenia wykonanych robót, w formie papierowej i elektronicznej.
2) Wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, w czterech kompletach (w tym 2 komplety na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Zamawiający w dniu odbioru robót będzie wymagał od wykonawcy: dokumentacji geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji
3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
4) Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie),
5) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu budowy i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu jej (w odpowiednim terminie)
6) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane,
7) Regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studnie telekomunikacyjne, studnie kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuwy, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne,
8) Przed wejściem na plac budowy powiadomienie mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania
9) Zapewnienie w sposób ciągły mieszkańcom, służbom komunalnym i ratunkowym dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót,
10) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy i terenu przyległego, przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.
11) Przywrócenie i uporządkowanie także terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
12) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
13) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów i warunków MWiK.
14) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji, inwestora i użytkownika.
15) Przy pracach z zakresu sieci elektroenergetycznych uwzględnienie wymogów i warunków Tauron Dystrybucja zawartych w uzgodnieniach.
16) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Udokumentowana ilość odpadów powinna być zgodna z przedmiarem robót. W przypadku rozbieżności wykonawca jest zobowiązany wyjaśnić i uzasadnić Zamawiającemu z czego wynika rozbieżność.
17) Wykonanie dokumentacji fotograficznej miejsca prowadzonych robót i terenu przyległego po ich zakończeniu i przekazanie jej Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty zakończenia robót.
18) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej.
19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy.
20) Załadunek i wywóz (transport) - materiałów z rozbiórki (krawężników, płytek chodnikowych) na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
21) Utrzymanie, konserwacja i pielęgnacja nawierzchni trawnikowej objętej realizacją zadania do 3-go koszenia po odbiorze robót w sezonie wegetacyjnym (koszenie, nawadnianie, usuwanie chwastów oraz usuwanie braków w nawierzchni trawnikowej) z uwzględnieniem jej jednokrotnego nawożenia. Terminy wykonywania czynności pielęgnacyjnych Wykonawca ustali z ogrodnikiem miejskim po odbiorze inwestycji.
22) Z dniem przekazania placu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu karty techniczne proponowanych do zabudowy urządzeń w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Katy techniczne urządzeń winny zawierać wizualizację urządzenia, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne.
23) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie piasku miejscowego na warstwy odcinające i mrozoochronne , pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji projektowej, STWIORB - udokumentowanych wynikami badań gruntu , przedłożonych Inwestorowi.
24) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie pod chodnik przekruszu pochodzącego z materiałów rozbiórkowych spełniającego wymogi dokumentacji projektowej, STWIOR udokumentowanego wynikami badań, przedłożonych Inwestorowi.
25) Wykonawca w terminie 7 dni po przekazaniu placu budowy ma obowiązek wykonać pomiary geodezyjne rzędnych rzeczywistych ,,wjazdów i wyjść z posesji” i porównać je do rzędnych projektowych w tych miejscach oraz poinformować inwestora o ewentualnych istotnych różnicach w tym zakresie.
3. Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 800.000,0 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
• roboty budowlane instalacyjne branży sanitarnej
• roboty budowlane drogowe;
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
5. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1083, z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia
20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił, co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36 a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ w tym: dokumentacja projektowa sporządzona przez biuro projektów „P.P.U.H Ad-Bud” Adam Lipiński, ul. Kosmonautów 14, 42-660 Kalety, pod tytułem „Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Jordanowskiej w Kędzierzynie-Koźlu.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania złożono 6 ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia. Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania, przed otwarciem ofert w dniu 13.09.2024r. wynosi 100 000,00 zł brutto. Żadna ze złożonych ofert nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający podjął decyzję o niedofinansowaniu zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
- Budowa placu fitness, siłowni i streeet workout w Sławięcickim parku- B.O. - II POSTĘPOWANIE
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.