eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorczowaPrzegląd i konserwacje urządzeń radiometrycznych zlokalizowanych w punktach kontrolnych: DPG Krościenko, DPG Korczowa, DPG Medyka, DPG Budomierz, KPG Medyka, Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd i konserwacje urządzeń radiometrycznych zlokalizowanych w punktach kontrolnych: DPG Krościenko, DPG Korczowa, DPG Medyka, DPG Budomierz, KPG Medyka, Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH W KORCZOWEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Eksploatacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180635492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: N/N

1.5.2.) Miejscowość: Korczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-552

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 624-25-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: korczowa@zopgkor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zopgkor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie przejściami granicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd i konserwacje urządzeń radiometrycznych zlokalizowanych w punktach kontrolnych: DPG Krościenko, DPG Korczowa, DPG Medyka, DPG Budomierz, KPG Medyka, Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35e2f045-8b1f-4989-98f7-b376aa3019f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097702/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Konserwacje urządzeń radiometrycznych zlokalizowanych w punktach kontrolnych DPG Krościenko, DPG Korczowa, DPG Medyka, DPG Budomierz, KPG Medyka, Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAE-242/15/I/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216955,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym przez Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń radiometrycznych.
Część 1 – przegląd i konserwacja urządzeń radiometrycznych na DPG w Krościenku:
1) Stacjonarny monitor promieniowania VM-250AGN - 3 szt.
2) Szafa zasilania, sterowania i komunikacji (Utility Panel)/kamera - 2 szt./3 szt.
3) Centralna stacja alarmowa (CAS) - 1 szt.
4) Spektrometr typu IdentiFINDER- 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 28864,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym przez Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń radiometrycznych.
Część 2 – przegląd i konserwacja urządzeń radiometrycznych na DPG w Korczowej:
1) Stacjonarny monitor promieniowania VM-250AGN - 5 szt.
2) Szafa zasilania, sterowania i komunikacji (Utility Panel)/kamery - 2 szt./10 szt.
3) Centralna stacja alarmowa (CAS) - 1 szt.
4) Lokalna stacja alarmowa (LAS) - 2 szt.
5) Spektrometr typu IdentiFINDER- 3 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 35324,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym przez Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń radiometrycznych
Część 3 – przegląd i konserwacja urządzeń radiometrycznych na DPG w Medyce:
1) Stacjonarny monitor promieniowania typu VM-250AGN - 8 szt.
2) Stacjonarny monitor promieniowania typu PM700 - 5 szt.
3) Szafa zasilania, sterowania i komunikacji (Utility Panel)/kamera - 5 szt./18 szt.
4) Centralna stacja alarmowa (CAS) - 1 szt.
5) Lokalna stacja alarmowa (LAS) - 3 szt.
6) Spektrometr typu IdentiFINDER - 3 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 71074,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym przez Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń radiometrycznych
Część 4 – przegląd i konserwacja urządzeń radiometrycznych na DPG w Budomierzu:
1) Stacjonarny monitor promieniowania VM-250AGN - 4 szt.
2) Szafa zasilania, sterowania i komunikacji (Utility Panel)/kamera - 2 szt./4 szt.
3) Centralna stacja alarmowa (CAS) - 1 szt.
4) Lokalna stacja alarmowa (LAS) - 2 szt.
5) Spektrometr typu IdentiFINDER - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 43839,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym przez Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń radiometrycznych
Część 5 – przegląd i konserwacja urządzeń radiometrycznych na KPG w Medyce:
1) Stacjonarny monitor promieniowania PM703AGN-2- 2 szt.
2) Terminal kontrolny TK-1- 1 szt.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 9673,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym przez Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń radiometrycznych
Część 6 – przegląd i konserwacja urządzeń radiometrycznych w Porcie Lotniczym Rzeszów-Jasionka:
1) Stacjonarny monitor promieniowania Rapiscan TSA VM-250 - 1 szt.
2) Stacjonarny monitor promieniowania Rapiscan TSA TM-851 - 1 szt.
3) Szafa zasilania, sterowania i komunikacji (Utility Panel)/kamera - 2 szt./6 szt.
4) Centralna stacja alarmowa (CAS) - 1 szt.
5) Serwer (CAS) - 1 szt.
6) Spektrometr typu IdentiFINDER- 2 szt.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 28178,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, do dnia 20.09.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, do dnia 20.09.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, do dnia 20.09.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, do dnia 20.09.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, do dnia 20.09.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, do dnia 20.09.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.