Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424884/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w budynkach i na zewnątrz budynków w zas. kom. Miasta Oleśnicy w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/398-09-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w budynkach i na zewnątrz budynków w zas. kom. Miasta Oleśnicy w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0591613b-5c3c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037530/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w budynkach i na zewnątrz budynków w zas. kom. Miasta Oleśnicy w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424884/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.481.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obsługa świadczona będzie zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ:
1) W budynkach mieszkalnych i usługowych zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy, tj. w 29 budynkach mieszkalnych i 13 budynkach użytkowych, w których łącznie znajduje się 355 lokali mieszkalnych i 94 lokali użytkowych.
2) W komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych;
3) na terenach zewnętrznych, na placach zabaw, placach fitness, boisk sportowych zarządzanych przez ZBK w Oleśnicy.
2. Przez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych, polegających na usuwaniu awarii, wykonywaniu napraw i remontów.
1) Przez roboty ogólnobudowlane rozumie się: roboty murarski, tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, roboty rozbiórkowe.
2) Przez roboty instalacyjne rozumie się: roboty wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, gazowe i elektryczne.
3) Przez usługi rozumie się: usługi transportowe, porządkowe, odśnieżania dachów oraz inne usługi w zakresie bieżących potrzeb zamawiającego.
4) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe, dotyczące uszkodzenia elementu budynku, terenu, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, a wymagające natychmiastowej naprawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym i reagowania na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego dotyczące realizacji umowy oraz do niezwłocznego stawienia się w jego siedzibie.
4. Wartość jednorazowego zlecenia na techniczną obsługę stałą lub świadczenie usług jednorazowo nie może przekraczać kwoty 10.000,00 zł netto.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
6.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z przedmiarem robót, wzorem umowy, SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
7.W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
9. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. nie gorsze niż cechy materiałów przedstawionych w Przedmiarze robót.
10. Zastosowane materiały budowlane jak i cały obiekt budowlany musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzenia do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG.
Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane i stosowane materiały równoważne do wskazanych w OPZ, w tym normy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy są to materiały budowlane inne niż w przedmiocie zamówienia, Wykonawca w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy winien wskazać równoważne produkty, a także normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych oraz winien dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych, Krajową Ocenę Techniczną, Deklarację Właściwości Użytkowych, Atest higieniczny, Aprobatę techniczna, deklarację zgodności, certyfikat zgodności, Dokumentację Techniczno-Ruchowa, kartę techniczna doboru urządzenia.
Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca składa je wraz z ofertą.
11. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
12. Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie powystawowe, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz będą zgodne z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce. W przypadku dostaw sprzęt dostarczony Zamawiającemu oraz materiały wykorzystane przy pracach montażowych będą pochodziły bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
13. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
14. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty wchodzące w skład dokumentacji postępowania. Z samego faktu przystąpienia do postępowania wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa oraz dokumentacją pełnego zakresu robót.
15. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonane prace, aż do chwili ich odbioru. Powinien je utrzymywać w ciągu całego okresu trwania budowy w doskonałym stanie i podjąć wszelkie środki zapobiegawcze, aby nie zostały zniszczone lub skradzione, biorąc pod uwagę ryzyko istniejące na budowie.
16. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników.
17. Usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca.
18. Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1340000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1340000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa HYDROTECH Stanisław Jaworski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110003820
7.3.3) Ulica: Wałowa 4
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HYDROTECH" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA JAWORSKI STANISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"HYDROTECH" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA JAWORSKI STANISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1340000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy tj. ich wyprodukowanie i dostarczenie oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ C65 B3 PU/RC DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY OLEŚNICA I SYCÓW
- Dostawa urządzeń UTM na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Oleśnica" w Gminie Oleśnica
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Smolna
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radwanicach.
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.