eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinObsługa iluminacji świąteczno-noworocznej miasta Lublin w sezonie 2024/25



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa iluminacji świąteczno-noworocznej miasta Lublin w sezonie 2024/25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b074231-5cda-41fa-8817-5e95b65980bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa iluminacji świąteczno-noworocznej miasta Lublin w sezonie 2024/25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b074231-5cda-41fa-8817-5e95b65980bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041566/51/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.39 Obsługa iluminacji świąteczno-noworocznej miasta Lublin w sezonie 2024/25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.66.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140444 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje odbiór z magazynu Zamawiającego, transport, montaż, utrzymanie we właściwym stanie technicznym, demontaż oraz złożenie w magazynie Zamawiającego Iluminacji
1.1 Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 etapy i obejmuje:
1) etap 1: odbiór z magazynu Zamawiającego znajdującego się w Lublinie, przy ul. Makowej 4b oraz montaż elementów Iluminacji, zgodnie ze specyfikacją montażu Iluminacji, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ,
2) etap 2: zapewnienie poprawnego działania oświetlenia i stanu technicznego elementów Iluminacji w trakcie ekspozycji, poprzez usunięcie wszelkich uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją oraz uszkodzeń wynikłych na skutek nie możliwych do przewidzenia zdarzeń losowych w tym w szczególności: pożaru, huraganu, zawiei i zamieci śnieżnych, aktów wandalizmu,
3) etap 3: demontaż oraz złożenie w magazynie Zamawiającego znajdującym się w Lublinie, przy ul. Makowej 4b elementów Iluminacji, wskazanych w specyfikacji montażu Iluminacji, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy, z uwzględnieniem zawartych w tejże specyfikacji zapisów wskazujących zakres prac w odniesieniu do elementu Iluminacji w postaci Napisu wolnostojącego 3D I LOVE LUBLIN wraz z elementem wymiennym.
1.2. Elementy Iluminacji oraz ich ilość przewidziana do obsługi:
- Dekoracja latarniowa 3D w formie rozety – 19 sztuk.
- Dekoracja drzewek 3D w formie rozety – 14 sztuk,
- Renesansowa para 2D – 1 sztuka,
- Poeta 2D – 1 sztuka,
- Napis I LOVE LUBLIN wraz z elementem wymiennym – składający się z 4 elementów,
- Bombka do siedzenia 3D – 1 sztuka,
- Choinka 13 m imitująca naturalny świerk – 1 sztuka,
- Figura 3D w postaci anioła – 5 sztuk,
- Prezent z przejściem - 1sztuka,
- Altana z przejściem – 1 sztuka,
- Anielskie skrzydła – 1 sztuka,
- Ramka fotograficzna – 1 sztuka,
- Dekoracja latarniowa 2D – 9 sztuk
- Karuzela obrotowa – 1 sztuka.
1.3. Zamawiający oświadcza, że wszystkie elementy Iluminacji są w pełni sprawne, wolne od wad oraz nie cechują się zużyciem. Iluminacja przeszła pełną modernizację na podstawie umowy zawartej w 2023 r., w ramach której dokonano wymiany wszystkich komponentów składających się na poszczególne elementy Iluminacji.
1.4. Zamawiający oświadcza, że na podstawie umowy, o której mowa w pkt. 1.3. Iluminacja podlega gwarancji dotyczącej pełnej sprawności instalacji elektrycznej oraz elementów świetlnych w czasie ekspozycji w okresie świąteczno-noworocznym, w miesiącach grudzień 2024 – luty 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159216,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159216,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159216,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140864798

7.3.3) Ulica: Noakowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159216,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia – do dnia 5 .02.2025 r., w trzech etapach, w terminach określonych poniżej:
1) przedmiot Umowy w zakresie etapu 1 zostanie zrealizowany przez
Wykonawcę w terminie 30.11.2024 r. - 5.12.2024 r.,
2) przedmiot Umowy w zakresie etapu 2 zostanie zrealizowany przez
Wykonawcę w terminie 6.12.2024 r. - 2.02.2025 r.,
3) przedmiot Umowy w zakresie etapu 3 zostanie zrealizowany przez
Wykonawcę w terminie 3.02.2025 r. – 5.02.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.