Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425377/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00455046/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00467389/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dwóch skrzydeł pałacu w Owińskach – etap I – Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERWONAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czerwonak.logintrade.net/zapytania_email,171528,d8d40372464598486d937f4b5d9341fd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dwóch skrzydeł pałacu w Owińskach – etap I – Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324155ab-6727-445b-af8c-ce866794dbe4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032798/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Rewitalizacja obszaru pałacowego w Owińskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1134407,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa dwóch skrzydeł pałacu w Owińskach – etap I – Polski Ład”.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch skrzydeł pałacu obejmująca przegłębienie posadzki w piwnicy, wykonanie wanny szczelnej, wykonanie izolacji fundamentów, wykonanie żelbetowej klatki schodowej (bez okładzin), ścian murowanych i stropów gęstożebrowych między piwnicą a parterem, izolacja dachu oraz doprowadzenia instalacji do budynku w zakresie określonym w pkt 5.2-5.4.
Przedmiot zamówienia stanowi wydzielony etap z dokumentacji pn. „Projekt rewitalizacji części pałacu w Owińskach i zmiana sposobu użytkowania dwóch skrzydeł bocznych na dz. nr 196/4, ark. 6, gm. Czerwonak” objętej decyzją zmiany pozwolenia na budowę nr 2073/24 z dnia 04.07.2024 r. wydanej przez Starostę Powiatowego.
Przedmiot umowy zostanie zrealizowany na terenie wpisanym do rejestru zabytków prowadzonym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Budynek pałacu jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 317/A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 21.10.1968 r.
Niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – Polski Ład, pn. Rewaloryzacja pałacu w Owińskach, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania – etap I.
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w terminie 21.08.2024 r. w godz. 08:00 - 14:30.
Udział w wizji należy wcześniej zgłosić w terminie do 19 sierpnia do godz. 16:30 pocztą elektroniczną na adres: aleksandra.maroszek@czerwonak.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1681623,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1660500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JG-BUD Jan Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772953235
7.3.3) Ulica: Dolna 36
7.3.4) Miejscowość: Daszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 61-160
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1660500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERWONAK
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.