Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00320155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00324001/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu klimatyzatorów typu Split w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 59
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu klimatyzatorów typu Split w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 592.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55de07d-1a46-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów typu Split wraz z pełnieniem serwisu i konserwacji w okresie gwarancji w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5750.291.1.89.2022.PJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58845,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu klimatyzatorów typu Split do pomieszczeń: A136, A137, A141 i A146 w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 59 wraz ze świadczeniem usług serwisu i konserwacji w okresie gwarancji.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45332000-3, 45331200-8, 45310000-3.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu klimatyzatorów typu Split do pomieszczeń: A136, A137, A141 i A146 w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 59 – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ),
2) świadczenie usług serwisu i konserwacji wszystkich instalacji i urządzeń, wraz z materiałami eksploatacyjnymi, w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych - w okresie gwarancji. Minimalny zakres prac oraz czasookresy związane z serwisem i konserwacją podano w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia, na podstawie informacji zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, pisemnego harmonogramu określającego szczegółowe terminy przeprowadzania wskazanych czynności. Sporządzony przez Wykonawcę harmonogram, zwany dalej harmonogramem czynności serwisowych i konserwacyjnych, wymaga akceptacji Zamawiającego. Harmonogram czynności serwisowych i konserwacyjnych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
6. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wszystkie dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności do zapewnienia odpowiedniego ich zabezpieczenia, nadzoru terenu robót w trakcie prowadzenia robót, utrzymywanie placu robót w należytym porządku.
8. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia, będą mogły być wykonywane po pisemnym uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością pracy w przedłużonych godzinach, np. w godzinach popołudniowych, nocnych lub w dni ustawowo wolne od pracy.
9. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku wystąpienia uszkodzeń budynku lub budynków przyległych wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót.
11. Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące: np. związane z przygotowaniem terenu robót, wszelkimi robotami przygotowawczymi, zabezpieczającymi, rozbiórkowymi, odtworzeniowymi, porządkowymi, sprzątaniem, pomiarami, rozruchami technologicznymi, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w 2 egz., wywiezieniem materiałów porozbiórkowych i innych odpadów wraz z ich utylizacją, koniecznością pracy w przedłużonych godzinach, np. w godzinach popołudniowych, nocnych lub w dni ustawowo wolne od pracy, itp. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z dostawą mediów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia (wody, energii).
12. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót.
13. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, czynności, materiały, rozwiązania, itp. nieopisane lub niewymienione w SWZ wraz z załącznikami, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy SWZ wraz z załącznikami i ewentualnej wizji lokalnej. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ, obowiązującymi przepisami prawa w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
15. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
16. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, zostały wskazane normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych lub systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp.
17. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie, jakie normy lub inne systemy odniesienia, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, usługi lub dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi lub systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp). Zamawiający może w tej sytuacji skorzystać z uprawnienia określonego w art. 107 ust. 2 Pzp.
18. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XVI SWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 12 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTCOMFORT Tomasz Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792035862
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Leśmiana 5/6,
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-280
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) montaż urządzeń klimatyzacyjnych w tym:
a) montaż instalacji freonowej,
b) montaż instalacji skroplin,
c) wykonanie instalacji zasilania i sterowania do klimatyzatorów,
d) niezbędne roboty przygotowawcze, towarzyszące i naprawcze,
e) doprowadzenie zasilania do agregatu
Aura Dorota Laskowska,
ul. Plac Kaszubski 8 lok. 311,
81-350 Gdynia,
NIP: 9580386190,
REGON: 222084574
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu klimatyzatorów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy,
2) świadczenie usług serwisu i konserwacji wszystkich instalacji i urządzeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 2: w okresie gwarancji, tj. 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- Wykonanie i dostawa zdefiniowanych elementów demonstratora technologii w ramach projektu finansowanego z NCBiR pt. "Bezzałogowa platforma nawodno - powietrzna(...)"
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
- Remonty warsztatów i pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej (4 części)
- Remont korytarza oraz 4 toalet na 2 piętrze pawilonu E w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.