Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na obszarze miejscowości Kicin, Czerwonak, Kliny, Mielno i Dębogóra w formule "zaprojektuj i wybuduj" - Polski Ład.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERWONAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czerwonak.logintrade.net/zapytania_email,170101,86bd77dd56cd85724487daec0e5b7278.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na obszarze miejscowości Kicin, Czerwonak, Kliny, Mielno i Dębogóra w formule "zaprojektuj i wybuduj" - Polski Ład.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a414afa3-3ab7-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032798/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa sieci wodociągowej w Klinach, Mielnie, Dębogórze, Kicinie i Czerwonaku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5103176,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Czerwonak.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 2492162,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci tranzytowej wody surowej w Kicinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 430797,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace hydrogeologiczne i odwiertowe w Kicinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71351910-5 - Usługi geologiczne
76431000-3 - Usługi odwiertów
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1105081,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja węzłów na istniejącej sieci wodociągowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 298156,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja infrastruktury na terenie SUW Kicin oraz budowa rurociągu wód popłucznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252210-3 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania wody
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
4.5.5.) Wartość części: 776978,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2401222,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5233905,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2401222,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWO Infrastruktura Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252111783
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Budowlane „KAN-BUD” Arkadiusz Wawrzyniak - Wykonanie dokumentacji projektowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAWO INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAWO INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2401222,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342732,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373243,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342732,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773235246
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Fragmentaryczne przewierty sterowane jako roboty pomocnicze względem głównych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342732,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1746547,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1746547,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1746547,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773235246
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca nr 1 - Prace wiertnicze;
Podwykonawca nr 2 - Fragmentaryczne przewierty sterowane jako roboty pomocnicze względem głównych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1746547,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310250,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310250,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310250,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773235246
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310250,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809293,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809293,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809293,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773235246
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca nr 1 - Prace fundamentowe pod zbiornik retencyjny;
Podwykonawca nr 2 - Fragmentaryczne przewierty sterowane jako roboty pomocnicze względem głównych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809293,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERWONAK
- Budowa ulic Stawowej, Tatarakowej i Szuwarowej w Owińskach
- Budowa placu zabaw w Annowie - etap II
- Mechaniczne i ręczne sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, przystanków komunikacyjnych i schodów terenowych w 2025 roku
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.