Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd1ab4e-2c88-4032-8563-1c9a82cd8471
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.DZP.262.752.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 521352,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa utrzymania w sprawności technicznej poprzez systematyczne wykonywanie przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw, w szczególności usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej (woda zimna i ciepła, cyrkulacja), oraz instalacji kanalizacyjnej w budynkach będących w posiadaniu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - PZH -Państwowy Instytut Badawczy.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji.
I. Zamówienie podstawowe:
Usługa systematycznego wykonywania przeglądów i konserwacji, instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej (woda zimna i ciepła, cyrkulacja), oraz instalacji kanalizacyjnej w budynkach Zamawiającego obejmująca:
1) stałą gotowość do podjęcia wszelkich interwencji związanych z nieprawidłową pracą instalacji
i awariami np. usuniecie rozszczelnień w instalacji hydraulicznej lub w urządzeniach sanitarnych, wymiana uszczelek, głowic itp.,
2) wymianę odcinków rurociągów do 2 m (dotyczy usuwania awarii występujących punktowo),
3) wymianę zaworów czerpalnych i baterii (do 5 szt. w miesiącu), osprzętu punktów poboru wody:
wężyki, zaworki, czujniki, termometry i inne.,
4) wymianę misek ustępowych, umywalek oraz pisuarów, brodzików, wanien itp. (bez materiałów zasadniczych – dostaw armatury),
5) wymianę syfonów, kratek ściekowych, dokręcanie złącz, wykazanie należytej dbałości
o prawidłowy stan techniczny innych elementów instalacji hydraulicznej,
6) czyszczenie lub wymianę filtrów wody w układach CO, CT oraz wody użytkowej,
7) uruchomienia i wyłączenia węzłów cieplnych na początku/końcu sezonu grzewczego wraz
z regulacją systemu ogrzewania - w kwietniu i październiku w trakcie obowiązywania umowy, naprawa izolacji termicznej rurociągów, odpowietrzanie instalacji CO, likwidacja przecieków, wymiana uszczelek, wymiana głowic termostatycznych i zaworów, regulatorów, obsługa pomp oraz innych elementów instalacji CO i CT,
8) udrażnianie instalacji kanalizacyjnej (w tym do wód opadowych) za wyjątkiem specjalistycznej usługi „WUKO”.
Zamówienie podstawowe rozliczane będzie ryczałtowo miesięcznie w stałej kwocie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania wyżej wymienionych usług w ramach zamówienia podstawowego dostarcza Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
2) Zamówienie w ramach prawa opcji:
Naprawy dotyczące urządzeń i instalacji stanowiących przedmiot Usług w zakresie wykraczającym poza zakres zamówienia podstawowego określony w pkt I OPZ.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania zawarte są w Rozdziale III (Opis Przedmiotu Zamówienia) i w Rozdziale IV (Projektowane Postanowienia Umowy) w sprawie zamówienia publicznego niniejszej SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418446,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422136,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMATEX P.B.I.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210440280
7.3.3) Ulica: Zawrat 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-702
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633204,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający odrzucił 1 ofertę:
Uzasadnienie prawne:
- art. 226 ust. 1 pkt 12 Pzp tj.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”.
- art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. a, b, c) ustawy PZP:
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
2) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych dla obiektów zarządzanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- Konserwacja i serwis urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji w obiektach Szpitala II
- odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.