Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00533923/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: ,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: ,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0400f4f7-2f5f-46cd-b1db-464f99cdfff4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069181/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania po nazwą: Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0400f4f7-2f5f-46cd-b1db-464f99cdfff43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0400f4f7-2f5f-46cd-b1db-464f99cdfff4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl. Identyfikator postępowania (ID):ocds-148610-0400f4f7-2f5f-46cd-b1db-464f99cdfff4.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0400f4f7-2f5f-46cd-b1db-464f99cdfff4
2.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na stronie prowadzonego postępowania.
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Posiadanie konta umożliwia korzystanie w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl.
4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 wyżej przywołanego rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 tego rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze te umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@gminaprzysucha.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy i Miasta Przysucha jest: Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha; ul. Plac Kolberga 11, 26 – 400 Przysucha.
2)Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przysucha jest Pani Paula Słowik, email: inspektor@cbi24.pl, pocztą tradycyjną na adres: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą:
,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
z podziałem na części:
Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina w Przysusze
Część II: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Hubala w Przysusze
numer referencyjny postępowania: WIRiFZ.271.90.2024.MF prowadzonym w trybie: podstawowym art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8)Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9)Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.90.2024.MF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą:
,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina w Przysusze
2.Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego (wielobranżowego) nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą:
,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina w Przysusze
3.Charakterystyka robót budowlanych objętych nadzorem inwestycyjnym Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina w Przysusze
1)Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 4259/10 obręb Przysucha, nr 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000, oraz nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej.
2)Roboty budowlane obejmują prace polegające na przebudowie kotłowni węglowej na kotłownie gazowo-olejową na ul. Chopina 6 w Przysusze a w szczególności:
-wykonanie robót rozbiórkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku kotłowni,
-roboty murarskie i montażowe w tym: wykonanie ław fundamentowych pod ściany wewnętrzne, wykonanie murowanych ścian wewnętrznych, wykonanie otworów technologicznych w istniejącym dachu, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem i izolacją, obsadzenie stolarki i ślusarki w ścianach zewnętrznych budynku i jej zaizolowanie, wykonanie warstw posadzkowych i tynków w pomieszczeniach technicznych, obsadzenie drzwi do tych pomieszczeń, wykonanie warstw posadzkowej w pozostałej części obiektu (podkłady), położenie tynków wewnątrz obiektów, osadzenie stolarki i ślusarki wewnętrznej, wykonanie remontu szczytowej ściany budynku mieszkalnego, montaż grzejników
-wykonanie instalacji wod.-kan., wykonanie instalacji elektrycznej obiektu wraz z oświetleniem ewakuacyjnym, montaż osprzętu elektrycznego, montaż opraw oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu, montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z osprzętem instalacji zasilającej system wentylacji, montaż instalacji do odprowadzenia spalin (kominy) wraz z osprzętem, montaż instalacji odgromowej, montaż balustrad klatek schodowych, rozbiórka komina.
-wykonanie instalacji technologicznej kotłowni w tym: np. dostawa i montaż nowych kotłów w miejsce zdemontowanych starych kotłów wraz z wyposażeniem, rurociągami pompami, naczyniami wzbiorczymi, osprzętem np. zworami itp., wykonanie instalacji gazu, instalacji oleju wraz ze zbiornikami do magazynowania oleju.
-wykonanie prób szczelności instalacji, rozruchy i pomiary.
3)Szczegółowy opis nadzorowanych robót, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczące warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt zagospodarowania działki przebudowy kotłowni węglowej, lokalnej na kotłownię gazowo-olejową wraz z niezbędnymi instalacjami na działce o nr ew. 4259/10 położonej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
b) Projekt architektoniczno-budowlany, przebudowy kotłowni węglowej, lokalnej na kotłownię gazowo-olejową wraz z niezbędnymi instalacjami na działce o nr ew. 4259/10 położonej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
c)Projekt rozbiórki komina kotłowni węglowej oraz zagospodarowanie terenu na działce o nr ew. 4259/10 położonej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
d) Projekt techniczny - branża architektoniczno-budowlana
e)Projekt techniczny – branża sanitarna
f)Projekt techniczny – branża elektryczna
g) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
h) Decyzja Starosty Przysuskiego Nr AB.6740.2.127.2023 z dnia 13.06.2023r. znak sprawy AB.6740.1.123.2023.AM zatwierdzająca projekt architektoniczno- budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu i udzielająca pozwolenia na budowę.
i) Decyzja Starosty Przysuskiego Nr AB.6741.2.4.2023 z dnia 21.07.2023r. znak sprawy AB.6741.1.3.2023.DC zatwierdzająca projekt rozbiórki oraz zagospodarowanie terenu i udzielająca pozwolenia na rozbiórkę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: dwa kryteria procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej KD
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: ,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
Część II: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Hubala w Przysusze
2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego (wielobranżowego) nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą:
,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
Część II: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Hubala w Przysusze zlokalizowanych na ul. Chopina i ul. Hubala w Przysusze
3.Charakterystyka robót budowlanych objętych nadzorem inwestycyjnym Część II: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Hubala w Przysusze
1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 4225/241 i 4379/17 obręb Przysucha, nr 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000, oraz nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej.
2) Roboty budowlane obejmują prace polegające na przebudowie kotłowni węglowej na kotłownie gazowo-olejową na ul. Hubala 27 w Przysusze wraz z budową węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni na ul. Hubala 19 w Przysusze a w szczególności:
- na ul. Hubala 27: demontaż instalacji elementów po kotłowni na węgiel (rurociągi), demontaż instalacji elektrycznej, przebudowę instalacji wodociągowej, przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej, budowę instalacji kotłowni gazowej, budowę instalacji gazowej, budowę instalacji olejowej, przebudowę instalacji wentylacji, budowę kominów, budowę instalacji elektrycznej, budowę instalacji oświetlenia, wydzielenie pomieszczenia magazynu oleju, próby szczelności instalacji, rozruchy i pomiary
-na ul. Hubala 19: przebudowę instalacji wodociągowej, przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej, przebudowę instalacji kotłowni węglowej, budowę instalacji węzła ciepłowniczego, przebudowę lub budowę instalacji elektrycznej w tym: rozdzielnice elektryczne, kable i przewody, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych ogólnych, osprzęt elektryczny, instalację ochrony od porażeń, ochronę od przepięć, połączenia wyrównawcze, próby szczelności instalacji, rozruchy i pomiary
3)Szczegółowy opis nadzorowanych robót, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczące warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a)Projekt zagospodarowania terenu budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
b)Projekt architektoniczno–budowlany budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
c)Projekt techniczny – branża architektoniczno-budowlana budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
d)Projekt techniczny – branża sanitarna budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
e)Projekt techniczny – branża elektryczna budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
f)Projekt zagospodarowania terenu budowa węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 19
g)Projekt techniczny – branża sanitarna budowa węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 19
h)Projekt techniczny – branża elektryczna budowa węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 19
i)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (branża architektoniczno-budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna)
j)Zgłoszenie budowy lub innych robót budowlanych z dnia 25.06.2024r. wraz z zaświadczeniem o przyjęciu zgłoszenia i nie wniesieniu sprzeciwu odnośnie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę inwestycji Budowy kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacja gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni na ul. Hubala 27 .
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: dwa kryteria procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej KD
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.1)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – to znaczy w zakresie każdej z części zamówienia wykażą, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pełnili funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie, lub remoncie kotłowni o wartości robót brutto co najmniej 2 500 000,00 PLN i udokumentują, że robota ta została wykonana w sposób należyty.
2)Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego i posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania warunków w postępowaniu aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1)Wykaz nadzorowanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie nadzorowane roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są: referencje lub inne dokumenty. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizował usługi składa oświadczenie.
2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych. Do sporządzenia wykazu kadry należy wykorzystać załączony do SWZ wzór – Załącznika nr 5 i 5 a do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą.1)Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – Załącznik nr 3 i 3a (w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) należy złożyć w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowalnego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
2)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy wykonawca.
3)Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (należy złożyć w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym) - Załącznik nr 4.
4)Pełnomocnictwo (upoważnienie) osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z odpisu z właściwego rejestru wykonawcy, to do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać takie pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
5)Dowód wniesienia wadium, oryginał w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości dla pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad:Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina w Przysusze: 1 400,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta złotych)
Część II: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Hubala w Przysusze: 1 700,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset złotych)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach tzw. wspólnej oferty w rozumieniu art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem spełnienia poniższych wymagań.2.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
1)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udzielić pełnomocnictwa w tym samym zakresie.
3)Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu powinno zawierać w szczególności: wskazanie postępowania, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby oraz numeru identyfikacyjnego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie elektronicznej.
3.Wykonawca składający ofertę wspólną nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami. Wszystkie oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Dla Zamawiającego nie są wiążące w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne pomiędzy Wykonawcami. Zamawiający może żądać wykonania zamówienia w całości od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich łącznie.
5.Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone wg załączonych do SWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.Kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez Wykonawcę, Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
7.Wszelka korespondencja w sprawie postępowania przetargowego będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty.
8.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:1)Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach:
a)Konieczności wykonania robót zamiennych przez wykonawcę robót budowlanych na nadzorowanym zadaniu inwestycyjnym ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia przez niego i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy na roboty budowlane,
b)Prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim,
c)Okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej” w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2.Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji. Zmiana taka może nastąpić tylko na osoby, które spełniają warunki w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni wraz z dołączeniem określonych w SWZ dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe danej osoby.
3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany umowy w
w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadkach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
5.Ewentualne spory mogące wynikać z wykonania niniejszej umowy strony poddadzą pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego
6.W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks Cywilny, Prawo budowlane oraz inne przepisy prawne właściwe w przedmiocie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-07
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
- Sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego oraz zestawów do podaży diet dojelitowych(2)
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.