Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512011/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w sezonie zima 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ba17196-c573-43ea-b394-6775c6946d9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w sezonie zima 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba17196-c573-43ea-b394-6775c6946d9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007497/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie w sezonie zima 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO.261.1.16.2024.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 398745,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w sezonie zimowym 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanychprzez ZDP Opole - na terenie gmin Dąbrowa, Komprachcice, Prószków - ( O.D. Dąbrowa ).
1. Opis i zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na
terenie gmin Dąbrowa, Komprachcice, Prószków (Obwód Drogowy w Dąbrowie). Szczegółowy opis, zakres i warunki
wykonywania usług zawierają załączniki:
a) „Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie
2024/2025” - poz. 1-14 oraz 31-33 w OD nr 1 Dąbrowa,
b) Specyfikacje Techniczne (ST).
2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:
2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:
a) materiały uszorstniające z załadunkiem na placu składowym w Opolu-Bierkowicach
(miejsce podstawienia sprzętu do załadunku),
b) dyżur osobowy (dyżurny AZ).
2.2. Wykonawca zapewni:
a) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i
utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 135937,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w sezonie zimowym 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanychprzez ZDP Opole - na terenie gmin Niemodlin
i Tułowice- ( O.D. Dąbrowa ).
1. Opis i zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na
terenie gmin Niemodlin i Tułowice (Obwód Drogowy
w Dąbrowie). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki:
a) „Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem
w sezonie 2024/2025” – poz. 15-30 oraz 34-40 w OD nr 1 Dąbrowa,
b) Specyfikacje Techniczne (ST).
2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:
2.1.Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:
a) materiały uszorstniające z dowozem na plac magazynowy Wykonawcy, b) dyżur osobowy (dyżurny AZ).
2.2. Wykonawca zapewni:
a) plac magazynowy o wymiarach 150 m2 na materiały uszorstniające (mat. dostarczane przez Zamawiającego) położony w
dowolnej gminie leżącej po lewobrzeżnej części rzeki Odry lecz w odległości nie większej niż 35 km od głównego
składowiska (Opole - Bierkowice) umożliwiający szybkie reagowanie - spełniający wymogi z zakresu ochrony środowiska,
b) pryzmowanie materiałów uszorstniających,
c) załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki,
zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i
utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 262807,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.