Og³oszenie z dnia 2023-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00558188/01 - Wynik z dnia 2023-12-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika na odcinku od km 0+000 do km 0+477 przy drodze gminnej nr 107781L na ul. M³ynarskiej w miejscowo¶ci Janowiec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Janowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019750
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Radomska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Janowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-123
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 818815800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.janowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika na odcinku od km 0+000 do km 0+477 przy drodze gminnej nr 107781L na ul. M³ynarskiej w miejscowo¶ci Janowiec.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c14041f1-8f7a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00524853
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://janowiec.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, odbywa siê za po¶rednictwem serwisu https://janowiec.ezamawiajacy.pl zwanego dalej równie¿ jako „Platforma zakupowa” albo „System”.
2. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne.
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazuj± i odbieraj± na Platformy zakupowej w zak³adce: Korespondencja.
4. Oferty wraz z za³±cznikami nale¿y sk³adaæ na Platformie zakupowej w zak³adce: Oferty.
5. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu.
6. Instrukcja korzystania z Platformy zakupowej zawarta jest na stronie https://janowiec.ezamawiajacy.pl w zak³adce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówieñ publicznych”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
1.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
2.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.2. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
2.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
2.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
2.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
3.1. Przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
3.2. Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ pod adresem: https://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
3.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
4. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
6.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
8. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 Ustawy Pzp w zwi±zku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Wykonawca sk³adaj±c ofertê wyra¿a zgodê na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiaj±cego w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenie postêpowania i udzielenia zamówienia.
2) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Janowiec z siedzib± w Janowcu przy ul. Radomskiej 2;
3) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z któr± mo¿na kontaktowaæ siê poczt± elektroniczn± na adres e-mail:
iodo@janowiec.pl, telefonicznie na numer 512383100 lub na adres wskazany w punkcie 2
4) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym pod. progów unijnych;
5) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;
6) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 Ustawy Pzp);
7) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu;
8) w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowieñ art. 22 RODO;
9) posiadaj± Pañstwo:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego);
c) zgodnie z art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
10) przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pañstwu:
1. Zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. Zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.1.5.2023.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotycz±cych budowy chodnika na odcinku od km 0+000 do km 0+477 przy drodze gminnej nr 107781L na ul. M³ynarskiej w miejscowo¶ci Janowiec.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej sk³adaj±cej siê z projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³. nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
4. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê, w ofercie, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena brutto” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtañszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilo¶ci pkt w ramach niniejszego kryterium - 60
2. Kryterium „okres gwarancji” bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pe³nych miesi±cach.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy licz±c od dnia podpisania przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê bezusterkowego protoko³u odbioru robót.
Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy, jako niezgodn± z SIWZ.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego klucza:
Liczba miesiêcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesiêcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesiêcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesiêcy: 49 i wiêcej – 30 pkt
Maksymalna ilo¶ci pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.
3. W ramach kryterium „Termin p³atno¶ci faktur” przyznaje siê punkty za termin p³atno¶ci faktur okre¶lony w dniach. Najkrótszy mo¿liwy termin p³atno¶ci faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury za realizacjê zamówienia.
Najd³u¿szy mo¿liwy termin p³atno¶ci faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury za realizacjê zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu p³atno¶ci lub zaoferowania terminu krótszego ni¿ 7 dni lub d³u¿szego ni¿ 30 dni oferta bêdzie podlegaæ odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego klucza:
Termin p³atno¶ci: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za ka¿dy kolejny dzieñ pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przyk³ad:
Termin p³atno¶ci 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin p³atno¶ci 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin p³atno¶ci 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilo¶ci pkt w ramach niniejszego kryterium - 10
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = C + G + T, gdzie:
P – £±czna liczba punktów.
C – Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
G – Liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”
T – Liczba punktów uzyskana w kryterium „termin p³atno¶ci faktur”
5. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wszyscy Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci okre¶lonych w dziale XI SWZ.
2) Spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
2. Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej je¿eli:
1) Posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej obejmuj±ce swoim zakresem dzia³alno¶æ wymagan± do realizacji przedmiotu zamówienia o sumie gwarancyjnej wynosz±cej min. 200.000 z³.
3. Wykonawca spe³ni warunek posiadania odpowiedniej zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli:
1) Nale¿ycie wykona³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane to¿same z przedmiotem zamówienia o warto¶ci min. 200.000 z³ brutto ka¿da, z których co najmniej jedna dotyczy³a obiektu lub by³a zlokalizowana na obszarze objêtym ochron± konserwatorsk±, w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2023 r. poz. 951 z pó¼n. zm.).
2) dysponuje i do realizacji zamówienia skieruje osobê uprawnion± do kierowania badaniami archeologicznymi, która nale¿ycie zrealizowa³a min. 2 zlecenia na podstawie decyzji wydanej przez organ ochrony zabytków.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± podmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci o¶wiadczenia stanowi±cego potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
1) nie podlega wykluczeniu w zakresie wskazanym w dziale XI SWZ
2. O¶wiadczenie, o których mowa w pkt 1, nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± podmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci o¶wiadczenia stanowi±cego potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
1) pe³nia warunek posiadania odpowiedniej zdolno¶ci technicznej lub zawodowej sytuacji ekonomicznej lub finansowej okre¶lony w dziale IX SWZ.
2. O¶wiadczenie, o których mowa w pkt 1, nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt XII 1. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie i okoliczno¶ciach:1) Zmiana terminu wykonania umowy wy³±cznie z przyczyny niele¿±cej po stronie Wykonawcy.
2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie).
3) zmiany postanowieñ umowy w sytuacji wyst±pienia zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne lub celowe i które maj± wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia.
4) zmiany postanowieñ umowy korzystnych z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, a polegaj±ce m.in. na mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczno¶ci niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, obni¿enia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad p³atno¶ci wynagrodzenia umownego w zwi±zku z realizacj± p³atno¶ci w ramach programów zewnêtrznych lub potrzeb± wydatkowania ¶rodków bud¿etowych ujêtych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiaj±cego z uwagi na zamkniêcie danego roku bud¿etowego, czy zaistnieniem innej okoliczno¶ci uzasadniaj±cej wprowadzenie takiej modyfikacji.
5) zmiany technologii wykonania danego zakresu robót okre¶lonego w dokumentacji projektowej pod warunkiem, i¿ nie spowoduje ona obni¿enia jako¶ci wykonania zamówienia, obni¿enia trwa³o¶ci jego przedmiotu i wzrostu kosztów jego pó¼niejszego utrzymania oraz pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego; zmiana taka musi zostaæ spowodowana uzasadniaj±cymi je okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawarty jest we wzorze umowy stanowi±cym za³. nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://janowiec.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-11
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla rowerów wzd³u¿ drogi powiatowej nr 4777P na odcinku od Gronówka do Leszna w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyñskiej
- Budowa drogi dla rowerów wzd³u¿ drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice -¦wiêciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyñskiej
- Przebudowa ul. Kwiatowej w Szewcach, gmina Wisznia Ma³a
- Budowa drogi dla rowerów wzd³u¿ drogi powiatowej nr 4799P na odcinku K³oda - Tarnowa £±ka w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyñskiej
- "Budowa drogi £apczyce- Barkowo w ramach koncepcji "Budowa ¶cie¿ek rowerowych w po³udniowo-zachodniej czê¶ci Gminy ¯migród."
- Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta ¯ywca
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.