Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w IV kwartale 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w IV kwartale 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53d73b6-0e0a-49c4-9c31-4b0b981c7135
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094825/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w IV kwartale 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiotowym zamówieniu wszystkie warunki wynikające z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp
zostały spełnione, ponieważ:
a) Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału),
b) 93,16% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Wronki) sprawującego kontrolę,
c) w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 635306,92 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87775,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki obejmuje swoim zakresem następujące usługi:
1. Oczyszczanie ulic na terenie miasta i gminy Wronki.
2. Oczyszczanie chodników, placów oraz parkingów.
3. Oczyszczanie terenu placów zabaw, siłowni zewnętrznych, boisk osiedlowych oraz terenów zieleni na terenie miasta Wronki.
4. Opróżnianie koszy ulicznych wraz z odpowiednim zagospodarowaniem odpadów.
5. Opróżnianie koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Wronki wraz z odpowiednim zagospodarowaniem odpadów.
6. Ręczne porządkowanie terenu Placu Targowego, Przełazku wzdłuż torów PKP od ul. Poznańskiej do ul. Sierakowskiej.
7. Montaż/demontaż ławek miejskich.
8. Montaż/demontaż koszy ulicznych.
9. Oczyszczanie słupów ogłoszeniowych (usuwanie plakatów, ogłoszeń i reklam).
10. Oczyszczanie pomników zlokalizowanych na terenie miasta Wronki (mycie).
11. Wykonanie usługi oczyszczania ulic na terenie gminy Wronki w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
12. Wykonanie usługi oczyszczania powierzchni na terenie miasta i gminy Wronki w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.10.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89999,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89999,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89999,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630003624
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 3
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. WE WRONKACH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. WE WRONKACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89999,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- dostawa paliwa gazowego w latach 2025 i 2026
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 Wronczusie we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
- "Świadczenie usług zw. z zimowym utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na terenie gm. Złocieniec w roku w okresie I-III, XI-XII 2025"
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.