eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WronkiUtrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w IV kwartale 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w IV kwartale 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w IV kwartale 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53d73b6-0e0a-49c4-9c31-4b0b981c7135

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094825/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w IV kwartale 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przedmiotowym zamówieniu wszystkie warunki wynikające z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp
zostały spełnione, ponieważ:
a) Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału),
b) 93,16% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Wronki) sprawującego kontrolę,
c) w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 635306,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87775,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki obejmuje swoim zakresem następujące usługi:
1. Oczyszczanie ulic na terenie miasta i gminy Wronki.
2. Oczyszczanie chodników, placów oraz parkingów.
3. Oczyszczanie terenu placów zabaw, siłowni zewnętrznych, boisk osiedlowych oraz terenów zieleni na terenie miasta Wronki.
4. Opróżnianie koszy ulicznych wraz z odpowiednim zagospodarowaniem odpadów.
5. Opróżnianie koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Wronki wraz z odpowiednim zagospodarowaniem odpadów.
6. Ręczne porządkowanie terenu Placu Targowego, Przełazku wzdłuż torów PKP od ul. Poznańskiej do ul. Sierakowskiej.
7. Montaż/demontaż ławek miejskich.
8. Montaż/demontaż koszy ulicznych.
9. Oczyszczanie słupów ogłoszeniowych (usuwanie plakatów, ogłoszeń i reklam).
10. Oczyszczanie pomników zlokalizowanych na terenie miasta Wronki (mycie).
11. Wykonanie usługi oczyszczania ulic na terenie gminy Wronki w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
12. Wykonanie usługi oczyszczania powierzchni na terenie miasta i gminy Wronki w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.10.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89999,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89999,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89999,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630003624

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 3

7.3.4) Miejscowość: Wronki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89999,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.