eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkówDostawa pelletu w sezonie grzewczym 2024-2025 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR" w Miłkowie spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2024-2025 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie
spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "JUNIOR"

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291836

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: LIPOWA 18

1.4.2.) Miejscowość: Miłków

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.7.) Numer telefonu: 757610227

1.4.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpsjunior.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjunior.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524885

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00511388

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
W części IV SWZ: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zawarto opis, że: przedmiotem zamówienia są „sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1 wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie w ilości 200 ton +/- 30% w okresie 01.01.2024 - 30.04.2025.
W związku z tym, Zamawiający zakłada wymóg dostarczania pelletu zgodnego z wymogami normy jakościowej DIN plus/A1.

Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „EKSPORT-IMPORT” Maria Stabrawa, Muchówka 137, 32-722 Królówka – 287 820 zł brutto
POLI TRADE POLSKA Sp. zo.o. , Biblioteczna 10/22, 43-100 Tychy– 319 800,00zł brutto

Następujące oferty zawierały dołączone certyfiaty, gdzie:
Poli Trade Polska Sp. z o.o. dostarczyło certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów normy jakościowej ENplus A1 w zakresie produkcji pelletu, natomiast FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „EKSPORT-IMPORT” Maria Stabrawa nie dostarczyła żadnego certyfikatu potwierdzający spełnienie wymogów normy ENplus, co było obligatoryjnym warunkiem do spełnienia, zawartyn w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.

Po zmianie:
W części IV SWZ: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zawarto opis, że: przedmiotem zamówienia są „sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1 wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie w ilości 200 ton +/- 30% w okresie 01.01.2024 - 30.04.2025.
W związku z tym, Zamawiający zakłada wymóg dostarczania pelletu zgodnego z wymogami normy jakościowej DIN plus/A1.

Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „EKSPORT-IMPORT” Maria Stabrawa, Muchówka 137, 32-722 Królówka – 287 820 zł brutto
POLI TRADE POLSKA Sp. zo.o. , Biblioteczna 10/22, 43-100 Tychy– 319 800,00zł brutto

Następujące oferty zawierały dołączone certyfiaty, gdzie:
Poli Trade Polska Sp. z o.o. dostarczyło certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów normy jakościowej ENplus A1 w zakresie produkcji pelletu, natomiast FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „EKSPORT-IMPORT” Maria Stabrawa nie dostarczyła żadnego certyfikatu potwierdzający spełnienie wymogów normy ENplus, co było obligatoryjnym warunkiem do spełnienia, zawartym w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 255 pkt 6 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:

Po zmianie:
Umowa nie będzie podpisana z powodu niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
Poli Trade Polska Sp. z o.o.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica

Przed zmianą:
Biblioteczna 10/22

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość

Przed zmianą:
Tychy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy

Przed zmianą:
43-100

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo

Przed zmianą:
śląskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy

Przed zmianą:
Mały przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
9542460464

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy

Przed zmianą:
2023-12-01

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
319800,00

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe,w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Data od-do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data początkowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2024-01-01

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2025-04-30

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.