Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawy liściarki suszonej wielogatunkowej dla Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoo.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad zwięrzętami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawy liściarki suszonej wielogatunkowej dla Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7e63784-44f8-4df0-9983-d16a2c269597
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021141/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa gałęzi i liści
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nr sprawy CUW-SAZ.440.29.2024 nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-277cfa73-e679-4490-b52c-8f6860047c96
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa liściarki suszonej wielogatunkowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawarto załączniku nr 2 do Zaproszenia. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia.
Prawo opcji
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy.
1. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości asortymentu (prawo opcji) do 70% wartości zamówienia podstawowego z zachowaniem warunków i cen jak w ramach zamówienia podstawowego;
2. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku osiągnięcia limitu wartości umowy oraz:
a) konieczności zwiększenia ilości asortymentu ze względu na dobrostan zwierząt – zmienione zalecenia żywieniowe, stan zdrowia zwierząt, zmiana warunków klimatycznych wymagająca zmiany sposobu żywienia;
b) konieczności zwiększenia ilości asortymentu ze względu na pozyskanie nowych zwierząt;
c) posiadania dodatkowych środków finansowych, które mogą być przeznaczone na pokarm dla zwierząt, a których Zamawiający wcześniej nie posiadał co prowadziło do zmniejszenia zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji wielokrotnie, do wysokości kwoty limitu wartości umowy z uwzględnieniem prawa opcji, ale jedynie po potwierdzeniu u Wykonawcy, że ilość zamawianego asortymentu będzie możliwa do realizacji (ze względu na bieżący tryb przygotowywania asortymentu i jego sezonowość). W przypadku braku potwierdzenia Zamawiający nie może mieć roszczeń o realizację dodatkowych dostaw.
4. Korzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, z zastrzeżeniem ppkt. 3, zostanie zgłoszone Wykonawcy na piśmie z oznaczeniem maksymalnej ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ale nie więcej niż wartość umowy z uwzględnieniem prawa opcji, najpóźniej 1 miesiąc przed końcem obowiązywania umowy.
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z prawa opcji na warunkach zamówienia podstawowego, w tym z zachowaniem cen jak w formularzu ofertowym dla zamówienia podstawowego.
6. Zamawiający może wydłużyć okres dostawy o maksymalnie 2 miesiące od daty upływu obowiązywania umowy.
7. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03440000-6 - Produkty leśnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trybie procedury z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziłydo zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie mógł przyjąć propozycji Wykonawcy związanej ze zmniejszeniem zakresu zamówienia wyłącznie do liściarki dąb, klon, brzoza. Propozycja Wykonawcy wykracza poza zakres zamówienia z wolnej ręki i jest niegodna z przesłanką do procedury zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- Dostawa paszy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 11 części.
więcej: Produkty leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.