Og³oszenie z dnia 2022-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00020294/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00050976/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00070034/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00135319/01 - Wynik z dnia 2023-03-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa szko³y w Bilczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gdów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555996
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 40
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-420
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 251 - 41 – 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gdow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gdow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa szko³y w Bilczycach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c6cd530a-881c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00524913
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037043/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.14 Rozbudowa szko³y w Bilczycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.malopolska.pl/uggdow,m,402211,2022.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal,
urzad@gdow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim, pisemnie, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej dostêpnych za po¶rednictwem miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
do komunikacji.
3. Sposób sporz±dzania dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, ofert, pe³nomocnictw czy innych informacji winien byæ zgodny z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego
formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji
zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, nr referencyjny nadany
przez Zamawiaj±cego lub ID postêpowania). Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê z Wykonawcami, w tym przesy³anie
informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: urzad@gdow.pl Dokumenty
elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
7. Pozosta³e informacje:
a) dostêpne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xls, .odt, .ods; .xps; rekomendowany plik archiwum danych: .zip,7z.
b) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej wynosi: w przypadku miniPortalu
- 150 MB; w przypadku poczty elektronicznej 100 MB.
Pozosta³e informacje w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO
dot. osób bêd±cych:
• Wykonawcami – osobami fizycznymi,
• Wykonawcami – osobami fizycznymi prowadz±cymi dzia³alno¶æ gospodarcz±
• pe³nomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gdów dane adresowe jw.;
w sprawach zwi±zanych z Pana/Pani danymi osobowymi nale¿y kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Magdalena Waligóra tel: ……………………………. e-mail: inspektor@cbi24.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr NZPI-IV.271.ZP-31.2022 pn. Rozbudowa szko³y w Bilczycach oraz zawarcia umowy;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZPI-IV.271.ZP-31.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa szko³y w Bilczycach ” na dzia³ce nr 303 w m. Bilczyce, gm. Gdów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych z edukacj± i badaniami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na warunkach wskazanych w dokumentacji projektowej, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Przewidywane zamówienia obejmowaæ bêd± roboty wykoñczeniowe i instalacyjne w przebudowywanej czê¶ci budynku szko³y oraz z zakresu zagospodarowania terenu.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
Nazwa kryterium
cena
Waga (znaczenie)%
Wa=60%
Sposób wyliczenia punktacji
Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt
Nazwa kryterium
Dodatkowa gwarancja
Waga (znaczenie)%
Wb=40%
Sposób wyliczenia punktacji
Cb=((Gof/Gmax)xWb)x100 pkt
gdzie:
Cmin – najni¿sza cena
Cof – cena badanej oferty
Gof – okres dodatkowej gwarancji badanej oferty
Gmax – najd³u¿szy zaoferowany okres dodatkowej gwarancji w ofertach wykonawców
Ca, Cb,- liczba punktów w poszczególnym kryterium
Wa, Wb,- waga w ocenianym kryterium
W zakresie kryterium "Dodatkowa gwarancja" okres dodatkowej gwarancji musi byæ wyra¿ony w ca³ych miesi±cach (max 24 miesiêcy). Zaoferowanie okresu d³u¿szego ni¿ 24 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy przyjmie do oceny okres 24 miesiêcy, natomiast w umowie wpisany zostanie zadeklarowany przez Wykonawcê faktyczny ³±czny okres gwarancji Brak wskazania dodatkowego okresu gwarancji spowoduje brak przyznania punktów w niniejszym kryterium.
2. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie powy¿szych kryteriów. Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym mo¿liwym stopniu wy¿ej wymienione kryteria otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta to 100 pkt.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z tre¶ci± SWZ oraz ustaw± pzp i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powy¿ej kryterium/kryteria wyboru.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nale¿y podaæ w zaokr±gleniu do pe³nych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasad± "koñcówki poni¿ej 0,5 grosza pomija siê, a koñcówki 0,5 grosza i wy¿sze zaokr±gla siê do 1 grosza"
Pozosta³e in informacje w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym (wpis do rejestru zawodowego lub handlowego)Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ ¶rodkami finansowymi lub posiada³ zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000 z³.
3. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
a) Okre¶lenie warunku w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej:
- jedno zamówienie obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na wybudowaniu budynku o powierzchni u¿ytkowej minimum 300m2
Zwrot „wybudowanie budynku” oznacza kompleksowe wykonanie robót budowlanych, których wynikiem jest oddanie budynku „pod klucz”, tzn. wykoñczonego, pozwalaj±cego na jego prawid³owe u¿ytkowanie.
b) Okre¶lenie warunku w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
O zamówienie mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej:
• kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
• kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
• kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ
- zgodnie z przepisami art. 15a ustawy Prawo budowlane, lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
Zamawiaj±cy uzna równie¿ odpowiadaj±ce powy¿szym uprawnieniom uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 220)
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie powy¿sze warunki z ust. 2 i 3 bêd± oceniane ³±cznie dla wszystkich podmiotów.
Pozosta³e informacje w SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da:
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy pzp- o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
2) w zakresie braku podstaw wykluczenia - o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotu
trzeciego) – o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2A do SWZ.
Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp o¶wiadczenie to, aktualne na dzieñ jego z³o¿enia, sk³ada Wykonawca (Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o zamówienie), którego (których) oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie,
nie krótszym ni¿ 5 dni.
Pozosta³e informacje w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w
zakresie potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da:
1) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy pzp- o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane - o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 5 do SWZ, dla potwierdzenia spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. 8 ust. 3 lit a), oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa,
s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli
Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci
oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 6 do SWZ, dla potwierdzenia spe³nienia
warunku okre¶lonego w rozdz. 8 ust. 3 lit b),
3) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w zakresie spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. 8 ust. 2, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ takiego ¶rodka dowodowego, sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wykazy powy¿sze, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia, sk³ada Wykonawca, którego oferta
zosta³a najwy¿ej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni.
Pozosta³e informacje w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ ( dziesiêæ tysiêcy z³otych )2. Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert.
3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ wa¿ne minimum przez okres zwi±zania ofert±, dotyczyæ przedmiotowego zamówienia i zawieraæ klauzule gwarantuj±ce mo¿liwo¶æ zatrzymania wadium lub (w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej) wyst±pienia odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, bez dodatkowych warunków i nieodwo³alnie, w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy pzp,
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy nr 90 8591 0007 0070 0000 1443 0020
5. ¦rodki pieniê¿ne musz± znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, aby mo¿na by³o uznaæ wadium za prawid³owo wniesione.
6. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie innej ni¿ pieni±dz, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Orygina³ wadium nie mo¿e zawieraæ klauzuli zwalniaj±cej gwaranta od odpowiedzialno¶ci wskutek zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
1. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê (konsorcjum), z dokumentu gwarancyjnego winno wynikaæ i¿ udzielone zabezpieczenie dotyczy wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ: pe³nomocnictwo ,
pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – w
przypadku ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia w
przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowi±zani bêd± do z³o¿enia Zamawiaj±cemu przed podpisaniem
umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
Pozosta³e informacje w SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie ujêtym w §12 za³. nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pozosta³e informacje w SWZPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Przygotowanie trenu le¶nego pod inwestycjê drogow± - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdañsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz czê¶ciowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Remont ogrodzenia nieruchomo¶ci przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
- Budowa zbiornika retencyjnego w Po¶wiêtnem
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.