eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl(2) Budowa Gminnych Stref Aktywności w Supraślu i Grabówce.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(2) Budowa Gminnych Stref Aktywności w Supraślu i Grabówce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(2) Budowa Gminnych Stref Aktywności w Supraślu i Grabówce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a8b505-773f-44b0-943b-1aca74cd5367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090302/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa Gminnych Stref Aktywności w Supraślu i Grabówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 994021,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Budowę małej architektury w miejscu publicznym – tereny rekreacyjne w Supraślu przy ul. Lewitówka – etap I
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnej Strefy Aktywności w Supraślu ETAP I – w sąsiedztwie terenów osiedla domów jednorodzinnych. Inwestycja przewidziana do realizacji na terenie działek nr ewid.: 339/17, 339/18, 339/20 położonych przy ul. Lewitówka w Supraślu, gm. Supraśl.

2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać:
a) Roboty rozbiórkowe istniejących elementów (ogrodzenie, oświetlenie, boisko) z uporządkowaniem terenu po dokonanych rozbiórkach.
b) Boisko wielofunkcyjne utwardzone nawierzchnią polipropylenową, na którym znajdą się dwie plansze do koszykówki, plansza do piłki ręcznej, siatkówki i tenisa ziemnego.
3) Specyfikacja boiska wielofunkcyjnego:
Powierzchnia boiska w nawierzchni poliuretanowej – 44.00 m x 28.00 m = 1232.00 m2
Wymiary boisk do dyscyplin sportowych:
Boisko do gry w piłkę koszykową – 2 szt. - 28.00 m x 15.00 m
Boisko do piłki ręcznej - 40.00 m x 20.00 m
Boisko do piłki siatkowej - 18.00 m x 9.00 m
Boisko do tenisa ziemnego - 23.77 m x 10.97 m

Powierzchnia całkowita boiska– 1500 m2
Ogrodzenie boiska – ogrodzenie systemowe, panelowe, 3 wejścia na boisko: dwie furtki plus brama.
Wyposażenie boiska – 4 kosze do koszykówki z pełnowymiarową tablicą, 1 komplet słupków i siatki do siatkówki, 1 komplet słupków i siatki do gry w tenisa ziemnego, dwie bramki z siatkami do gry w piłkę ręczną, 1 komplet tulei do montażu bramek, dwa piłko chwyty z siatką. Wszystkie urządzenia mocowane w tulejach.
Tymczasowe utwardzenie terenu (wskazane graficznie na RYSUNKU w skali 1:500) wykonane z pospółki drogowej o powierzchni 4,50m x 26,00m = 117,00 m2. Utwardzenie będzie łączyć komunikacyjnie ul. Lewitówka z terenem boiska wielofunkcyjnego (jako oddzielny element przedmiaru zamówienia).
UWAGA!!
W przedmiarze zostały zaznaczone kolorem żółtym pozycje objęte przedmiotem zamówienia i dodatkowo należy uwzględnić tymczasowe utwardzenie terenu (wskazane graficznie na RYSUNKU w skali 1:500) wykonane z pospółki drogowej o powierzchni 4,50m x 26,00m = 117,00 m2.
W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą, wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń do przekazania obiektu do użytkowania wraz z regulaminem użytkowania boiska wielofunkcyjnego.
Wykonawca ma za zadanie wykonanie obiektu oraz przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej oraz uczestniczenie w zgłoszeniu zakończenia budowy.
Dokumentacja projektowa techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ przedstawia szerszy zakres prac niż przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 663415,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Budowę Gminnej Strefy Aktywności w Grabówce ETAP I
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnej Strefy Aktywności w Grabówce ETAP I – w granicach oznaczonych literami ABCDEIJKHA na rysunku „1_architektura_etap I” załączonej dokumentacji projektowo – technicznej zawierającej znacznie szerszy zakres. Obszar inwestycji obejmuje części działek o nr-ach ewid.: 69/63 oraz 105/1 zlokalizowanych w sąsiedztwie ul. Cytrynowej i ul. Szosy Supraskiej, obręb geod. Grabówka, gm. Supraśl. W ramach Strefy planuje się budowę obiektów małej architektury: placu zabaw dla dzieci w wieku do 5 lat z pozostałymi urządzeniami takimi jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery i tablicę. Teren pod placem zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną piaszczystą. Furtka wejściowa główna z bramą wjazdową na teren Strefy zostanie połączona nawierzchnią z kostki betonowej z furtką wewnętrzną Przedszkola Samorządowego przyległego do Strefy od północy. W ramach inwestycji przewiduje się dostawę i montaż wszystkich w/w elementów.
Ponadto przewiduje się usunięcie kolidujących z inwestycją drzew oznaczonych symbolami: „42”, „43”, „44”, „45”, „49”, „50”, „51”, „65”, „66”. Zgodnie z załączonym wykazem drzew do usunięcia i rysunkiem „Gospodarki istniejącego drzewostanu – ETAP I” w obszarze użytków rolnych „Ps” pastwiska trwałe będą to następujące drzewa: 8 szt. brzozy brodawkowatej i 1 szt. topola osika. Drzewa będą mogły być usunięte na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Powiatu Białostockiego, o którą Wykonawca jest zobowiązany wystąpić w imieniu Zamawiającego w ramach realizowanej inwestycji. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania nasadzeń zastępczych wynikających z pozyskanej w/w decyzji. W/w wniosek powinien wskazywać obszar do nasadzeń zastępczych w granicach inwestycji ETAP-u I oznaczonych literami ABCDEIJKHA.
Natomiast w obszarze gruntów leśnych „Ls” lasy - na podstawie ostatecznej decyzji Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku Nr 28/ZS/21 z dnia 20.04.2021 r. zostanie dokonany wyrąb drzewostanu wskazany kolorem żółtym na załączonym rysunku „Gospodarki istniejącego drzewostanu – ETAP I”. W ramach tego ETAP-u przewiduje się wyrąb drzewostanu w obszarze o powierzchni 522 m2. W związku z powyższym w przypadku obszaru „Ls” Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych – co będzie równoznaczne z faktycznym wyłączeniem przez Gminę Supraśl gruntów leśnych z produkcji.
Poucza się Wykonawcę, że pozyskane drewno z obszaru użytków rolnych „Ps” pastwiska trwałe, w ramach ETAP-u I, należy zeskładować we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. Natomiast z obszaru gruntów leśnych „Ls” lasy, w ramach ETAP-u I, drewno podlega ocechowaniu zgodnie z art. 14 a ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach i podlega zeskładowaniu we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji.
Ponadto przed wszelkimi robotami ziemnymi Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania zawiadomienia Starosty Powiatu Białostockiego o terminie zdjęcia wierzchniej warstwy gleby zgodnie z wymogami załączonej decyzji: Starosty Powiatu Białostockiego znak: GKNIII.6124.7.155.2019 z dnia 05.08.2019 r. Zdjętą warstwę Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać na terenie objętym inwestycją – bez powodowania spływu wód opadowych na tereny sąsiadujących działek.
Docelowo teren Strefy zostanie uporządkowany, zostaną wykonane niezbędne nasadzenia w ilości wskazanej w stosownej decyzji administracyjnej, a obszar biologicznie czynny zostanie zazieleniony poprzez obsianie trawą.
W ramach przedmiotu zamówienia szczegółowo przewiduje się dostawę i montaż:
Placu zabaw dla dzieci w wieku do 5 lat:
• zjeżdżalnia oznaczona symbolem „2”
• głuchy telefon oznaczony symbolem „3”
• huśtawka wagowa oznaczona symbolem „4”
• piaskownica oznaczona symbolem „5”
• bujak samochodzik oznaczony symbolem „7”
• bujak żubr oznaczony symbolem „8”
• huśtawka podwójna oznaczona symbolem „10”

Pozostałych urządzeń:
• ławki wolnostojące z oparciem - szt. 6 oznaczone symbolem „17”
• kosze na śmieci - szt. 3 oznaczone symbolem „18”
• stojak na rowery - szt. 1 oznaczony symbolem „21”
• tablica z regulaminem placu zabaw - szt. 1 oznaczona symbolem „22”

Ogrodzenia terenu inwestycji:
• rozbiórka istniejącego ogrodzenia drewnianego od terenu Przedszkola Samorządowego (w lokalizacji projektowanych schodów terenowych) – o długości 2,00 m
• ogrodzenie drewniane z furtką drewnianą (oznaczoną symbolem „B”) od terenu Przedszkola Samorządowego (w lokalizacji projektowanych schodów terenowych) – o długości 6,10 m w charakterze istniejącego ogrodzenia drewnianego
• ogrodzenie ze stali ocynkowanej od strony ul. Cytrynowej malowane proszkowo, w kolorze grafitowy, o wysokości 1,25 m – o długości 35,25 m
• ogrodzenie systemowe z paneli 2D 6/5/6 mm od strony sąsiedniej działki o nr-rze ewid. 69/64 – o długości 45,00 m
• montaż w ogrodzeniu metalowym 1 szt. bramy wjazdowej oznaczonej symbolem „C” i 1 szt. furtki wejściowej na teren Strefy Aktywności oznaczonej symbolem „B”
• ogrodzenie tymczasowe z paneli 2D 6/5/6 mm na odcinku dzielącym przedmiotową działkę inwestycji o nr-rze ewid. 69/63 na dwie części – o długości 53,00 m

Przed rozpoczęciem robót budowlanych na terenie Przedszkola Samorządowego oraz w jego bezpośrednim sąsiedztwie Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Dyrektora Przedszkola, celem uzgodnienia zasad korzystania z terenu inwestycji w tym obszarze.
Zakres objęty zamówieniem przedstawia załączona dokumentacja projektowo - techniczna wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. Zamawiający w celu uniknięcia nieporozumień zamieszcza dokumentację projektową w szerszym zakresie.
W zakres oferowanej ceny wchodzą wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą.
W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić mieszkańcom i służbom ratunkowym dojazd do sąsiednich działek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 330605,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 832205 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1237093,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832205 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Serwis Group sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662098528

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832205 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.