Og³oszenie z dnia 2022-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00039389/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00107433/01 - Wynik z dnia 2023-02-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wodynie
Zadanie od I do V
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wodynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wodynie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodynie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wodynie.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wodynie
Zadanie od I do V
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-435e9d98-8779-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00525046
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039794/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wodynie Zadanie od I do V
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym sk³adanie ofert (oferta +za³±czniki), wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
• za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej Platform±.
• poczty elektronicznej na adres mailowy: gmina@wodynie.eu(z wy³±czeniem sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format podpisu:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wodynie (ul. Siedlecka 43, 08-117
Wodynie, tel. 25 631 26 58)- zwana dalej „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 2 pkt 14) Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1170 ze zm.), – dalej zwanej „ustaw± Pzp”, zwanego dalej „zamówieniem”: Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wodynie Zadanie od I do V
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGR.271.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ
I T£OCZNEJ Z PRZEPOMPOWNIAMI ¦CIEKÓW W MIEJSCOWO¦CI RUDNIK DU¯Y, RUDNIK MA£Y
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i t³ocznej z dwiema przepompowniami ¶cieków w miejscowo¶ci Rudnik Du¿y w³±czonej do istniej±cej sieci kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Rudnik Ma³y gmina Wodynie.
Projektowana sieæ wodoci±gowa krzy¿uje siê z istniej±cym uzbrojeniem w m. Rudnik Du¿y
i Rudnik Ma³y, to jest z sieci± wodoci±gow±, sieci± teletechniczn± oraz energetyczn± Przej¶cia pod drog± powiatow± wykonaæ metod± bez wykopow± np. przecisku sterowanego w rurze ochronnej.
Parametry techniczne projektowanej sieci kanalizacyjnej.
Sieæ kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zlewnia P1:
Zlewnia P1 zasilana kana³ami od KS1 do KS 17,
• Ø200 PVC lita typ ciê¿ki SN8 L= 1 689,00 m.
• studzienki kanalizacyjne Ø425 – 51 szt,
• studzienki rewizyjne systemowe z tworzywa sztucznego Ø1000 – 21 szt,
• studnia betonowa rozprê¿na DN 1200- 1 szt.
Przepompownia ¶cieków P1:
Przepompownia P1 o parametrach technicznych:
Dw=1500mm,
Hz =3,30 m.
Wydajno¶æ minimalna 5 l/s
Moc silnika 2,2 kW
Wysoko¶æ podnoszenia 9,6 m
Zasilanie przepompowni
Przewód zasilaj±cy YKY 4x10mm2
L= 85,0m.
Kolektor t³oczny:
z przepompowni P1 Ø110 PE 110x6,6mm L= 605,0 m.
Sieæ kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zlewnia P2:
Zlewnia P2 zasilana kana³ami od KS18 do KS 21,
• Ø200 PVC lita typ ciê¿ki SN8 L= 394,0 m.
• studzienki kanalizacyjne Ø425 – 13 szt,
• studzienki rewizyjne systemowe z tworzywa sztucznego Ø1000 – 4 szt,
Przepompownia ¶cieków P2:
Przepompownia P2 o parametrach technicznych:
Dw=1500mm,
Hz =3,30 m.
Wydajno¶æ minimalna 6 l/s
Moc silnika 1,1 kW
Wysoko¶æ podnoszenia 3,2 m
Zasilanie przepompowni
Przewód zasilaj±cy YKXS 4x6mm2
L= 10,0m.
Kolektor t³oczny:
z przepompowni P2 Ø110 PE 110x6,6mm L= 198,0 m.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania I Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ poszczególne Zadania od I do III odrêbnie
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane bêdzie na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
1) Oferta z najni¿sz± cen± ³±czn± otrzyma maksymalnie 60 punktów
2)Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C1
------ x R = KC
C2
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtañsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesi±cach
1) Oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji otrzymaj± maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poni¿ej i w³±cznie 36 miesiêcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powy¿ej 36 miesiêcy do 48 miesiêcy w³±cznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powy¿ej 48 miesiêcy do 60 miesiêcy w³±cznie – 40 pkt
KG - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesiêcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo
punktowany.
4) Brak wskazania przez wykonawcê okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie warto¶ci niewskazanej w SWZ Zamawiaj±cy odrzuci ofertê jako niezgodn± z wymaganiami SWZ.
3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, któr± stanowi suma punktów
w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI”
K=KC+KG
K – suma punktów przyznanych wykonawcy
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”,
KG – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II: BUDOWA I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W SEROCZYNIE
Planowane przedsiêwziêcie zlokalizowane bêdzie na dzia³kach nr: 333/12, 333/7, 333/15 w m. Seroczyn gmina Wodynie. Ca³kowita powierzchnia terenu planowanego przedsiêwziêcia oznaczona na PZT obwiedni± i literami A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-A wynosi 5386,50m2 .
Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody oraz rozbiórka istniej±cych zbiorników na wodê uzdatnion± w miejscowo¶ci Seroczyn gmina Wodynie.
Zakres robot obejmuje budowê nowych obiektów:
- OB5 - Projektowany zbiornik magazynowy nadziemny na wodê uzdatnion± fi 9,78m, Vc=347,9m3
- OB6 - Projektowany zbiornik podziemny na wody pop³uczne (odstojnik) 4x fi 2,80m,Vc=60,8m3
- OB7 - Projektowany zbiornik podziemny na nieczysto¶ci sanitarne (szambo) fi 1,80mVc=3,5m3
- OB8 - Projektowana instalacja fotowoltaiczna o mocy do 6,25kW.
- Projektowana sieæ wody surowej ze studni do budynku SUW- D110PEHD PE100PN10,
L=182,0m.
- Projektowana sieæ wody uzdatnionej z budynku SUW do zbiornika magazynowego -
D110PEHD PE100 PN10, L=38,0m.
- Projektowana sieæ wody uzdatnionej ze zbiornika magazynowego na wodê do budynku SUW –
D225PEHD PE100 PN10, L=44,0m.
- Projektowana sieæ wody uzdatnionej D225PEHD PE100 PN10, L=16,0m.
- Projektowane przy³±cze kanalizacji technologicznej K-0,25PVC SN8, L=43,0m.
- Projektowane przy³±cze kanalizacji technologicznej K-0,16PVC SN8, L=40,5m.
- Projektowane przy³±cze kanalizacji sanitarnej K-0,16PVC SN8, L=26,5m.
- Projektowane instalacje miêdzyobiektowe: elektryczne, o¶wietlenia terenu, sterownicze.
- Placu technologicznego o powierzchni f=153,0m2
- Chodników i opasek z kostki betonowej o powierzchni f=214,1m2
- Ogrodzenia terenu.
Ww. obiekty zostan± wybudowane jako nowe.
Inwestycja obejmuje równie¿ przebudowê istniej±cego budynku technologicznego OB4 w zakresie:
- demonta¿u istniej±cych instalacji technologicznych,
- monta¿u nowych urz±dzeñ i instalacji technologicznych,
- rozebranie obróbek blacharskich akttyk,
- demonta¿ wszystkich okien wraz z parapetami wraz z wykuciem wszystkich o¶cie¿nic okiennych,
- demonta¿ drzwi zewnêtrznych i bramy gara¿owej wraz z wykuciem wszystkich
o¶cie¿nic,
- wykonanie otworu w ¶cianie zewnêtrznej do pomieszczenia nr 6,
- powiêkszenie otworu w ¶cianie wewnêtrznej w pomieszczeniu nr 6,
- skucie czê¶ci podjazdu i schodów w pomieszczeniu nr 6,
- demonta¿ wszystkich drzwi wewnêtrznych,
- demonta¿ balustrad w pomieszczeniu nr 2,
- skucie glazury,
- rozebranie posadzek i pod³o¿y (tylko posadzki w poziomie +/- 0,00),
- rozebranie kana³ów w posadzkach na hali filtrów,
- rozebranie schodów zewnêtrznych,
Roboty budowlane:
roboty wewnêtrzne:
- istniej±ce tynki wewnêtrzne – nale¿y naprawiæ oraz przetrzeæ i miejscami wyg³adziæ szpachl±. Ewentualne ubytki i spêkania tynku nale¿y uzupe³niæ,
- wykonanie fundamentów pod urz±dzenia,
- wykonanie podbudowy pod pod³o¿a w pom. Nr 2 i 6 dla uzyskania poziomu posadzki
+/- 0,00m,
- wykonaæ pod³o¿a we wszystkich pomieszczeniach wg. rysunku, posadzki z p³ytek ceramicznych antypo¶lizgowych olejoodpornych i odpornych na zabrudzenia wraz z cokolikiem z tego samego materia³u – gres techniczny gr. min 8mm, parametry antypo¶lizgowe R10.
Wykonane podstawy pod urz±dzenia technologiczne nale¿y ob³o¿yæ gresem jw.,
- ¶ciany w pom. 2 i 4 do wysoko¶ci 2,5 m wy³o¿one glazur±, w pom. 5 ¶ciany do wysoko¶ci sufitu wy³o¿one glazur±,
- ¶ciany powy¿ej glazury i sufity nale¿y pomalowaæ farbami zmywalnymi odpornymi na dzia³anie wilgoci: akrylowymi stosowanymi w pomieszczeniach mokrych lub farbami dyspersyjno-krzemianowymi. Przed malowaniem nale¿y wykonaæ niezbêdne naprawy powierzchni tynku na ¶cianach i sufitach,
- drzwi wewnêtrzne – do pomieszczeñ 3 i 4 zamontowaæ o¶cie¿nice stalowe, skrzyd³a p³ytowe.
Skrzyd³a drzwiowe do WC w dolnej czê¶ci musz± mieæ otwory o sumarycznym przekroju nie
mniejszym ni¿ 0,022m2 dla dop³ywu powietrza. Skrzyd³a z klamkami, do WC wyposa¿one w blokady ³azienkowe, a pozosta³e wyposa¿one w wk³adkê WB. Drzwi w kolorze bia³ym, monta¿ drzwi na piankê wraz z ko³kowaniem.
Podane na rysunkach wymiary w ¶wietle przej¶cia.
- drzwi wewnêtrzne – do pomieszczeñ 2 i 7 drzwi aluminiowe (podane na rysunkach wymiary w ¶wietle przej¶cia), profil zimny. Drzwi wyposa¿one w klamkê, samozamykacz, podpórkê-blokadê drzwi oraz wyposa¿one w wk³adkê WB. Panel dolny drzwi pe³ny, panel górny szyba bezpieczna.
roboty zewnêtrzne:
- wykonaæ naprawê i uzupe³niæ tynki na elewacji,
- wykonanie docieplenia ¶cian fundamentów styropianem,
- wykonanie docieplenia ¶cian nadziemia styropianem,
- obróbki blacharskie z blachy powlekanej – kolor jak istniej±ce obróbki blacharskie, kominy – ob³o¿one styropianem gr 2cm, wykoñczony tynkiem cienkowarstwowym –kolor RAL 7035,
- elewacja wykoñczona tynkiem cienkowarstwowym – kolor 7035,
- cokó³ wykoñczony tynkiem mozaikowym – kolor 7016,
- stolarka okienna - okna PCV, kolor bia³y – trzyszybowe z pow³ok± niskoemisyjn±, profile min. 6-komorowe.
Okucia obwiedniowe – okno uchylno-rozwieralne, mo¿liwo¶æ mikrorozszczelnienia. Izolacyjno¶æ cieplna - U≤0,9 W/m2 K. Izolacyjno¶æ akustyczna - Rw - 35 dB,
- parapety z blachy powlekanej – kolor RAL 7016,
- stolarka drzwiowa - drzwi zewnêtrzne jednoskrzyd³owe, aluminiowe, wype³nienie -panel, kolor bia³y – do pomieszczenia nr 1 i 5, wykonane fabrycznie, trzykomorowe, profil ciep³y (podane na rysunkach wymiary w ¶wietle przej¶cia), wyposa¿one w samozamykacz, podpórkê-blokadê drzwi i wyposa¿one w wk³adkê WB. Wspó³czynnik przenikania ciep³a U≤01,3 W/m2 K,
- brama do pom. 2 i 6 dwuskrzyd³owa – wykonane fabrycznie, metalowe, ocieplone,
malowane proszkowo (podane na rysunkach wymiary w ¶wietle przej¶cia), wyposa¿one
w samozamykacz, podpórkê-blokadê drzwi i wyposa¿one w wk³adkê WB.
Wspó³czynnik przenikania ciep³a U≤1,3 W/m2 K.
- schody zewnêtrzne betonowe, wy³o¿one gresem parametry antypo¶lizgowe R11, lub wykonanie
z kostki betonowej,
- opaska wokó³ budynku szeroko¶ci 0,5m, wykonana z kostki betonowej szarej wraz z obrze¿ami betonowymi.
Zakres inwestycji obejmuje rozbiórkê obiektów budowlanych technologicznych:
- istniej±cych 2 zbiorników magazynowych na wodê uzdatnion±, cylindrycznych, naziemnych wykonanych w technologii stalowej,
- istniej±cego odstojnika wód pop³ucznych wykonanego w postaci typowych studni z krêgów ¿elbetowych studziennych,
- istniej±cego zbiornika na nieczysto¶ci ciek³e (szambo) wykonanego w postaci typowej studni
z krêgów ¿elbetowych studziennych,
- wiaty ¶mietnikowej,
- oraz wy³±czenie z u¿ytkowania niepotrzebnych sieci i instalacji istniej±cej stacji uzdatniania wody.
Remont szachtu studni g³êbinowych: nr s-2, nr s-4, nr s-5 w ramach istniej±cego ujêcia wody podziemnej.
Przedmiotem inwestycji jest remont istniej±cych szachtów studni g³êbinowych Nr S-2, Nr S-, S-5 na stacji uzdatniania wody w Seroczynie. Roboty remontowe bêd± polega³y na remoncie zu¿ytych szachtów, rur, armatury oraz agregatu pompowego. Pobór wód z ujêcia wody pozostaje w wyniku prac remontowych bez zmian w ramach istniej±cego pozwolenia wodnoprawnego WA.ZUZ.6.4210.952.2021.KK z dnia 5.05.2022r.
Zbiornik magazynowy nadziemny na wodê uzdatnion±
Obiekt o parametrach: - ¶rednica zewnêtrzna – 9,78m - ¶rednica wewnêtrzna – 9,16m - wysoko¶æ wewnêtrzna zbiornika - 5,50m - wysoko¶æ ca³kowita ponad teren – 7,70m - pojemno¶æ ca³kowita zbiornika – 347,9m3 - pojemno¶æ czynna zbiornika – 301,8m2 - powierzchnia zabudowy – 75,12m2 - kubatura zbiornika - 484,05m3 Zbiornik przedzielony ¶cian± ¿elbetow± na 2 czê¶ci po 50% pojemno¶ci ka¿da. Zbiornik wykonany z betonu monolitycznego, naziemny, ocieplony, przykryty p³yt± stropow± (górn±). Funkcj± zbiornika jest magazynowanie wody uzdatnionej. Zbiornik wyposa¿ony w dwa typowe w³azy: 800 x 800mm ze stali nierdzewnej AISI 304, ocieplone, zamykane, posadowione na coko³ach betonowych ocieplonych. W³az wyposa¿ony dodatkowo w wewnêtrzn± klapê AISI 304 na zawiasie. Zbiornik wyposa¿ony w drabiny, balustradê na koronie zbiornika wykonan± ze stali nierdzewnej AISI 304. Wysoko¶æ balustrady do wierzchu pochwytu min. 1,10m. Drabiny mocowane s± do ¶cian na ¶ruby rozporowe lub wklejane do betonu. Elementy stalowe maj±ce kontakt z wod± pitn± nale¿y wykonaæ ze stali nierdzewnej AISI 304. W ramach robót budowlanych zbiornik zostanie czê¶ciowo obsypany ziemi± w postaci skarpy wokó³ zbiornika. Wysoko¶æ skarpy 1,6m. Nachylenie skarpy 1:1,5. Przedmiotowa skarpa nie spowoduje zak³ócenia stosunków wodnych dzia³ek s±siednich. Skarpa zostanie obsiana traw±. Nas skarpie zostan± zamontowane schody i porêcz
Zbiornik podziemny na wody pop³uczne (odstojnik).
Parametry techniczne:
- ¶rednica zewnêtrzna – 4 x 2,80m
- ¶rednica wewnêtrzna – 4 x 2,50m
- wysoko¶æ wewnêtrzna zbiornika - 3,10m
- wysoko¶æ ca³kowita ponad teren – 0,00m
- pojemno¶æ ca³kowita zbiornika – 60,8m3
- pojemno¶æ czynna zbiornika – 39,2m2
- powierzchnia zabudowy – 24,63m2
- kubatura - 85,55 m3
Zbiornik sk³ada siê z 4 studni z krêgów ¿elbetowych z felcem typowych.
Zbiornik podziemny na nieczysto¶ci sanitarne (szambo).
Parametry techniczne:
- ¶rednica zewnêtrzna – 1,80m
- ¶rednica wewnêtrzna – 1,50m
- wysoko¶æ wewnêtrzna zbiornika - 2,05m
- wysoko¶æ ca³kowita ponad teren – 0,00m
- pojemno¶æ ca³kowita zbiornika – 3,5m3
Instalacja fotowoltaiczna.
Projektuje siê instalacjê fotowoltaiczn± o mocy do 6,25kW. Instalacja posadowiona na gruncie na systemowej konstrukcji z profili stalowych. Instalacja bêdzie w³±czona do zalicznikowanej instalacji elektrycznej SUW.
Szczegó³owy zakresu robót instalacji elektrycznej na obiekcie SUW zawiera projekt techniczny – instalacja elektryczna.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232154-6 - Roboty budowlane w zakresie wysoko umieszczonych zbiorników wody pitnej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania I do Zadania III Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ poszczególne Zadania od I do III odrêbnie
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane bêdzie na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
1) Oferta z najni¿sz± cen± ³±czn± otrzyma maksymalnie 60 punktów
2)Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C1
------ x R = KC
C2
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtañsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesi±cach
1) Oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji otrzymaj± maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poni¿ej i w³±cznie 36 miesiêcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powy¿ej 36 miesiêcy do 48 miesiêcy w³±cznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powy¿ej 48 miesiêcy do 60 miesiêcy w³±cznie – 40 pkt
KG - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesiêcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo
punktowany.
4) Brak wskazania przez wykonawcê okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie warto¶ci niewskazanej w SWZ Zamawiaj±cy odrzuci ofertê jako niezgodn± z wymaganiami SWZ.
3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, któr± stanowi suma punktów
w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI”
K=KC+KG
K – suma punktów przyznanych wykonawcy
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”,
KG – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III: MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W JEDLINIE
Projektowana modernizacja polega na: budowie wiaty do 35 m2, wymianie urz±dzeñ pracuj±cych na oczyszczalni, wykonaniu nowych schodów stalowych prowadz±cych do budynku, wymianie krat pomostowych na istniej±cych pomostach stalowych, budowie nowego pomostu oraz utwardzeniu drogi, monta¿ ogniw fotowoltaicznych o mocy 500 W na podkonstruckji gruntowej.
Urz±dzenia do wymiany na nowe w budynku oczyszczalni:
1. Przegrody w komorach – nale¿y wykonaæ 2 zestawy elementów z blachy kwasoodpornej o grubo¶ci min. 3mm. Element 1 montowany pod k±tem prostym, element 2 pod katem 45o , oba elementy montowane na istniej±cych stela¿ach. Nale¿y mieæ na uwadze mo¿liw± konieczno¶æ tymczasowej rozbiórki czê¶ci dachu w celu demonta¿u istniej±cych elementów oraz monta¿u nowych.
2. Prowadnice do pomp w komorach – nale¿y wymieniæ istniej±ce prowadnice do pomp, tj. rura ocynkowana, kwasoodporna o d³ugo¶ci oko³o 5,40m ka¿da. Do wymiany 1 szt. rury o ¶rednicy 60,3x3,6 oraz 5 szt. rury o ¶rednicy 33,7x3,2
3. Dmuchawy – nale¿y wymieniæ 3 dmuchawy z silnikami zasilanymi przez falownik, sterowanymi przez sondê tlenow±. Nale¿y przewidzieæ mo¿liwo¶æ jednoczesnej pracy dwóch dmuchaw. Sterowanie prac± dmuchaw rêczne lub sond± tlenow±. Sterowanie falownikiem powinno zapewniaæ utrzymanie w komorze stê¿enia tlenu rozpuszczonego w granicach 1-3 gO2/ m3
Dmuchawy powietrza typu ES 15/2P, w obudowach d¼wiêkoch³onnych, minimalne parametry: Q = 3 m3/min., P=5,5 kW, n= 3600 obr/ min
Schody stalowe
Istniej±ce schody nale¿y zdemontowaæ ze wsporników, pozostawiaj±c wsporniki jako podpory nowej konstrukcji, natomiast spocznik nale¿y odci±æ, a nastêpnie przykrêciæ nowoprojektowany za po¶rednictwem przyspawanych blach.
Pomosty stalowe
Nale¿y wymieniæ istniej±ce pomosty stalowe. Geometriê pomostów pokazano na rysunku K-02. Zastosowaæ kraty pomostowe KOZ 25x25/30x3. Kraty pomostowe zastosowaæ cynkowane ogniowo.
Dodatkowo zaprojektowano nowy pomost stalowy. Zew wzglêdu na istniej±ce instalacjê zaprojektowano go w postaci pojedynczego stopnia.
Wiata
Istniej±c± wiatê nale¿y rozbudowaæ. Wiatê posadowiæ czê¶ciowo na istniej±cych stopach fundamentowych, a czê¶ciowo na nowoprojektowanych
Pod wiat± wykonaæ utwardzenie w postaci p³yty na gruncie o grubo¶ci 15 cm. P³ytê zazbroiæ dwoma siatkami (doln± i górn±) prêtem f8 mm o oczku 20/20 cm. Zastosowaæ beton C25/30.
Instalacji fotowoltaiczna oraz wymiana instalacji o¶wietleniowej
Zakres prac obejmuje:
1. demonta¿ istniej±cych opraw o¶wietleniowych
2. monta¿ instalacji o¶wietlenia podstawowego
3. budowê instalacji fotowoltaicznej o mocy 500 W na podkonstruckji gruntowej
4. przebudowê instalacji odgromowej i uziemiaj±cej
Utwardzenie drogi
Zgodnie z rysunkiem PZT zaznaczono fragment drogi, któr± nale¿y poszerzyæ.
Warstwy utwardzenia drogi:
- kostka brukowa gr. 10 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm,
- warstwa betonu gr. 15 cm C12/15,
- zagêszczony piasek gr. 3 cm,
- zagêszczona pospó³ka o gr. 40 cm (Is=0,97).
-zastosowaæ krawê¿niki drogowe 0,15×0,3×1,0 m.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania I do Zadania III Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ poszczególne Zadania od I do III odrêbnie
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane bêdzie na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
1) Oferta z najni¿sz± cen± ³±czn± otrzyma maksymalnie 60 punktów
2)Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C1
------ x R = KC
C2
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtañsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesi±cach
1) Oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji otrzymaj± maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poni¿ej i w³±cznie 36 miesiêcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powy¿ej 36 miesiêcy do 48 miesiêcy w³±cznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powy¿ej 48 miesiêcy do 60 miesiêcy w³±cznie – 40 pkt
KG - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesiêcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo
punktowany.
4) Brak wskazania przez wykonawcê okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie warto¶ci niewskazanej w SWZ Zamawiaj±cy odrzuci ofertê jako niezgodn± z wymaganiami SWZ.
3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, któr± stanowi suma punktów
w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI”
K=KC+KG
K – suma punktów przyznanych wykonawcy
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”,
KG – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IV ZAKUP POJAZDU ASENIZACYJNEGO TYPU WUKO
1.Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania techniczne:
Podwozie
− Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2022 lub 2023
− Samochód o DMC do 3,5 tony
− Kabina trzymiejscowa
− Silnik diesel o mocy min. 140 KM i pojemno¶ci min. 2000 cm³
− Skrzynia biegów manualna
− Tylne drzwi dwuskrzyd³owe otwierane pod k±tem min. 260 stopni
− Przegroda sta³a-pe³na pomiêdzy stref± pasa¿ersk± a baga¿ow±
− System zapobiegaj±cy blokowaniu kó³ podczas hamowania – ABS
− System EBD
− System ESP
− Poduszka powietrzna kierowcy
− Centralny zamek zdalnie sterowany z dwoma kluczykami
− Elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi
− Lusterka elektryczne, regulowane i ogrzewane
− ¦wiat³a do jazdy dziennej
− Klimatyzacja
− Immobiliser
− Radio fabryczne
− Gniazdo 12V do pod³±czenia akcesoriów
− Pe³nowymiarowe ko³o zapasowe
− Kamera cofania
− Na kabinie umieszczona pod³u¿na lampa ostrzegawcza
− Lampa ostrzegawcza „kogut” - zgodna z Prawem o ruchu drogowym, umieszczona przy tylnych drzwiach pojazdu
− Dywaniki
− Apteczka
− Trójk±t ostrzegawczy
− Ga¶nica
Urz±dzenie wysokoci¶nieniowe do czyszczenia kanalizacji
− Ca³o¶æ urz±dzenia umieszczona na ramie po¶redniej
− Pompa ci¶nieniowa o parametrach pracy: ci¶nienie robocze – min. 150bar przy wydatku wody min. 100 l/min
− Regulator ci¶nienia i manometr ci¶nieniowy z zaworem (p³ynna regulacja ci¶nienia i wydatku wody z wymiennikiem ciep³a)
− Pompa powinna byæ wyposa¿ona w uk³ad zabezpieczaj±cy przed praca na sucho
− Silnik wysokoprê¿ny o mocy min 44 KM z rozrusznikiem elektrycznym (niezale¿ny od silnika samochodu) ch³odzony wod± ze zbiornika urz±dzenia
− Zbiornik na wodê wykonany z tworzywa sztucznego o pojemno¶ci min. 800l, d³ugo¶æ zbiornika dostosowana do przestrzeni ³adunkowej
− G³ówny panel steruj±cy (umieszczony na bêbnie g³ównym z wê¿em wysokoci¶nieniowym), wodoszczelny, ze stali nierdzewnej, wyposa¿ony w stacyjkê, regulacjê obrotów silnika, w³±cznik/wy³±cznik pompy wysokoci¶nieniowej, wy³±cznik bezpieczeñstwa, licznik motogodzin, sygnalizacjê niskiego ci¶nienia oleju w silniku, sygnalizacjê niskiego poziomu wody w zbiorniku, joystick zwijania i rozwijania wê¿a roboczego, gniazdo 12V
− Uk³ad cyrkulacji wody podczas jazdy samochodu – praca w warunkach zimowych.
− G³ówny bêben zamocowany na ramieniu uchylnym w regulowanej p³aszczy¼nie
− Bêben zwijany/odwijany hydraulicznie z p³ynna regulacj± prêdko¶ci obrotowej o pojemno¶ci min 100m wê¿a wysokoci¶nieniowego DN 16
− Drugi bêben pomocniczy - ci¶nieniowy zwijany/odwijany hydraulicznie z wê¿em DN 13 o d³ 60m lub DN 10 o d³ 80m. Bêben z p³ynn± regulacj± prêdko¶ci obrotowej.
− Uk³ad automatycznego uk³adania wê¿a na bêbnie g³ównym oraz pomocniczym prowadzony przez prowadzenie ¶limakowe
− Zdalne sterowanie radiowe z funkcjami: w³±czanie/wy³±czanie, regulacja obrotów silnika urz±dzenia, w³±czanie i wy³±czanie pompy ci¶nieniowej, awaryjne wy³±czanie urz±dzenia, bezstopniowa regulacja prêdko¶ci rozwijania i nawijania wê¿a g³ównego i pomocniczego, prze³±cznik wyboru pracy bêbna
− Minimalny zasiêg 100m. Dodatkowa bateria umieszczona w kabinie kierowcy
− Mo¿liwo¶æ zablokowania ramienia roboczego w min. 4 pozycjach.
− Mo¿liwo¶æ zablokowania bêbna w min. 5 pozycjach
− Mo¿liwo¶æ za³adunku/roz³adunku wózkiem wid³owym
− Wska¼nik nape³nienia zbiornika wody
Osprzêt:
− G³owica standardowa z otworem do przodu (z pilotem),
− G³owica standardowa bez otworu do przodu (¶lepa),
− G³owica czyszcz±ca rakietowa,
− Prowadnica wê¿a dolna – banan,
− Rolka dolna ( banan ¶lizgowy ),
− Pistolet wysokoci¶nieniowy z lanc± i dysz±,
− Licznik motogodzin.
Zabudowa pojazdu
− Zabezpieczenie przeciw-wilgociowe przestrzeni roboczej pojazdu poprzez:
a. Wy³o¿enie pod³ogi sklejk± wodoodporn± lub blach± ryflowan± lub pokrycie przestrzeni ³adunkowej pow³ok± wodoodporn±,
− Ocieplenie przestrzeni ³adunkowej we³n± mineraln± b±d¼ piank± PUR,
− Zamontowanie szafki narzêdziowej w przestrzeni ³adunkowej,
− Zamontowanie o¶wietlenia LED przestrzeni ³adunkowej,
− Os³ona zbiornika przed uszkodzeniem w przestrzeni ³adunkowej,
− Ogrzewanie postojowe np. typu Webasto do ogrzewania przestrzeni ³adunkowej
Inne:
− Minimum 24 miesi±ce gwarancji na samochód.
− Minimum 24 miesi±ce gwarancji na urz±dzenie wysokoci¶nieniowe.
− Dostawa do siedziby Zamawiaj±cego w ustalonym czasie, po uprzednim odbiorze fabrycznym przez przedstawicieli Zamawiaj±cego.
− Szkolenie wyznaczonych pracowników.
− aktualny przegl±d techniczny
− komplet potrzebnych do u¿ytkowania pojazdu kluczyków,
− dokumentacjê techniczno- obs³ugow± wyposa¿enia pojazdu, instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim, schematy.
− kompletn± dokumentacjê niezbêdn± do rejestracji pojazdu.
Wymagana dokumentacja:
− homologacja na podwozie oraz pe³na wymagana prawem dokumentacja pozwalaj±ca dokonaæ rejestracji pojazdu,
− instrukcja obs³ugi
− deklaracja zgodno¶ci CE
− karta gwarancyjna
− serwis gwarancyjny dla samochodu i urz±dzenia na terenie Polski - czas reakcji serwisu do 48 godz. od momentu zg³oszenia
− zapewnienie serwisu pogwarancyjnego dla samochodu i urz±dzenia na terenie Polski
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup i dostawê samochodu asenizacyjnego typu WUKO wraz ze przeszkoleniem personelu w zakresie obs³ugi zamontowanych urz±dzeñ i wyposa¿enia.
3. Wszystkie zastosowane elementy maja byæ fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadaæ wszelkie atesty dopuszczenia do u¿ytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spe³niaæ okre¶lone prawem normy bezpieczeñstwa.
4. Odbiór fabryczny przedmiotu zamówienia nast±pi osobi¶cie przez osoby wskazane przez Zamawiaj±cego w miejscu i czasie uzgodnionym z Wykonawc±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ kryteria:
Kryterium „cena” – 60%
Kryterium „gwarancja na zabudowany osprzêt ” – 40%
2. Kryterium „cena” rozpatrywane bêdzie na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
1) Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymalnie 60 punktów
2)Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C1
------ x R = KC
C2
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtañsza)
C2 – cena oferty badanej
3. Kryterium „gwarancja na zabudowany osprzêt” w miesi±cach
Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji na zabudowany osprzêt” otrzyma maksymalnie 40 punktów
Oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium gwarancja na zabudowany osprzêt:
Okres gwarancji 36 miesiêcy – 10 pkt
Okres gwarancji 48 miesiêcy – 20 pkt
Okres gwarancji 60 miesiêcy i wiêcej – 40 pkt
KG - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „gwarancja na zabudowany osprzêt ”
Brak wskazania przez wykonawcê okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie warto¶ci niewskazanej w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na zabudowany osprzêt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE V: PE£NIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJ¡ ZADAÑ OD I DO III tj.Zadanie I: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i t³ocznej z przepompowniami ¶cieków w miejscowo¶ci Rudnik Du¿y, Rudnik Ma³y
Zadanie II: Budowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Seroczynie
Zadanie III: Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Jedlinie
1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, okre¶lonymi w dokumentacji technicznej dla danego Zadania od I do III odrêbnie, w tym wykonywanie wszystkich czynno¶ci przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351 z pó¼n. zm.).
2.Zadaniem Wykonawcy bêdzie:
1) kompleksowe zarz±dzanie wykonywanymi robotami budowlanymi w ramach inwestycji dla Zadania I,II i III. Wykonawca zapewni udzia³ w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru w nastêpuj±cych specjalno¶ciach:
• Inspektor nadzoru bran¿y konstrukcyjno-budowlanej,
• Inspektor nadzoru bran¿y sanitarnej,
• Inspektor nadzoru bran¿y elektrycznej,
2) pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym zakresie,
3) rozwi±zywanie przy udziale odpowiednich s³u¿b wszelkich ewentualnych problemów zwi±zanych z charakterem prowadzonych robót , natury techniczno – prawnej,
4) udzia³ we wszystkich odbiorach nadzorowanych robót, w tym odbiorach robót zanikaj±cych oraz ulegaj±cych zakryciu, a tak¿e w odbiorze koñcowym, a w przypadku odst±pienia od umowy z Wykonawc± robót udzia³ w inwentaryzacji robót w toku do czasu odst±pienia,
5) udzia³ we wszystkich spotkaniach z Wykonawc± robót wskazanych przez Zamawiaj±cego,
6) kontrola dotrzymywania okre¶lonych w przedstawionym przez Wykonawcê robót budowlanych i zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego harmonogramie realizacji robót budowlanych ,
7) informowania Zamawiaj±cego o wszelkich okoliczno¶ciach wykonywania robót, które skutkowaæ mog± opó¼nieniem w ich zakoñczeniu, zmian± sposobu ich realizacji lub ¶wiadcz±cych o ich nienale¿ytym wykonywaniu,
8) zatwierdzanie materia³ów, nadzorowanie, kontrolowanie, odbieranie i rozliczanie robót,
9) opiniowanie i rozpatrywanie roszczeñ Wykonawców,
10) weryfikacja (na ¿±danie Zamawiaj±cego) zatrudnienia pracowników Wykonawcy robot
w oparciu o umowê o pracê,
11) wyczerpuj±ce opiniowanie propozycji zmian zg³aszanych przez Wykonawcê,
12) sprawowanie (w ramach ceny ofertowej) nadzoru nad robotami w zakresie robót dodatkowych i zamiennych, niezbêdnych do wykonania robót podstawowych objêtych inwestycj±, wynik³ymi w trakcie realizacji umowy,
13) nadzorowanie usuwania wad i usterek, w tym okre¶lenie Wykonawcy terminów na usuniêcie wad i usterek oraz ich egzekwowanie, nadzór nad robotami naprawczymi, odbiór robót naprawczych, rekomendowanie Zamawiaj±cemu zastosowania ¶rodków dyscyplinuj±cych (kary umowne, wykonanie zastêpcze),
14) wydawanie opinii technicznych w przedmiocie stwierdzonych wad oraz opinii do stanowiska wykonawców robót,
15) przygotowanie dokumentacji dla potrzeb wykonawstwa zastêpczego, doradztwo w trakcie wyboru wykonawcy zastêpczego, w tym udzielanie wyja¶nieñ w toku postêpowañ przetargowych,
16) wsparcie Zamawiaj±cego w toku sporów s±dowych Wykonawc± robót lub z podwykonawcami, w tym przekazywanie ¿±danych dokumentów, udzielanie informacji oraz wykonywanie opinii technicznych odnosz±cych siê do wykonanych robót budowlanych,
17) uczestnictwo w przygotowaniu niezbêdnej dokumentacji do czasu uzyskania decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie wybudowanych obiektów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71621000-7 - Us³ugi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
79421000-1 - Us³ugi zarz±dzania projektem inne ni¿ w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania IV Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ kryteria
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „ do¶wiadczenie zawodowe ” – 40 pkt.
2.Kryterium „cena” rozpatrywane bêdzie na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
1) Oferta z najni¿sz± cen± ³±czn± otrzyma maksymalnie 60 punktów
2)Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C1
------ x R = KC
C2
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtañsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacja zamówieñ o warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³- „ do¶wiadczenia zawodowego” ilo¶æ wykonanych nadzorów.
1) Oferty z najwiêkszym do¶wiadczeniem zawodowym otrzymaj± maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostan± przeliczone wg wzoru podanego poni¿ej. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium:
Inspektora nadzoru bran¿y konstrukcyjno-budowlanej skierowanego przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego - „NB
do¶wiadczenie zawodowe dla 2zamówieñ – 0 pkt
do¶wiadczenie zawodowego dla 3 zamówieñ - 10 pkt
do¶wiadczenia zawodowego 4 zamówieñ i wiêcej – 20 pkt
NB - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ do¶wiadczenie zawodowe”
Inspektora nadzoru bran¿y sanitarnej skierowanego przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego - „NS
do¶wiadczenie zawodowe dla 2 zamówieñ – 0 pkt
do¶wiadczenie zawodowego dla 3 zamówieñ – 5 pkt
do¶wiadczenia zawodowego 4 zamówieñ i wiêcej – 10 pkt
NS - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ do¶wiadczenie zawodowe”
Inspektora nadzoru bran¿y elektrycznej skierowanego przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego - „NE”
do¶wiadczenie zawodowe dla 2 zamówieñ – 0 pkt
do¶wiadczenie zawodowego dla 3 zamówieñ – 5 pkt
do¶wiadczenia zawodowego 4 zamówieñ i wiêcej – 10 pkt
NE - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ do¶wiadczenie zawodowe”
3) Brak wskazania przez wykonawcê „ do¶wiadczenia zawodowego” w formularzu ofertowym lub podanie warto¶ci niewskazanej w SWZ Zamawiaj±cy odrzuci ofertê jako niezgodn± z wymaganiami SWZ.
4) Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, któr± stanowi suma punktów w kryterium „CENA” i kryterium „DO¦WIADCZENIA ZAWODOWEGO”
K=KC+NB+NS+NE
K – suma punktów przyznanych wykonawcy
KC – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”,
NB – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „do¶wiadczenia zawodowego” inspektor nadzoru w bran¿y ogólnobudowlanej
NS – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „do¶wiadczenia zawodowego” inspektor nadzoru w bran¿y sanitarnej
NE – ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „do¶wiadczenia zawodowego” inspektor nadzoru w bran¿y elektrycznej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:a)sytuacji ekonomicznej i finansowej
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Szczegó³owy opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis spe³nienia tych warunków jest zawarty w SWZ Rozdzia³ VI
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.1. 1.1. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:a) 30.000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych) dla oferty sk³adanej na realizacje Zadania I
b) 40.000,00 PLN (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych) dla oferty sk³adanej na realizacje Zadania II
c) 5.000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) dla oferty sk³adanej na realizacje Zadania III
d) 5.000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) dla oferty sk³adanej na realizacje Zadania IV
e) 700,00 PLN (s³ownie: siedemset z³otych) dla oferty sk³adanej na realizacje Zadania V
1.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, gdy zawarto umowê (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo uniewa¿niono postêpowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz z³o¿ono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
1.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2080)
1.4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
1.5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spó³dzielczy w Siedlcach Oddzia³ Wodynie,. nr rachunku 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr IGR.271.16.2022” Zadanie ….
1.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
1.7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieni±dza dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
1.8. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
1.9. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
1.10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub porêczenia powinno w swej tre¶ci wskazywaæ Gwaranta/Porêczyciela, beneficjenta, termin obowi±zywania, kwotê gwarancji oraz musi zawieraæ klauzulê o nieodwo³alno¶ci oraz zapewniæ bezwarunkow± wyp³atê przez Gwaranta (Porêczyciela) na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego pe³nej kwoty.
1.11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysoko¶ci okre¶lonej w ust. 1.1, w terminie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy harmonogram p³atno¶ci do Zadañ od I do III i VZamawiaj±cy wyp³aci Wykonawcy wk³ad w³asny (zaliczkê) w wysoko¶ci nie mniejszej 5 % wynagrodzenia na pocz±tku inwestycji, po zawarciu Umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ w czerwcu 2023 r. po otrzymaniu od Wykonawcy prawid³owo wystawionej faktury VAT.
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy harmonogram p³atno¶ci dla Zadania IV
Zap³ata 100 % warto¶ci faktury za zakup samochodu asenizacyjnego WUKO w ramach realizacji Zadania IV nast±pi po odebraniu przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy w terminie wskazanym na fakturze, nie d³u¿szym jednak ni¿ 35 dni od dnia podpisania bezusterkowego protoko³u dostawy, przy czym warunkiem podpisania protoko³u dostawy jest uprzednie podpisanie bezusterkowego protoko³u odbioru fabrycznego . Zamawiaj±cy zastrzega dostawê i zap³atê przedmiotu umowy na czerwiec 2024 r.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3a lub Za³±cznik 3b lub 3c do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej na „Platformie zakupowej” pod adresem: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie ¶rodowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkê, rozbudowê, przebudowê i adaptacjê budynku mieszcz±cego siê pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegaj±cych na: Czê¶æ I - Przebudowie ¶ciany frontowej, Czê¶æ II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont ³azienki w Dziale ¯ywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOT£OWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKO¦NEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.