Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531290/01 - Wynik z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – GMINA GARWOLIN”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – GMINA GARWOLIN”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59562466-c6d3-4d92-8f8a-1382a06870ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001174/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – GMINA GARWOLIN
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina Garwolin realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działania 2.2. wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23, prowadzonym przez Gminę Garwolin
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://garwolingmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia
wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować
się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem
Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”.
7. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający
przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania
z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina
Garwolin tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
11. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. txt, rtf, pdf ,xps,
odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,
ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Garwolin, ul. Mazowiecka 16, 08-400 Garwolin, tel.: 25 682 05 60, e-mail: urzad@garwolin-gmina.pl (dalej: Administrator).
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych, listownie na adres Administratora z dopiskiem "IOD" oraz mailowo: e-mail: iod@garwolin-gmina.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – GMINA GARWOLIN”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (adres siedziby:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TIP.271.38.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina Garwolin”, a w szczególności:
usługa przeprowadzenia audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji
w zgodności z KRI oraz UoKSC dla Urzędu Gminy Garwolin (2 szt.);
usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji
w zgodności z KRI oraz UoKSC dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (2 szt.);
usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (1 szt.);
usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Urzędu Gminy Garwolin
(2 szt.);
usługa przeprowadzenia szkolenia kadry kierowniczej Urzędu Gminy Garwolin z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (1 szt.);
usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (2 szt.);
usługa przeprowadzenia szkolenia kadry kierowniczej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Garwolinie z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (1 szt.);
dostawa serwera backup wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Garwolin
(1 szt.);
dostawa serwera wraz z licencjami, konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
dostawa oprogramowania do monitorowania i zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
dostawa serwera sieciowego NAS wraz z dyskami dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.);
dostawa zasilania awaryjnego UPS wraz z modułami bateryjnymi dla Urzędu Gminy Garwolin (2 szt.) oraz dostawa urządzeń zasilania awaryjnego stanowiskowego UPS (35 szt.) dla Urzędu Gminy Garwolin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina Garwolin realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działania 2.2. wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23, prowadzonym przez Gminę Garwolin
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt.
2) Ilość przeprowadzonych audytów w zakresie cyberbezpieczeństwa (I) w okresie ostatnich 3 lat – waga kryterium 20 % = 20 pkt.
3) Gwarancja na zaoferowane urządzenia – waga kryterium 20 % = 20 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 % =60 pkt.
Cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
Cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (pkt 1).
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie,
a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według powyższego wzoru.
2) Ilość przeprowadzonych audytów w zakresie cyberbezpieczeństwa (I) w okresie ostatnich 3 lat – waga 20 % = 20 pkt.
Kryterium „Ilość przeprowadzonych audytów w zakresie cyberbezpieczeństwa” będzie rozpatrywana na podstawie wskazanych ilości, podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Najmniejsza możliwa ilość wykonanych audytów w zakresie cyberbezpieczeństwa wynosi 2 audyty. W kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, które będą przyznawane zgodnie z poniższym wykazem:
• 2-4 audyty - 5 pkt.
• 5-7 audytów – 10 pkt.
• 8-10 audytów – 20 pkt.
Uwaga!!!
Oferta Wykonawcy, który w formularzu ofertowym wskaże ilość przeprowadzonych audytów w ilości 0 zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W przypadku wskazania ilości przeprowadzonych audytów powyżej 10, Zamawiający przyzna max. liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 punktów.
3) Gwarancja na zaoferowane urządzenia (w pełnych miesiącach) (G) – waga 20 % = 20 pkt
Kryterium „Gwarancja na zaoferowane urządzenia” będzie rozpatrywana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji tylko w pełnych miesiącach tj. 24 miesiące lub 36 miesięcy. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy.
W kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, które będą przyznawane zgodnie z poniższym wykazem:
- gwarancja 24 miesięcy na zaoferowane stacje robocze (G) – 10 pkt.
- gwarancja 36 miesięcy na zaoferowane stacje robocze (G) – 20 pkt.
Uwaga!!!
Oferta Wykonawcy, który w formularzu ofertowym wskaże okres krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W przypadku wskazania okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy lub dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna max. liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 punktów.
Łączna liczba punktów (100) za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60 pkt.) + liczba punktów za ilość przeprowadzonych audytów (maks. 20pkt ) + liczba punktów za udzieloną gwarancję na zaoferowane urządzenia (maks. 20 pkt.)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość przeprowadzonych audytów w zakresie cyberbezpieczeństwa (I) w okresie ostatnich 3 lat
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na zaoferowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 700.000,00 zł. (słownie złotych: siedemset tysięcy złotych).
(Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z polisą dokument potwierdzający, że jest ona opłacona).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie (Załącznik nr 5 do SWZ) wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale VIII i IX SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 700.000,00 zł. (słownie złotych: siedemset tysięcy złotych).
(Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z polisą dokument potwierdzający, że jest ona opłacona).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
usługa przeprowadzenia audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji w zgodności z KRI oraz UoKSC dla Urzędu Gminy Garwolin (2 szt.) oraz usługa przeprowadzenia audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji w zgodności z KRI oraz UoKSC dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (2 szt.):• dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie audytów pod kątem podatności systemów teleinformatycznych, testów penetracyjnych i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje);
• dokument potwierdzający posiadanie zespołu audytorskiego, tj. minimum 2 audytorów z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu;
usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.) oraz usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (1 szt.):
• dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje);
• dokument potwierdzający posiadanie zespołu audytorskiego, tj. minimum 2 audytorów z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (tożsame z wymaganiami dla przeprowadzenia audytu - dopuszcza się wykorzystanie tych samych osób, a tym samym wykorzystanie tych samych certyfikatów);
usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Urzędu Gminy Garwolin (2 szt.) oraz usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie (2 szt.):
• dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń
z zakresu cyberbezpieczeństwa (min. 2 rekomendacje);
• dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, np. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa;
• dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
usługa przeprowadzenia szkolenia kadry kierowniczej Urzędu Gminy Garwolin z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (1 szt.) oraz usługa przeprowadzenia szkolenia kadry kierowniczej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (1 szt.):
• dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń
z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. 2 rekomendacje);
• dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
dostawa serwera backup wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Garwolin (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
• oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-500001 oraz ISO-14001;
• oświadczenie producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
• oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
• dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia.
Ze względu na ograniczenia ilości użytych znaków, Zamawiający informuje, że dalszy opis przedmiotowych środków dowodowych zawiera SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie w trybie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przedmiotowych środków dowodowych w sytuacji, gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub gdy złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022r. poz. 2080).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Gminy Garwolin w Banku Spółdzielczym w Garwolinie o Nr: 42 9210 0008 0000 0055 2000 0010 z dopiskiem „Wadium –
nr postępowania TIP.271.38.2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA GARWOLIN
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian określa załącznik nr 7 - Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-07
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
- Dostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń
- "Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, laptopów, monitorów interaktywnych oraz licencji w podziale na 8 części.
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisław Staszica w Wieruszowie.
- "Bezpieczna Gmina w cyberprzestrzeni"-dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Poświętne
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.