Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389173/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości i wyposażenia dla osób uciekających przed skutkami konfliktu zbrojnego w Ukrainie oraz przebywających obecnie na terenie województwa lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432687353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Diamentowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 5287650
1.5.8.) Numer faksu: 81 5287630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=5421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości i wyposażenia dla osób uciekających przed skutkami konfliktu zbrojnego w Ukrainie oraz przebywających obecnie na terenie województwa lubelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca0838b4-496e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026496/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa środków czystości dla osób uciekających przed skutkami konfliktu zbrojnego w Ukrainie oraz przebywających obecnie na terenie województwa lubelskiego
1.2.4 Dostawa wyposażenia dla osób uciekających przed skutkami konfliktu zbrojnego w Ukrainie oraz przebywających obecnie na terenie województwa lubelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach projektu pozakonkursowego „Lubelskie pomaga Ukrainie” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPR.AB.2311.38.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 742342,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz podstawowego wyposażenia dla osób uciekających przed skutkami konfliktu zbrojnego w Ukrainie oraz przebywających obecnie na terenie województwa lubelskiego, w szczególności dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym m.in.: osób starszych, osóbz niepełnosprawnościami, osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,
w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Lubelskie pomaga Ukrainie” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) Część I – Środki czystości/higieniczne
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie ilościowe stanowi załącznik nr 5a do SWZ.
4. W obu częściach jednorazowa dostawa obejmować następujące lokalizacje na terenie województwa lubelskiego w następujących miastach/ powiatach/ gminach:
1) miasta: Lublin, Lubartów, Międzyrzec Podlaski, Terespol, Chełm, Rejowiec Fabryczny, Tomaszów Lubelski, Biłgoraj, Hrubieszów, Puławy, Łuków, Kraśnik, Biała Podlaska
2) powiaty: bialski, opolski
3) gminy: Bełżyce, Piaski, Bychawa, Jabłonna, Strzyżewice, Cyców, Serniki, Lubartów, Firlej, Sławatycze, Wisznice, Borki, Ulan-Majorat, Jabłoń, Dębowa Kłoda, Sawin, Radecznica, Sitno, Krasnobród, Bełżec, Tomaszów Lubelski, Fajsławice, Izbica, Rudnik, Siennica Różana, Końskowola, Karczmiska, Gościeradów, Łaszczów, Zwierzyniec, Janów Lubelski, Urzędów, Opole Lubelskie, Nałęczów, Modliborzyce, Lubycza Królewska
5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę środków czystości i wyposażenia oraz ich rozładunek we wskazanym miejscu (możliwe jest zlokalizowanie kilku punktów na wyższych piętrach);
6. Zamawiający przekaże Wykonawcy zestawienie ilościowe dla poszczególnych lokalizacji, lokalizacje oraz dane osób do kontaktu w poszczególnych gminach w dniu zawarcia umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do stałego kontaktu z Zamawiającym przede wszystkim
w formie telefonicznej i przy użyciu poczty elektronicznej, oraz osobistego stawiennictwa
w przypadku wystąpienia takiej konieczności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 255306 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz podstawowego wyposażenia dla osób uciekających przed skutkami konfliktu zbrojnego w Ukrainie oraz przebywających obecnie na terenie województwa lubelskiego, w szczególności dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym m.in.: osób starszych, osóbz niepełnosprawnościami, osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,
w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Lubelskie pomaga Ukrainie” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
2) Część II - Wyposażenie
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie ilościowe stanowi załącznik nr 5 b do SWZ.
4. W obu częściach jednorazowa dostawa obejmować następujące lokalizacje na terenie województwa lubelskiego w następujących miastach/ powiatach/ gminach:
1) miasta: Lublin, Lubartów, Międzyrzec Podlaski, Terespol, Chełm, Rejowiec Fabryczny, Tomaszów Lubelski, Biłgoraj, Hrubieszów, Puławy, Łuków, Kraśnik, Biała Podlaska
2) powiaty: bialski, opolski
3) gminy: Bełżyce, Piaski, Bychawa, Jabłonna, Strzyżewice, Cyców, Serniki, Lubartów, Firlej, Sławatycze, Wisznice, Borki, Ulan-Majorat, Jabłoń, Dębowa Kłoda, Sawin, Radecznica, Sitno, Krasnobród, Bełżec, Tomaszów Lubelski, Fajsławice, Izbica, Rudnik, Siennica Różana, Końskowola, Karczmiska, Gościeradów, Łaszczów, Zwierzyniec, Janów Lubelski, Urzędów, Opole Lubelskie, Nałęczów, Modliborzyce, Lubycza Królewska
5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę środków czystości i wyposażenia oraz ich rozładunek we wskazanym miejscu (możliwe jest zlokalizowanie kilku punktów na wyższych piętrach);
6. Zamawiający przekaże Wykonawcy zestawienie ilościowe dla poszczególnych lokalizacji, lokalizacje oraz dane osób do kontaktu w poszczególnych gminach w dniu zawarcia umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do stałego kontaktu z Zamawiającym przede wszystkim
w formie telefonicznej i przy użyciu poczty elektronicznej, oraz osobistego stawiennictwa
w przypadku wystąpienia takiej konieczności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 488036,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KONRAD BURCZYŃSKI CORRADO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122395055
7.3.3) Ulica: ul. Skautów, nr 11B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-055
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730885,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KONRAD BURCZYŃSKI CORRADO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122395055
7.3.3) Ulica: ul. Skautów, nr 11B,
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-055
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawa przedłużenia licencji programu do profesjonalnego tworzenia grafiki i rysunków w publikacjach naukowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na dostawę papieru toaletowego
- Przebudowa wybranych pomieszczeń na I p w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w 3 zadaniach.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i materiałów do sprzątania dla KWP i KMP/KPP
- Dostawy środków do zmywarek i urządzeń gastronomicznych ZP 8/2025
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.