eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarczaOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 4

1.5.2.) Miejscowość: Starcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-261

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3140334

1.5.8.) Numer faksu: 34 3140334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-starcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-starcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e19b886-6f1b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019899/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FNR.271.1.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 715460,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Starcza w 2023 roku.

2. Zakres usługi obejmuje :
Odbiór, transport i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych, powstałych na terenie Gminy Starcza, tj.:
- z nieruchomości zamieszkałych, w tym odbiór odpadów wielkogabarytowych sprzed posesji,
- z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w tym doposażenia PSZOK-u w odpowiednie pojemniki/kontenery przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z odpadami z innej gminy lub z jakimikolwiek innymi odpadami.

3. Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady:
3.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
3.2. papier,
3.3. zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
3.4. szkło,
3.5. bioodpady,
3.6. meble i inne odpady wielkogabarytowe,
3.7. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
3.8. zużyte opony (tylko 4 szt. z samochodu osobowego na nieruchomość),
3.9. zlewozmywaki, umywalki, sedesy, brodziki, kabiny prysznicowe (tzw. biały montaż),
3.10. popiół

4. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) następujących frakcji odpadów:
4.1. papier,
4.2. metale,
4.3. tworzywa sztuczne,
4.4. szkło,
4.5. odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
4.6. bioodpady,
4.7. odpady niebezpieczne,
4.8. przeterminowane leki i chemikalia,
4.9. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek.
4.10. zużyte baterie i akumulatory,
4.11. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
4.12. meble i inne odpady wielkogabarytowe,
4.13. zużyte opony (tylko z samochodów osobowych),
4.14. odpady budowlane i rozbiórkowe (gruz, materiały izolacyjne, ociepleniowe, papa, stolarka okienna i drzwiowa, itp.),
4.15. odpady tekstyliów i odzieży.

5. Pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych
5.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych odbierane będą w pojemnikach o pojemności 240l
5.2. Bioodpady - z nieruchomości zamieszkałych odbierane będą w pojemnikach o pojemności 240l
5.3. Popiół – z nieruchomości zamieszkałych odbierany będzie w pojemnikach o pojemności 240l.
UWAGA:
Mieszkańcy/właściciele nieruchomości zostali wyposażeni przez Zamawiającego w odpowiednie pojemniki (kubły) do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów.
Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć nieruchomości w pojemniki na popiół o pojemności 240 l w kolorze czarnym w ilości 300 szt. Wykaz nieruchomości zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
5.4. Pozostałe odpady segregowane, tj. papier oraz zbierane łącznie frakcje odpadów: metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, szkło odbierane będą w workach o pojemności 120 litrów z zastosowaniem następujących zasad:
5.4.1. każda nieruchomość winna zostać wyposażona przez Wykonawcę w taką ilość worków jaką właściciel nieruchomości wystawi do odbioru na tzw. wymianę. Ilość worków odebranych musi równać się ilości worków pozostawionych, tzn. jeżeli na nieruchomości wystawione do odbioru zostaną 4 worki z tworzywami sztucznymi, Wykonawca ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w 4 worki koloru żółtego. Worki mają być dostarczane do poszczególnych gospodarstw regularnie, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów:
- worek koloru niebieskiego oznaczony napisem "Papier" do gromadzenia papieru,
- worek koloru żółtego oznaczony napisem "Plastik, metale i tworzywa wielomateriałowe" do gromadzenia odpadów obejmujących następujące frakcje: metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
- worek koloru zielonego oznaczony napisem "Szkło" do gromadzenia szkła,
- worek koloru brązowego oznaczony napisem " BIO" do gromadzenia bioodpadów.
Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki do gromadzenia odpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Wykonawca dostarcza właścicielom worki w ilości: 2 niebieskie, 3 żółte, 1 zielony, potem za każdy odebrany worek zostawia pusty tego samego koloru.
Wymiana worków na odpady segregowane w czasie ich odbioru dotyczy również nieruchomości, które wystawiły odpady w workach innych niż worki dostarczone przez Wykonawcę tzn. w przypadku, gdy właściciel nieruchomości wystawi do odbioru 6 worków z tworzywami sztucznymi w tym 5 worków firmowych oraz 1 inny worek Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia, na tzw. wymianę, 6 worków firmowych.
Worki należy pozostawić w takim miejscu i tak zabezpieczone, aby nie uległy zniszczeniu lub nie zostały porwane w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. pod klapą pojemników lub pozostawiane w furtkach.
Wykonawca ma również obowiązek dostarczenia worków przy ostatnim odbiorze odpadów (grudzień).
Nie dopuszcza się pozostawiania luzem worków przed nieruchomościami.
Dodatkowo Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego dodatkowych worków na początku okresu realizacji umowy (styczeń) w niżej wymienionej ilości:
- worki koloru niebieskiego, oznaczone napisem "Papier" - 500szt.
- worki koloru żółtego, oznaczone napisem "Plastik, metale i tworzywa wielomateriałowe" - 500 szt.
- worki koloru zielonego, oznaczone napisem "Szkło" - 500 szt.
- worek koloru brązowego, oznaczony napisem "Bio" w ilości 200 szt.
oraz na każde żądanie Zamawiającego przez cały czas trwania umowy.

6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości
6.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, bioodpady i popiół należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: raz na miesiąc,
6.2. Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej papier należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: raz na miesiąc,
6.3. Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej zbierane łącznie następujące frakcje odpadów: metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe, należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: raz na miesiąc,
6.4. Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej szkło należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: raz na miesiąc,
6.5. Popiół z palenisk domowych należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością:
- w okresie od października do maja – jeden raz w miesiącu,
- w okresie od czerwca do września – odbiór tylko w miesiącu sierpniu.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie, aby w harmonogramie odbioru odpadów, przy częstotliwości raz na miesiąc, pomiędzy terminami odbioru dla poszczególnych miejscowości nie było większego odstępu niż 5 tygodni.
Szczegółowy zakres zamówienia okresla SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756258,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772696,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756258,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wywóz Nieczystości oraz Przewóz Ładunków Wiesław Strach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730250143

7.3.3) Ulica: ul. Bór 169

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756258,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.