eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa i montaż dźwigu osobowego z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż dźwigu osobowego z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż dźwigu osobowego z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d10f6696-c6b3-48e8-b779-702eff6223e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z modernizacją wejścia w budynku przy ul. Okopowej 21/27

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.73.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420264,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, szczegółowo opisana w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia polegać będzie w szczególności na: dostawie i montażu dźwigu osobowego z dostępem dla osób niepełnosprawnych. Po zakończeniu zadania należy wykonać dokumentację powykonawczą oraz uzyskać decyzję Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację.
3. Zakres prac związanych z montażem dźwigu obejmuje swym zakresem m.in. prace takie jak:
- przegląd stanu technicznego istniejącego szybu wraz z wykonaniem oceny technicznej istniejącego szybu i wydania oświadczenia przed rozpoczęciem prac, że jego stan pozwala na montaż nowego dźwigu;
- demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją;
- wykonanie hydroizolacji podszybia;
- dostawa i montaż windy osobowej (przelotowej) przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku z osoba towarzyszącą, przy czym należy wykonać dostosowanie przystanków dźwigu do istniejących poziomów kondygnacji;
- niezbędne prace związane z dostosowaniem instalacji elektrycznych;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, niezbędnej do przekazania dźwigu do eksploatacji oraz wszelkie prace towarzyszące;
- dostosowanie otworów drzwiowych na każdej kondygnacji do nowego dźwigu;
- wykonanie okładziny z kamienia granitowego wnęk drzwiowych do nowego dźwigu;
Zakres prac towarzyszących montażowi nowego dźwigu obejmować będzie:
- wymianę posadzki przy wejściu do dźwigu w przyziemiu (przedsionku),
- montaż sufitu podwieszanego wraz z oświetleniem ,
- wybudowaniu ściany działowej z płyty,
- wymianie drzwi zewnętrznych oraz wewnętrznych,
- wyrównaniu ubytków i nierówności (poprzez zastosowanie gładzi gipsowej),
- wykończeniu powierzchni ścian przedsionka oraz korytarza przy dźwigu, poprzez malowanie, montaż lustra, paneli.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rodzaju i kolorystyki materiałów i urządzeń, a następnie uzyskania akceptacji przez Zamawiającego.
5. Dostawa i montaż dźwigu wraz z pracami towarzyszącymi odbywać się będzie w czynnym obiekcie. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania Urzędu w trakcie wykonywania prac. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę osób pracujących w obiekcie jak i petentów. Prace hałaśliwe należy wykonać
w uzgodnieniu z Zamawiającym – po godzinach pracy Urzędu. Część prac będąca kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu wykonywana będzie po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie wolnym od pracy Urzędu (weekendy, godziny popołudniowe, wieczorne, nocne).
6. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie miejsca realizacji poprzez jego otoczenie przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Zadanie należy wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów prawa, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości prac oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru prac.
7. Prowadzone prace nie mogą mieć negatywnego wpływu na ciągi komunikacyjne, budynki i tereny sąsiednie, w tym należytego utrzymania porządku i czystości.
8. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia zapewni udział;
1) jednej osoby pełniącej nadzór nad procesem demontażu i montażu dźwigu, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa i nadające uprawnienia w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
2) jednej osoby pełniącej nadzór nad procesem demontażu i montażu dźwigu, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa i nadające uprawnienia w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji I Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów i nadające uprawnienia w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r.
9. Wszelkie czasowe przerwy w dostawie mediów dopuszczalne są jedynie po każdorazowym, wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu ich wyłączenia (energia elektryczna, woda, c.o. itp.).
10. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy, przy czym „Termin gwarancji przedmiotu zamówienia” stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1) opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
2) projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
26. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (zamówienie nie zostało podzielone na części). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu osobowego z dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zakres i charakter zamówienia wykluczają jego podział na części z przyczyn technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych. Brak jest technicznej możliwości podzielenia zamówienia na części, ponieważ wszystkie etapy zamówienia są ze sobą ściśle powiązane. Nie ma możliwości powierzenia poszczególnych etapów różnym wykonawcom, gdyż zagrażałoby to prawidłowej realizacji zamówienia. Nierozdzielenie zadania przyczyni się do lepszej organizacji prac oraz sprawniejszej koordynacji nad całym zamówieniem. Należy również wskazać, iż brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673671 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 13 tygodni od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.