eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieżuńPełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/961892

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2cb7cf-016a-4294-8552-8d9a0a049837

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159940,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. 1. Przedmiotem zamówienia jest „pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu”
Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół osób, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci: Inspektorów nadzoru w specjalnościach:

1) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – BEZ OGRANICZEŃ*
2) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora ROBÓT BRANŻY SANITARNEJ posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych*

3) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora ROBÓT BRANŻY ELEKTRYCZNEJ posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych*

4) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora ROBÓT teletechnicznych (AV- audio video i IT – teletechnicznej) posiadająca uprawnienia w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą*

Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tej samej osoby do kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.


3.2. Zakres prac przewidzianych dla zadania pn. „Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu” jest odstępny w dokumentach zamówienia na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/951033

3.3. Do podstawowych obowiązków inspektora będzie należało min:
1) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników inwestycji,
2) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy nad realizacją robót budowlanych,
3) koordynowanie prac wykonywanych przez różnych wykonawców uczestniczących w procesie inwestycyjnym,
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego,
5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – wymagana obecność na budowie minimum 3 razy w tygodniu potwierdzona wpisem na liście obecności,
6) obowiązek współpracy z autorem dokumentacji projektowej, zgłaszania Projektantowi uwag i zastrzeżeń własnych, Zamawiającemu i Wykonawcy robót oraz dokonywania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień,
7) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych,
8) dopilnowanie, aby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót został wykonany,
9) sprawdzanie jakości wykonanych robót, sprawdzanie przed wbudowaniem stosownych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r. poz. 1213)
10) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; Inspektor dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; w razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od Wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego o zaistniałym fakcie;
11) zatwierdzanie zastosowania materiałów i/lub dokumentów wymaganych ustawą Prawo budowlane, dokumentacją projektową przez inspektora nadzoru winno być dokonywane niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym,
12) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy lub w inny sposób np. droga elektroniczną,
13) sprawdzenie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonywanych zakresów robót w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy i na zasadach określonych w umowie na roboty budowlane,
14) sprawdzenie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy;
15) sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenia w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości odbioru,
16) kontrolę ilości i terminowości wykonanych robót budowlanych,
17) dopilnowanie ze strony Zamawiającego przestrzegania na budowie przepisów bhp,
18) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na placu budowy nieprawidłowościach,
19) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
20) informowanie i wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
21) analiza i ocena dotyczących proponowanych przez Wykonawcę robót sposobów rozwiązania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
22) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i Wykonawcy robót w ciągu 24 godzin od zawiadomienia,
23) przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania,
24) sprawdzanie poprawności opracowanej dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych,
25) nadzór nad prawidłowością dokumentowania czynności związanych z wywożeniem, składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w trakcie realizacji robót budowlanych oraz weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót potwierdzeń dotyczących zagospodarowania tych odpadów,
26) kontrolowanie źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzanie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty budowlane np. obsługę maszyn,
27) uczestniczenie w bieżącym i końcowym rozliczeniu finansowym zadania,
28) uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.
29) inspektor jest odpowiedzialny za szkody poniesione przez Zamawiającego wskutek niewykonania albo nienależytego wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
30) w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Zamawiającego na straty, Inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Zamawiającemu oraz podejmuje odpowiednie decyzję. Inspektor nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub decyzją pozwolenia na budowę.
3.3.1 Na etapie gwarancji i rękojmi do obowiązków Inspektora należy:
1) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad,
2) protokolarne stwierdzanie usunięcia wad przez Wykonawcę inwestycji,
3) kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu w razie sporu z Wykonawcą inwestycji,
4) współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od Wykonawcy inwestycji roszczeń objętych gwarancją i rękojmią.
3.3.2 Koordynatorem czynności wykonywanych na budowie przez inspektorów poszczególnych branż jest inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej.
3.3.3 Inspektorzy zobowiązują się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy.
Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków określa załącznik nr 6 do SWZ – projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MCM Inwestycje spółka cywilna, Usługi Inwestycyjne Krzysztof Mendalka - wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MC Projekt Marcin Czarnewicz - wspólnik spółki cywilnej, Usługi Inwestycyjne Krzysztof Malinowski - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662018088

7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawskich

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.