Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00385840/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozogi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Rozogi
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897226002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rozogi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-160674ec-344e-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037924/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja infrastruktury drogowej w Rozogach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚ.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 428759,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi, w podziale na dwa zadania:Zadanie nr 1: Przebudowa ulic: Matejki, Reymonta, Żeromskiego
Zakres zadania: przebudowa jezdni na nawierzchnię bitumiczną, budowa chodników z kostki brukowej, budowa zjazdów do
przyległych posesji, odwodnienie nawierzchni jezdni, ustawienie znaków pionowych
Szczegółowy zakres robót:
Ulica Matejki oraz ulica Żeromskiego
(metodą „zaprojektuj i wybuduj”):
1) Wykonanie opracowań projektowych.
a) Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
b) Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
c) Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej
sanitarnej, opracowanie projektu usunięcia kolizji z siecią energetyczną i
telekomunikacyjną
d) Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np.
uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
e) Uzyskania pozwolenie wodnoprawego na wykonanie wylotu kanalizacji
deszczowej i wprowadzania wód opadowych do odbiornika
f) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
g) Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu.
h) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu 5 kompletów dokumentacji projektowej, zatwierdzone przez
Zamawiającego oraz właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej przed przystąpieniem do prac budowlanych.
i) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) przebudowa jezdni na nawierzchnię bitumiczną,
b) budowa chodników z kostki brukowej,
c) budowa zjazdów do przyległych posesji,
d) odwodnienie nawierzchni jezdni,
e) ustawienie znaków pionowych
zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym będącym załącznikiem nr 8a i 8b do SWZ.
Lokalizacja inwestycji:
Ulica Matejki: Jednostka ewidencyjna 281705_2 gmina Rozogi obręb 0016 Rozogi, nr ew. 358/16, 788/2
Ulica Żeromskiego: Jednostka ewidencyjna 281705_2 gmina Rozogi obręb 0016 Rozogi, nr ew. 205, 983, 982/7, 954/5,
984/3.
Długość przebudowywanych odcinków drogi:
Ulica Matejki: ok. 336 m
Ulica Żeromskiego: ok. 153 m
Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
a) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20)
b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz.U.2022.1679 t.j. z dnia 2022.08.10)
c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych
dotyczących dróg publicznych (Dz.U.2022.1518 z dnia 2022.07.20)
d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego
(Dz.U.2021.2454 z dnia 2021.12.29)
e) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 t.j. z dnia 2021.07.05)
f) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022.988 t.j. z dnia 2022.05.11)
g) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania
ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
h) Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla
znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U.2019.2311 t.j. z dnia 2019.11.2)
i) Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich
umieszczania na drogach, (Dz.U.2003.220.2181 z późniejszymi zmianami)
j) Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2021.2233 t.j. z dnia 2021.12.03)
k) Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu
typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych.
Konstrukcja nawierzchni ulic powinna spełniać wymagania techniczne zawarte w Katalogu typowych konstrukcji podatnych i
półsztywnych (Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w
sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych)
Ulica Reymonta:
a) przebudowa jezdni na nawierzchnię bitumiczną,
b) budowa chodników z kostki brukowej,
c) budowa zjazdów do przyległych posesji,
d) odwodnienie nawierzchni jezdni,
e) ustawienie znaków pionowych
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym - załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiarem robót –załącznik nr 10 do SWZ
Lokalizacja inwestycji: działka nr: 515 obr. 0016 Rozogi
Długość przebudowywanego odcinka drogi: 154 m.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i innych dokumentów budowy,
2) roboty porządkowe
3) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, utrzymanie zaplecza budowy,
4) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,
5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wydarzeniami losowymi,
odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które to
wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami,
6) odtworzenie uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzenia prac związanych z realizacją zadania,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki z zastrzeżeniem, że materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego
wbudowania są własnością Zamawiającego.
8) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 1164736,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi, w podziale na dwa zadania:Zadanie nr 2: Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę miejsc postojowych przy ul. Kętrzyńskiego.
Zakres robót: przebudowa ciągu drogowego przy ulicy Wojciecha Kętrzyńskiego wraz z rozbudową miejsc postojowych i
zagospodarowaniem terenu przy budynku Urzędu.
Szczegółowy zakres robót:
1. Wykonanie opracowań projektowych:
a) Zestawienie wszystkich prac przedprojektowych w tym badawczych, inwentaryzacyjnych i pomiarowych niezbędnych do
realizacji inwestycji,
b) Zestawienie wszystkich prac projektowych do realizacji zadania,
c) Zagospodarowanie terenu,
d) Przygotowanie kosztorysów inwestorskich,
e) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę/ zgłoszenia (jeżeli jest wymagane),
pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane)/
f) Opracowanie dokumentacji projektowej
g) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
h) Sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej
2. Wykonanie robót budowlanych przebudowy ciągu drogowego przy ulicy Wojciecha Kętrzyńskiego wraz z rozbudową
miejsc postojowych i zagospodarowaniem terenu przy budynku Urzędu,
zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym będącym załącznikiem nr 8c do SWZ.
Lokalizacja inwestycji: Jednostka ewidencyjna 281705_2 gmina Rozogi obręb 0016 Rozogi, nr ew. 244/1
Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
a. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20)
b. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz.U.2022.1679 t.j. z dnia 2022.08.10)
c. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych
dotyczących dróg publicznych (Dz.U.2022.1518 z dnia 2022.07.20)
d. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego
(Dz.U.2021.2454 z dnia 2021.12.29)
e. Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 t.j. z dnia 2021.07.05)
f. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022.988 t.j. z dnia 2022.05.11)
g. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania
ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i innych dokumentów budowy,
2) roboty porządkowe
3) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, utrzymanie zaplecza budowy,
4) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,
5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wydarzeniami losowymi,
odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które to
wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami,
6) odtworzenie uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzenia prac związanych z realizacją zadania,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki z zastrzeżeniem, że materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego
wbudowania są własnością Zamawiającego.
8) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111000-1 - Materiały budowlane
44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
44190000-8 - Różne materiały budowlane
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 428759,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2563211,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3864007,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2563211,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B Company Sylwester Barański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582387548
7.3.3) Ulica: Żniwna 15a
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B COMPANY SYLWESTER BARAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
B COMPANY SYLWESTER BARAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2563211,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586553,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638379,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586553,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUGO-BRUK Zbigniew Walas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451009219
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 1
7.3.4) Miejscowość: Świętajno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-140
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586553,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ROZOGI
więcej: przetargi ROZOGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.