Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497768/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NOWY IM. IZABELLI CYWIŃSKIEJ W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-838
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618484949
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrnowy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-184a7107-10b7-445d-a18b-382ad265c1451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184a7107-10b7-445d-a18b-382ad265c145
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044099/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN-ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186929,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Zakup energii elektrycznej”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej o łącznym wolumenie
380000 kWh, w tym: C21: 380000 kWh
Dostawy energii elektrycznej odbywać się będą dla potrzeb ppe - szczegółowy wykaz ilości energii, punktów poboru energii elektrycznej - lokali i obiektów stanowi OPZ (opis przedmiotu zamówienia) - Załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera także – zał. 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
Zwiększenie ww. ilości podstawowej kWh do 30% (114000 kWh) – zakup możliwy na zasadzie prawa opcji (oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji). Zwiększenie wolumenu odbywa
się na zasadach prawa opcji – po cenach wskazanych w ofercie Wykonawcy - nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu.
2) Rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej planuje się od niezwłocznie, skutecznie przeprowadzonej procedury zmiany sprzedawcy.
3) Przedmiotem zamówienia nie są usługi dystrybucji energii elektrycznej.
4) Zamawiający aktualnie posiada umowę sprzedaży energii zawartą z firmą: ELEKTRA S.A.,
z siedzibą w Warszawie, przy ul. Skierniewickiej 110A, 01-230 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000461047, numer NIP: 7010379536, Regon: 146667113, tel.: +48 225353317, +48 221006250, e-mail: katarzyna.koziel@mojaelektra.pl. Umowa ta została zawarta od 01.01.2024 do 31.12.2024 r., lecz
z uwagi na wykorzystanie planowanej ilości energii (większe zużycie energii) – należy niezwłocznie przeprowadzić w imieniu i na rzecz Zamawiającego procedurę zmiany sprzedawcy energii.
5) Umowa o usługi dystrybucyjne została zawarta samodzielnie przez Zamawiającego
na podstawie odrębnej umowy zawartej z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). Umowa dystrybucji obowiązuje na czas nieokreślony (ENEA OPERATOR sp. z o.o.)
6) Zamawiający zapewnia dostosowanie układu pomiarowo – rozliczeniowego do wymogów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej lub innych obowiązujących przepisów
w terminach umożliwiających wykonanie nin. umowy.
7) Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie
z zapisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2024, poz. 266, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
8) Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Nie mogą stanowić roszczenia
o wykorzystanie wskazanej ilości w całości, lub jakiekolwiek inne roszczenie Wykonawcy (minimalny poziom: 70%).
9) Zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego odczyty układów pomiarowo-rozliczeniowych są dokonywane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, który następnie przekazuje je Sprzedawcy. W związku z powyższym Sprzedawca może więc wystawić faktury na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych od OSD, albo na podstawie szacunków.
10) Dopuszcza się możliwość wystawiania faktur szacunkowych, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej i uniknięcia skumulowania się znacznej kwoty za energię elektryczną na rzecz Sprzedawcy.
11) Wszelkie zobowiązania Operatora Systemu Dystrybucyjnego wobec Wykonawcy,
w tym szczegóły terminów oraz sposób przekazywania danych pomiarowo-rozliczeniowych dla poszczególnych punktów poboru energii znajdują się w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej znajdującej się na stronach internetowych OSD wskazanych w Zał. Nr 1 do SWZ.
12) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE objętych niniejszym postępowaniem wynosi 1 miesiąc. Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE jest zgodny z miesiącem kalendarzowym.
13) Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej:
W wykazie stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano planowane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących, o ile podlegać będą zmianie na etapie zawierania przez poszczególne Jednostki z OSD nowych umów na usługi dystrybucyjne lub w trakcie ich trwania.
14) Zamawiający nie posiada:
a) statusu wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r.
o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1436, z późn. zm.),
b) statusu prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1436, z późn. zm.),
15) Zamawiający, jako odbiorca uprawniony, oświadcza, że aktualnie jest objęty cenami dotyczącymi odbiorcy uprawnionego zgodnie z ustawą z dnia 27 października 2022 roku
o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz w 2024 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 190, późn. zm.) Oświadczenie w tej sprawie zostało złożone sprzedawcy - zgodnie z wymogami ustawy.
16) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 289788,00 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229922,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229922,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unimot Energia i Gaz sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730421440
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229922,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Nowy Tomyśl.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 444 na odcinku Wisławka - Odolanów - Etap II.
- Dostawa artykułów dietetycznych
- Modernizacja (projekt i wykonanie) nadrzędnego systemu BMS w budynku Collegium Biologicum przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6 w Poznaniu
- Wykonanie usługi cateringowej w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1), w ramach PS WPR 2023- 2027
- Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin "Swoboda" w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż paneli fotowolt. dla oczyszczalni ścieków w Łaniętach i dla stacji uzdatniania wody Anielin- Pomarzany oraz montaż paneli fotowolt. i pomp ciepła dla świetlicy wiejskiej w Suchodębiu
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa energii elektrycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.