Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465970/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu częściowego budynku Domu Studenta ABC przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-342-87-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf-bp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu częściowego budynku Domu Studenta ABC przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1776624-9ff6-4085-864f-466c65373adb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00426358/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont pokoi w budynku Domu Studenta - blok C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/11/2024/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500482,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu częściowego budynku Domu Studenta ABC przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
45232460-4 Roboty sanitarne,
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg,
45421131-1 Instalowanie drzwi,
45443000-4 Roboty elewacyjne.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie –
a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy usług wykonywanych przez różnych Wykonawców
4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie następujących robót:
Remont pomieszczeń w bloku C Domu Studenta ABC z przeznaczeniem na pokoje mieszkalne - na pierwszym i drugim piętrze, w tym:
roboty rozbiórkowe, przeniesienie falownika PV w pomieszczeniu technicznym oraz okablowania z uwagi na projektowany otwór drzwiowy od strony korytarza,
roboty murarskie i tynkarskie, obsadzenie nadproży z belek stalowych, obsadzenie ościeżnic drzwiowych i parapetów z konglomeratu sztucznego,
wykonanie podciągu żelbetowego pod komin w stropie nad parterem, wykonanie przewodów kominowych wentylacyjnych,
wymiana warstw izolacyjnych i wyrównawczych posadzek,
okładziny ścian z glazury w łazienkach,
wykonanie warstw wykończeniowych podłóg z terakoty (w łazienkach) i z paneli winylowych (w pokojach),
wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo - kartonowych w pomieszczeniach na drugim piętrze (na istniejącym stropodachu płaskim),
wykonanie nowych powłok malarskich,
montaż skrzydeł drzwiowych,
wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, włączenie się do istniejącej kanalizacji, zakrycie pionów w ścianie, montaż urządzeń sanitarnych,
wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, włączenie się do istniejącej instalacji, zakrycie pionów w ścianie, montaż armatury,
instalacja centralnego ogrzewania - włączenie się do istniejącej instalacji, zakrycie pionów w ścianie, obniżenie grzejników w pomieszczeniach na I piętrze, zakrycie w ścianach rur co stalowych zaprasowywanych (wymiana), doprowadzenie rur stalowych do łazienek, montaż grzejników łazienkowych,
wymiana/montaż przewodów instalacji elektrycznej, włączenie się do istniejącej instalacji, montaż osprzętu elektrycznego i opraw, ew. przebudowa instalacji elektrycznej w pomieszczeniu technicznym (przełożenie falownika),
montaż instalacji komputerowej i telewizyjnej w pomieszczeniach mieszkalnych,
wyposażenie łazienek.
Wymiana warstw wykończeniowych podłóg w pomieszczeniach mieszkalnych w blokach B i C Domu Studenta ABC (6 pomieszczeń w bloku B i 11 pomieszczeń w bloku C), w tym:
rozebranie warstw wykończeniowych podłóg z paneli podłogowych,
wykonanie warstw wykończeniowych podłóg z paneli winylowych z oblistwowaniem,
Wymiana drzwi ppoż. oddzielających klatkę schodową w blokach A, B i C Domu Studenta ABC (8 szt.), w tym:
demontaż skrzydeł drzwiowych, wykucie z muru istniejących ościeżnic drzwiowych,
poszerzenie otworów w istniejących ścianach działowych,
montaż nowych drzwi ppoż., obrobienie ościeży, uzupełnienie płytek podłogowych, wykonanie niezbędnych poprawek, uzupełnienie powłok malarskich.
Inne roboty, w tym:
remont schodów zewnętrznych na podłożu cementowo – piaskowym zagęszczonym, przy wyjściu ewakuacyjnym (powiększenie), okładziny schodów z płyt tarasowych lub kostki betonowej, przednóżki stopni z obrzeży trawnikowych, montaż daszku aluminiowego systemowego nad schodami,
remont części elewacji - naprawy gzymsów, wymiana podokienników z blachy, docieplenie cokołów, docieplenie ościeży okiennych, uzupełnienie tynków mozaikowych na cokołach, odnowienie powłok malarskich na elewacji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) projekt budowlany
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) przedmiar robót
6. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 60 miesięcy*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane tj.: 60 m-cy albo 72 m-cy albo 84 m-cy Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 60 m-cy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 84 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na wykonane roboty budowlane jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
7. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ);
8. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z póżn. zm.) obejmują następujące rodzaje czynności budowlano-remontowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486469,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541655,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486469,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krymar Marta Mikucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409
7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 25
7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-505
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486469,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.