Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484927/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00496033/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w latach 2023-2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w latach 2023-2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcf5f9a4-746c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006248/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w latach 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AN. 272.1.321.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Usługi pocztowe.
1.1) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z późn. zm. - dalej ustawa Prawo pocztowe), aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z postanowieniami
ust. 3, kalkulacją ceny ofertowej (zał. nr 1a do SWZ), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ), projektem umowy stanowiącym zał. nr 3 do ogłoszenia;.
b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania:
z pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 – 14.50;
z Oddziału Zamiejscowego Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 13.30 – 14.00.
c) Odbioru przesyłek bezpośrednio z siedziby Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami lit. b, dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
d) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość nadania przesyłki listowej i/lub paczki poza czasem wyznaczonym na odbiór korespondencji od Zamawiającego, o którym mowa w lit. b, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość nadania takiej przesyłki bezpośrednio w punkcie pocztowym Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Ostródy i/lub Morąga.
e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania raz dziennie przesyłek adresowanych do Zamawiającego:
do pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 09.00 z zastrzeżeniem, iż w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy wskazane godziny nie obowiązują;
do Oddziału Zamiejscowego Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 09.30 z zastrzeżeniem, iż w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy wskazane godziny nie obowiązują.
f) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doręczenia ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego:
do pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 09.00 z zastrzeżeniem, iż w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy wskazane godziny nie obowiązują;
do Oddziału Zamiejscowego Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 09.30 z zastrzeżeniem, iż w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy wskazane godziny nie obowiązują.
g) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną placówką pocztową i/lub co najmniej jednym punktem odbioru przesyłek w każdym z miast: Ostróda, Morąg, Miłakowo i Miłomłyn oraz w każdej miejscowości: Małdyty, Łukta, Grunwald, Dąbrówno, które będą czynne co najmniej w dni robocze od poniedziałku do piątku, minimum 6 godzin dziennie.
Placówki pocztowe i/lub punkty odbioru przesyłek mieszczące się w odrębnych lokalach muszą być oznakowane w sposób widoczny szyldem z nazwą i logo Wykonawcy. W przypadku, gdy punkt odbioru przesyłek znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, nazwa i logo Wykonawcy usług pocztowych musi być uwidoczniona co najmniej w witrynie takiego lokalu. Nadto, punkty odbioru przesyłek znajdujące się w obrębie lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, muszą posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych:
oznaczone w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy świadczącego usługi pocztowe;
gwarantujące prawidłowe zabezpieczenie przesyłek pocztowych przed dostępem osób trzecich, w tym zachowanie tajemnicy pocztowej zgodnie z art. 41 ustawy prawo pocztowe oraz ochronę danych osobowych.
2) Usługi kurierskie:
2.1) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U. 2022 poz. 896 z późn. zm.) aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z postanowieniami ust. 3, kalkulacją ceny ofertowej (zał. nr 1a do SWZ), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ), projektem umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania na każde żądanie Zamawiającego, w dni robocze Zamawiającego od pn. do pt., w ciągu 2-ch godzin od zgłoszenia:
z pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5;
z Oddziału Zamiejscowego Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9.
c) Odbioru przesyłek bezpośrednio z siedziby Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami lit. b, dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
d) Zamawiający dopuszcza możliwość (wg swoich potrzeb) nadania przesyłki kurierskiej bezpośrednio w punkcie pocztowym Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Ostródy i/lub Morąga.
e) Potwierdzeniem nadania przesyłki będzie wypełniona i podpisana nalepka adresowa w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy), według wzoru obowiązującego u Wykonawcy.
f) Nalepka adresowa musi co najmniej zawierać: datę nadania przesyłki, dokładne dane adresowe nadawcy i odbiorcy, wskazanie osoby i numeru telefonu do kontaktu w przypadku trudności z doręczeniem przesyłki, oznaczenie przesyłki, określenie zawartości, wartości oraz przedziału wagowego przesyłki, wymiary, liczba paczek jeśli przesyłka nadawana jest w kliku opakowaniach, czytelny podpis nadawcy oraz osoby przyjmującej po stronie Wykonawcy.
g) Zamawiający nadawał będzie przesyłki w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie przesyłki do adresata bez jej ubytku czy uszkodzenia.
h) Przesyłki nadawane będą w opakowaniu firmowym Wykonawcy, odpowiednio zabezpieczonym (zaklejonym lub zalakowanym) przed dostępem do zawartości oraz przed uszkodzeniem przesyłki w trakcie jej przemieszczania. Wykonawca każdorazowo dostarczy Zamawiającemu druki listu przewozowego oraz opakowania transportowe do przesyłek, adekwatne do ich wagi i rodzaju.
i) Wykonawca po przyjęciu przesyłki sprawdzi poprawność jej przygotowania do nadania oraz zgodność z listem przewozowym.
j) Nadawanie przesyłek odbywać się będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich nadania, nadanie takich przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym lub w dniu usunięcia zastrzeżeń. Do każdej przesyłki kurierskiej Wykonawca wpisze nadany przez siebie numer przesyłki umożliwiający jej monitorowanie przez Internet.
k) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doręczenia dokumentu zwrotnego z datą odbioru przesyłki oraz podpisem odbiorcy przesyłki i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku:
do pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5;
do Oddziału Zamiejscowego Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64120000-3 - Usługi kurierskie
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532762,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532762,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532762,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532762,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Całoroczna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na 2025 r."
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj i zagr dla ZDW w Olsztynie i jedn terenowych w zak przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, na okres 4 l.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych oraz paczek pocztowych, a także świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich zwrotów w okresie do 28.02.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.