Og³oszenie z dnia 2022-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00078398/01 - Wynik z dnia 2024-01-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton s³omy na potrzeby WTWK-Partynice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WROC£AWSKI TOR WY¦CIGÓW KONNYCH - PARTYNICE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wroc³awski Tor Wy¶cigów Konnych - Partynice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022204984
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwyciêska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.7.) Numer telefonu: 713334519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.lugowska@torpartynice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.torpartynice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Sport, Rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton s³omy na potrzeby WTWK-Partynice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d9834382-8821-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00525127
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032609/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 sukcesywna dostawa 400 ton siana i 300 ton s³omy na potrzeby Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych - Partynice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.wtwk-partynice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta Wykonawcy) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/
2. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: ewa.lugowska@torpartynice.pl. Dokumenty sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 7 adres e-mail.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
10. Za datê przekazania dokumentów oraz informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub datê i godzinê wp³ywu na skrzynkê poczty elektronicznej.
11. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego drog± elektroniczn±, za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub na adres e-mail ewa.lugowska@torpartynice.pl z wnioskiem o wyja¶nienie lub zmianê tre¶ci SWZ. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:
administratorem Pañstwa danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych jest Wroc³awski Tor Wy¶cigów Konnych – Partynice z siedzib± przy ul. Zwyciêskiej 2, 53-033 Wroc³aw, tel. 713398364, e-mail: biuro@torpartynice.pl inspektor ochrony danych osobowych, e-mail: iodo@torpartynice.pl, dane adresowe ul. Zwyciêska 2, 53-033 Wroc³aw;
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw± „Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton s³omy na potrzeby Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych – Partynice. Znak postêpowania WTWK-Partynice ZP/PN/07/2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
dane osobowe bêd± przechowywane, stosownie do art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz uregulowañ wewnêtrznych Zamawiaj±cego, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WTWK-PartyniceZP/PN/07/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 450 000 kg tj. 450 ton siana.
1) Siano ³±kowe z domieszk± lucerny zbiór z 2022 r. i 2023 r. r. na paszê dla koni. Siano ma byæ przechowywane pod dachem, nie do przyjêcia jest siano pochodz±ce ze stogów - siano zbierane z dala od ci±gów komunikacyjnych, lotnisk, terenów zalewowych i podmok³ych nieprzero¶niête, pozbawione obcych zapachów, odpowiednio wysuszone- sk³ad botaniczny: 10% traw wysokich, 85% traw niskich, 5% zió³- ocena organoleptyczna: barwa zielona lub bladozielona, du¿y udzia³ li¶ci, zapach specyficzny dla siana- wilgotno¶æ dostarczonego siana nie mo¿e przekraczaæ 15%.Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostawy siana o nastêpuj±cych cechach: udzia³ w sk³adzie botanicznym siana turzyc, trzciny i ro¶lin charakterystycznych dla gleb kwa¶nych tzn., szczawic, jaskry- zbyt du¿y udzia³ w sk³adzie botanicznym traw wysokich ( powy¿ej 10%)- zawarto¶æ w sianie chwastów i ro¶lin truj±cych, - stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej z nastêpuj±cych cech towaru: twarde, zdrewnia³e ³odygi , kolor ¿ó³ty lub br±zowy, wy³ugowanie deszczami, stêch³e, zaple¶nia³e (wystêpowanie zarodników i zapachu ple¶ni) Preferowane jest siano pochodz±ce z 1 pokosu.
W przypadku stwierdzenia, ¿e siano nie odpowiada wymaganiom zamawiaj±cego ze wzglêdu na posiadanie cech, o których mowa powy¿ej, dostawa nie zostanie przyjêta, a Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ w terminie 1 dnia od daty stwierdzenia wad, siana spe³niaj±cego wymagania jako¶ciowe w ilo¶ci odpowiadaj±cej wadliwej dostawie.
2) Z uwagi na bezpieczeñstwo i jako¶æ sk³adowania Zamawiaj±cy wymaga aby siano dostarczane by³o w tzw. du¿ych balach ka¿dy o masie oko³o 200 - 250 kg i ¶rednicy 120 cm
3) Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w miarê potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw. Pojedyncze dostawy realizowane bêd± na podstawie odrêbnych zamówieñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego w formie: ( telefonicznie lub e-mailem), w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 dni robocze, licz±c od daty otrzymania zamówienia. Przewidywana - niezobowi±zuj±ca Zamawiaj±cego podana do celów pogl±dowych- czêstotliwo¶æ dostaw: to 1-4 razy w miesi±cu w ilo¶ci ³±cznej ok. 36000 kg tj. 36 ton.
Wykonawca dostarczaæ bêdzie przedmiot zamówienia do Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych – Partynice w³asnym transportem i na w³asne ryzyko. Wobec tego Wykonawca koszty transportu musi wliczyæ w cenê siana.. Odbiór siana odbywaæ siê bêdzie na terenie Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych Partynice, ul. Zwyciêska 2 we Wroc³awiu na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcê z informacj± dotycz±c± ilo¶ci dostarczonego siana. Z uwagi na charakter Jednostki dostawa i zwi±zany z ni± roz³adunek siana mo¿e nast±piæ tylko i wy³±cznie we wczesnych godzinach rannych tj. pomiêdzy 07:00 – 08:00 Po tych godzinach dostawa nie bêdzie przyjêta do stajni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03114200-5 - Siano
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium 1 – £±czna cena ofertowa brutto- waga kryterium 60%
Kryterium 2 – Termin dostawy siana/s³omy – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 350 000 kg tj. 350 ton s³omy.
Wymagania dotycz±ce sukcesywnej dostawy s³omy:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa s³omy z przeznaczeniem na ¶ció³kê i paszê dla koni wraz z jej transportem do Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych – Partynice we Wroc³awiu ul. Zwyciêska 2.
1. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
1) S³oma ¿ytnia lub pszenno - ¿ytnia musi charakteryzowaæ siê wyra¼nym ¿ó³to-z³otym kolorem ( bez ciemniejszych przebarwieñ) oraz ¶wie¿ym zapachem.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostawy s³omy przechowywanej w stogu o nastêpuj±cych cechach:- wilgotno¶æ s³omy powy¿ej 15% - zaple¶nia³a lub zawilgocona Musi byæ wolna od zanieczyszczeñ ze szczególnym uwzglêdnieniem ro¶lin szkodliwych, chorób i widocznych go³ym okiem ¶ladów odchodów gryzoni i zanieczyszczeñ ziemi±. Niedopuszczalne s± ogniska i naloty ple¶niowe, s³oma nie mo¿e byæ zaparzona, ski¶niêta i zatêch³a.
2) W przypadku stwierdzenia wad jako¶ciowych w dostarczonej s³omie Zamawiaj±cy ma prawo odmowy przyjêcia ca³ej dostawy b±d¼ czê¶ci s³omy w której stwierdzono wady. Wykonawca w takim przypadku bêdzie zobowi±zany dostarczyæ w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego s³omê spe³niaj±c± wymagania jako¶ciowe, okre¶lone w umowie w ilo¶ci odpowiadaj±cej wadliwej dostawie.
3) Z uwagi na bezpieczeñstwo i jako¶æ sk³adowania Zamawiaj±cy wymaga aby s³oma dostarczana by³a w tzw. du¿ych balach, o masie oko³o 150 kg- 180 kg i ¶rednicy 120 cm Wyj±tek stanowi ilo¶æ 20-30 ton, które Zamawiaj±cy bêdzie potrzebowa³ w ma³ej kostce.
4) Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w miarê potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw. Pojedyncze dostawy realizowane bêd± na
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03114100-4 - S³oma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium 1 – £±czna cena ofertowa brutto- waga kryterium 60%
Kryterium 2 – Termin dostawy siana/s³omy – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenia zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postpowaniu o ile zosta³y one okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ.2. Warunki udzia³u w postêpowaniu mog± dotyczyæ:
1) zdolno¶ci w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek udzia³u je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie zrealizowa³ b±d¼ realizuje z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej dwie dostawy siana dla zadania Nr 1 o warto¶ci co najmniej 229000 z³ brutto ka¿da i dla zadania Nr 2 dwie dostawy o warto¶ci 99000 z³ brutto ka¿da w skali 10 miesiêcy, musz± byæ zrealizowane na dzieñ sk³adania ofert, na warto¶æ odpowiadaj±c± proporcjonalnie warto¶ci wynikaj±cej z okresu wykonywanej dostawy z zastrze¿eniem, ¿e gdyby dostawa by³a zrealizowana a jej realizacja wynosi³aby 10 miesiêcy to warto¶æ tej dostawy równa³aby siê kwocie co najmniej 229000,00 z³. brutto dla Zadania nr 1 i 99000,00 z³ brutto dla Zadania nr 2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykazu potwierdzaj±cego, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie Wykonawca wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej dwie dostawy siana dla zadania Nr 1 o warto¶ci co najmniej 229000 z³ brutto ka¿da i dla zadania Nr 2 dwie dostawy o warto¶ci 99000 z³ brutto ka¿da w skali 10 miesiêcy, musz± byæ zrealizowane na dzieñ sk³adania ofert, na warto¶æ odpowiadaj±c± proporcjonalnie warto¶ci wynikaj±cej z okresu wykonywanej dostawy z zastrze¿eniem, ¿e gdyby dostawa by³a zrealizowana a jej realizacja wynosi³aby 10 miesiêcy to warto¶æ tej dostawy równa³aby siê kwocie co najmniej 229000,00 z³. brutto dla Zadania nr 1 i 99000,00 z³ brutto dla Zadania nr 2.
Wykaz musi byæ sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ (z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których prace zosta³y zrealizowane lub s± wykonywane). Do wykazu prac nale¿y do³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczynie o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich trzech miesiêcy licz±c od up³ywu terminu sk³adania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji je¿eli Wykonawca nie wskaza³ w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (o których mowa w poni¿szym pkt 8 i pkt 9 SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SWZ) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiana terminu realizacji podyktowana okoliczno¶ciami niezale¿nymi od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, w tym dotycz±cych si³y wy¿szej oraz zwi±zanymi z ograniczeniami wprowadzonymi rozprzestrzenianiem siê wirusa SARS-Cov-2,
2) zmiana stawki podatku VAT w zwi±zku ze zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-10 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-09
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wroc³awiu.
- Us³ugi w zakresie przegl±dów konserwacyjnych i serwis wêz³ów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarz±dzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z monta¿em fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kszta³cenia Zawodowego we Wroc³awiu - w podziale na 4 zadania
- ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów M³odzie¿owego Centrum Sportu Wroc³aw w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obs³. techn. instal. i urz±dz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urz±dz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.