eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo BiskupieBudowa ogniw fotowoltaicznych z magazynami energii i zmiana sposobu ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogniw fotowoltaicznych z magazynami energii i zmiana sposobu
ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128

1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/945733

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogniw fotowoltaicznych z magazynami energii i zmiana sposobu
ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a0701aa-33a3-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052805/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa ogniw fotowoltaicznych z magazynami energii i zmiana sposobu ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386515

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.11.2024.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. W ramach inwestycji zostanie wykonana kompleksowa modernizacja energetyczna istniejących budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Papowo Biskupie m.in. poprzez: wykonanie termomodernizacji budynków, modernizację systemu oświetlenia wewnętrznego w oparciu o źródła typu LED oraz wymianę stolarki okiennej.
4.2. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
4.2.1. Zadanie nr 1 – „Budynek Urzędu Gminy w Papowie Biskupim”
4.2.2. .Zadanie nr 2 – Budynek – Hydrofornia Wrocławki
4.2.3. Zadanie nr 3 – „Świetlica wiejska w miejscowości Firlus”
4.2.4. Zadanie nr 4 – „ Świetlica wiejska Zegartowice”
4.2.5. Zadanie nr 5 – Hydrofornia Zegartowice”
4.2.6. Zadanie nr 6 – „Oczyszczalnia ścieków Zegartowice”
4.2.7. Zadanie nr 7 – „Hydrofornia Jeleniec””
Ograniczenie pola dalsza część w rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31434000-7 - Akumulatory litowe

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71314100-3 - Usługi elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2824633,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2824633,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2824633,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco5Tech S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532459726

7.3.3) Ulica: Żelazna 51/53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-841

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2296450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.