eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy na terenie miasta Łodzi w 2024 r. - Rejon Łódź - Polesie, Śródmieście - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy na terenie miasta Łodzi w 2024 r. – Rejon Łódź – Polesie, Śródmieście – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy na terenie miasta Łodzi w 2024 r. – Rejon Łódź – Polesie, Śródmieście – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67a25db5-7ff7-4b64-9b59-81a8bc04b066

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna - Art. 305.pkt 1 w związku z Art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.poz.1605 ze zm.);
Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego „Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r. z podziałem na cztery części – Część III – Rejon Łódź Polesie, Śródmieście” Nr sprawy DSR-ZP_III.271.71.2023. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu podstawowego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00346046/01 z dnia 08 sierpnia 2023 r. oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W zamówieniu podstawowym przewidziano możliwość uzupełnienia do 100 % wartości zamówienia podstawowego dla tego rejonu (części zamówienia).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-IV.271.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont oraz prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2024 r. –
w rejonie Łódź – Polesie, Śródmieście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Maciej Piotr Łuczak ul. H. Sienkiewicza 21 99-210 Uniejów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680005978

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 21

7.3.4) Miejscowość: Uniejów

7.3.5) Kod pocztowy: 99-210

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371592,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMAWIAJĄCY:

Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź

objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:

Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.