Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406214/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Wąbrzeźnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 18
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566884500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wabrzezno.com, zp@wabrzezno.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9518331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Wąbrzeźnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5febbd7d-c3a8-44c9-826d-52c6a507fa54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050187/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Wąbrzeźnie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1754450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Wąbrzeźnie”. Zadanie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Edycja8/2023/5362/PolskiLad.
2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i modernizację:
- w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II- dachu, sanitariatów, drzwi zewnętrznych od strony placu zabaw, przebudowę sali informatycznej i parkingu oraz schodów (stopnie granitowe zewnętrzne), drzwi zewnętrznych oraz oświetlenia na hali sportowej;
- w Szkole Podstawowej nr 3 im. Edmunda Wojnowskiego- łazienek, instalacji elektrycznej, kuchni i stołówki, modernizacja ścian, wymiana grzejników na korytarzach oraz częściowa wymiana pokrycia dachowego;
- w Przedszkolu Miejskim „BAJKA” w Wąbrzeźnie- podłóg, instalacji elektrycznej i wodno- kanalizacyjnej w obiekcie przy ul. Żeromskiego 11 oraz podłogi w jednej sali oraz przebudowa tarasu w obiekcie przy ul. Tysiąclecia 2.
Modernizacja ma na celu przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa w obiektach (m.in. z uwagi na zalecenia budowlane). W ostatnich latach, z uwagi na ograniczone możliwości finansowe, prowadzone były wyłącznie bieżące remonty, tymczasem infrastruktura w obiektach wymaga nakładów inwestycyjnych. Nie bez znaczenia jest również komfort uczniów i nauczycieli korzystających na co dzień z pomieszczeń, których stan odbiega od obecnie panujących standardów.
3.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompleksowe, wielobranżowej dokumentacji projektowej w tym Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz kosztorysu inwestorskiego, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji, pozwoleń oraz zgłoszeń robót;
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową;
3) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
4) zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres wykonywania zamówienia;
5) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
6) zagospodarowanie placu budowy, w tym zaplecza budowy, tablice informacyjne, doprowadzenie mediów niezbędnych na czas budowy, ogrodzenia, dróg dojazdowych, urządzeń ppoż., i BHP z uwzględnieniem realizacji przyłącza elektrycznego;
7) sporządzenie dokumentacji uwzględniającej dostępność obiektu dla osób ze szczególnymi potrzebami;
8) roboty budowlane i technologiczne, łącznie z kompletną dostawą urządzeń, wyposażenia i oprzyrządzenia oraz wszystkimi pracami montażowo- instalacyjnymi w zakresie niezbędnym dla osiągnięcia założonych efektów;
9) zawiadomienie właściwych organów zgodnie z Prawem budowlanym o zakończeniu budowy i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie;
Szczegółowe określenie i zakres przedmiotu zamówienia zawarte są w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2690000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2690000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2690000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEL-BUD Alicja Tomaszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462619
7.3.3) Ulica: Rywałd 59
7.3.4) Miejscowość: Radzyń Chełmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 87-220
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2690000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.