eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu



Og³oszenie z dnia 2023-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Brzeski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://brzeg-powiat.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2df043d2-8f6a-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00525162

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035584/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy
bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i
odbierania korespondencji elektronicznej, s± zawarte w rozdziale XIV swz. Komunikacja elektroniczna odbywa siê za po¶rednictwem
Platformy zakupowej zwanej dalej „Platform±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporz±dzania, wysy³ania i odbierania Korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej
Platformy:platformazakupowa.pl OpenNexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem, oraz w instrukcji dla wykonawców znajduj±cej siê
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Brzeski
– Starostwo Powiatowe w Brzegu z siedzib± w Brzegu 49-300, przy ul. Robotniczej 20; 2. administrator wyznaczy³ Inspektora
Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@brzegpowiat.pl, numerem telefonu: 77 444 79 34,
adres jw.; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie
przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±
osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 I art. 74 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. Prawo
zamówieñ publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym i
niezbêdnym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i
czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Prawo zamówieñ
publicznych, do up³ywu terminu na ich wniesienie; 9. odbiorcami danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do
uzyskania tych danych na podstawie przepisów prawa, tj.
organy w³adzy publicznej, podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej w zakresie
i w celach, które wynikaj± z przepisów obowi±zuj±cego prawa; podmioty, z którymi wspó³pracuje Administrator: dostawcy systemów
informatycznych wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z utrzymaniem systemów, w których przechowywane s± dane, dostawcy poczty
elektronicznej, podmioty zapewniaj±ce asystê i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych;
10. osobom fizycznym, których dane dotycz± przys³uguje prawo do dostêpu do swoich danych, prawo do uzyskania kopii tych
danych, sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, usuniêcia danych oraz
przenoszenia danych w przypadkach okre¶lonych w art.15 – 22 RODO; 11. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s±
przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych),
skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; 12. zgodnie z art. 14 RODO na wykonawcy ci±¿y obowi±zek
informacyjny wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu i które Zamawiaj±cy po¶rednio
pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w niniejszym postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o
których mowa w art. 14 ust. 5 RODO; 13. Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

[Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.]
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
[Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.]
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) oraz ¶wiadczenie us³ug kurierskich.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne (zatrudnienie osób niepe³nosprawnych)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e , ¿e posiada aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru operatorów pocztowych , o którym mowa w art. 6 ust.1 ustawy z dnia 23.11.2012r. – Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2023r. poz. 1640) prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony , je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na kwotê co najmniej 200.000 z³. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia bêdzie siê koñczy³ w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania ci±g³o¶ci ubezpieczenia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony , je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ odpowiednim do wykonania zamówienia potencja³em technicznym w celu wykonania zamówienia tj. co najmniej po jednej placówce w ka¿dej gminie (Grodków, Lewin Brzeski, Lubsza, Olszanka, Skarbimierz) oraz co najmniej 3 placówki w Brzegu, w celu umo¿liwienia odbioru awizowanej przesy³ki ( placówki winny byæ czynne we wszystkie dni robocze , za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy, z uwzglêdnieniem godzin popo³udniowych ) oraz
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± g³ówn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³otych brutto za okres nie krótszy ni¿ 12 m-cy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia ¿adnych ¶rodków dowodowych.

2. w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:

a) aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art.6 ust.1 ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.

3. w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowe, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:

a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;

4. w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy nie wcze¶niej ni¿ trzy miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. (wzór – za³. nr 7 do SWZ);
b) wykaz placówek (wzór – za³. nr 8 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ oraz formularz cenowy – za³. nr 1.1. do SWZ
2. o¶wiadczenie wykonawcy lub wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania– za³±cznik nr 2 do SWZ,
3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia– za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy)
5. o¶wiadczenie wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wskazuj±ce, które roboty budowlane*/us³ugi*/dostawy* wykonaj± poszczególni wykonawcy (wspó³partnerzy) – za³±cznik nr 6 do SWZ, (*je¿eli dotyczy),
6. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
UWAGA: wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w z³o¿onej ofercie.
7. pe³nomocnictwo lub inny dokument okre¶laj±cy zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów (je¿eli dotyczy),
8. pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy),
9. wadium (orygina³ gwarancji lub porêczenia) (je¿eli jest wymagane)
10. przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wspó³partnerów, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wadium i/lub zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien byæ wystawiony na wszystkich wspó³partnerów ³±cznie, a nie na ich pe³nomocnika lub jednego ze wspó³partnerów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, przed zawarciem umowy
o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani do zawarcia umowy cywilnoprawnej okre¶laj±cej rolê i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich wspó³dzia³ania podczas realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia kopii zawartej umowy reguluj±cej wspó³pracê.
7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia bêd± dokonywane wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp i wskazanym we wzorze umowy.
Umowa mo¿e zostaæ zmieniona na pisemny wniosek jednej ze Stron, za zgod± drugiej Strony, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-08 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

UZUPE£NIENIE W ZAKRESIE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA:
Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci
wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – przes³anka
obligatoryjna.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.