eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupnoZadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23ef0e43-6d15-4d3e-9b6d-2f4bb888b116

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ef0e43-6d15-4d3e-9b6d-2f4bb888b116

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034083/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.”Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu”
Zadanie współfinansowane jest ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu” – edycja 2024.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych polegających na budowie zadaszenia trybuny, jako wiaty o konstrukcji wspornikowej ramy. Wymiar w rzucie 4,17 x 60,20m. Wysokość w najwyższym punkcie 4,26m. Główną konstrukcję nośną stanowi słup kratowy, na którym oparty jest rygiel. Na ryglach oparte są płatwie dachowe stanowiące podparcie dla pokrycia dachowego. Pokrycie zaprojektowano z poliwęglanu komorowego typu 5X o grubości 16mm. Ramy posadowione będą na stopach żelbetowych. Stopy (podstawy słupów) winny być oparte na warstwie podlewki z zaprawy cementowej o grubości 2cm.
Regulację rzędnych można wykonać jednym ze sposobów:
- za pomocą pakietów podkładek z blach pomiędzy blachą podstawy, a fundamentem
- poprzez oparcie blachy czołowej na nakrętkach śrub fundamentowych i dokręceniu tych nakrętek do wymaganej wysokości.
Główną konstrukcję nośną stanowią ramy wspornikowe ze słupem kratowym i ryglem
w rozstawie co 2m. Ramę zaprojektowano z kształtowników zamkniętych kwadratowych ze stali S355. Stateczność konstrukcji obiektu zapewniają układy stężeń połaciowych (poziomych i pionowych) i miedzysłupowych (pionowych), które przejmują siły poziome (np. od wiatru). Płatwie dachowe zaprojektowano z kształtowników zamkniętych kwadratowych ze stali S355.

Obiekt budowlany umiejscowiono w północnej części działki, na wprost centralnej części murawy boiska. Nowo projektowane zadaszenie nad trybuną będzie stanowić zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi osób przebywających na trybunach.

Układ komunikacyjny, parkingi oraz dojścia:
Dojście i dojazd do działki objętej opracowaniem – KDL ulica lokalna, dz. nr 212/8 oraz 225/1
Do obiektu nie jest wymagana droga pożarowa. Na działce zaprojektowano 22 miejsc postojowych oraz 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych
Miejsca postojowe - parking pokryty płytami ażurowymi JOMB – stanowi 36% powierzchni biologicznie czynnej
- otwory w płytach uzupełnić torfem i zasiać trawę
- warstwa ścieralna – płyty JOMB
- Podsypka piaskowa – piasek średni gr. 10cm
- Tłuczeń kamienny o frakcji 30-60mm gr.30cm
- Geowłóknina filtracyjna PES 150
- Wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Is>1.00 w przypadku gruntu nienośnego
należy go wybrać do stropu warstwy nośnej i uzupełnić podsypką piaskową/ubitą gr.15cm
Projekt techniczny branży architektoniczno - budowlanej zamieszczony
w postępowaniu jest podstawą do oszacowania kosztów i złożenia oferty cenowej.

UWAGA!: Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia wbudowane muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania.
Technologie i materiały użyte w projekcie są przykładowe, dopuszcza się użycie
innych materiałów i technologii o równorzędnych lub wyższych parametrach
technicznych po konsultacji z autorem projektu

Okres udzielonej gwarancji: – min. 60 m-cy na wykonane roboty budowlane.
2. CPV: 45000000-7.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj.:
roboty przygotowawcze, prace ogólnobudowlane, montaż konstrukcji.
6. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostosował organizację pracy w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańców (dojazdy do posesji) i innych użytkowników oraz dojazdy służb komunalnych, ratowniczych i porządkowych. Na każdym etapie realizacji zadania należy zachować przejezdność drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABER AGNIESZKA BAKIERA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251871498

7.3.3) Ulica: UL. RÓŻANA 13 A

7.3.4) Miejscowość: NIEPORĘT

7.3.5) Kod pocztowy: 05-126

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.