eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiOdnawialne źródło energii w Gminie Nowy Dwór Gdański



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawialne źródło energii w Gminie Nowy Dwór Gdański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.8.) Numer faksu: 552472405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawialne źródło energii w Gminie Nowy Dwór Gdański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-128e3b75-3ab4-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033566/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Odnawialne źródła energii w Gminie Nowy Dwór Gdański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399526

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1518121,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Odnawialne źródło energii w Gminie Nowy Dwór Gdański.

Zadanie polega na budowie odnawialnego źródła energii w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w miejscowości Marzęcino w Gminie Nowy Dwór Gdański. Obecnie w obiekcie główne źródło ciepła stanowi kocioł niskoparametrowy o mocy 300 kW zasilany pelletem z istniejącego silosu, którego stan techniczny (awaryjny system automatycznego sterowania oraz skorodowany kocioł) nie gwarantuje możliwości dalszego skutecznego użytkowania. Planowana inwestycja obejmie kompleksową wymianę źródła ciepła i zastosowanie technologii pomp ciepła wraz z niezbędną instalacją i dostosowaniem dotychczasowego budynku kotłowni do potrzeb nowego węzła, który obsługiwać będzie system planowanych do wykonania instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej dla obiektów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Marzęcinie. W celu minimalizacji kosztów zużycia energii planuje się zastosowanie systemu fotowoltaicznego, który w połączeniu z systemem monitorowania, kontrolowania pozwoli na optymalizacji zużycia energii w placówce oświatowej.

Wymaga się, aby ciepło dla budynku A , B, D dostarczane było przez zestaw składający się z trzech powietrznych absorpcyjnych pomp ciepła zasilanych gazem w wersji wyciszonej i kondensacyjnego kotła gazowego montażu zewnętrznego. Zestaw pomp ciepła i kotła pracować ma na zbiornik buforowy, poprzez wymienniki ciepła glikol/woda, w ten sposób spełniając funkcję grzewczą.
Wymaga się aby ciepło dla budynku „C” zapewnione było przez zastosowania dwóch zestawów urządzeń. Pierwszy składa się z pięciu powietrznych absorpcyjnych pomp ciepła zasilanych gazem w wersji wyciszonej, drugi z dwóch kondensacyjnych kotłów gazowych montażu zewnętrznego. Zestawy pomp ciepła i kotłów pracować mają na zbiornik buforowy, poprzez wymienniki ciepła glikol/woda, w ten sposób spełniając funkcję grzewczą.
Urządzenia przeznaczone mają być do montażu zewnętrznego i pracować na wodnym roztworze glikolu. Zastosowanie glikolu jest niezbędnym zabezpieczeniem przy ewentualnych zanikach zasilania i podczas występowania niskich temperatur zewnętrznych. Ze względu na to, że instalacja wewnętrzna budynku jest napełniona wodą, konieczne jest zastosowanie płytowego wymiennika ciepła. Za wymiennikiem ciepła, aby urządzenie mogło pracować poprawnie oraz z wysoką efektywnością energetyczną, niezbędne jest zastosowanie zbiornika buforowego, z którego następnie rozprowadzane jest ciepło do odbiorników.
Wymaga się, aby praca urządzeń odbywała się w układzie alternatywnym. Ze względu na wymagany wysoki parametr, pompy ciepła pracować będą do temperatury zewnętrznej około -5°C, poniżej tej temperatury pracę przejmą kotły gazowe. Oba układy będą zasilane gazem – propan G31.
Zastrzega się konieczność zapewnienia przez Wykonawcę funkcjonowania istniejącej kotłowni do czasu przełączenia zaprojektowanego układu pomp ciepła w tryb pracy umożliwiający ogrzewanie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Marzęcinie w celu zapewnienia wymaganej przepisami temperatury dla placówek oświatowych.

1.1. PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE BUDYNKU I ZAGOSPODAROWANIA TERENU BUDYNKU „C” – BUDYNEK HALI SPORTOWEJ Z CZĘŚCIĄ DYDAKTYCZNO ADMINISTRACYJNĄ.
- przystosowanie pomieszczenia przyłącza C.O. w budynku „C”. Montaż nowych urządzeń technologicznych węzła C.O.
- przygotowanie podłoża i terenu do montażu zestawu grzewczego – nowe źródło ciepła dla budynku „c”
- przygotowanie podłoża i terenu do montażu zbiornika na gazu propan - butan – nowe źródło ciepła dla budynku „c”
- rozbiórka i odtworzenie istniejących nawierzchni i terenów zielonych w linii trasy prowadzenia instalacji zewnętrznych – nowe źródło ciepła dla budynku „C”
- ułożenie instalacji zewnętrznych pomiędzy zbiornikiem, zestawem grzewczym, złączem kablowym, budynkiem. zestaw grzewczy dla potrzeb grupy budynków „C” - wg pt. branży sanitarnej i elektrycznej.

1.2. PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE BUDYNKU I ZAGOSPODAROWANIA TERENU BUDYNKÓW „A”, „B”, „D” – („A”) BUDYNEK DYDAKTYCZNY Z CZĘŚCIĄ KUCHENNĄ I JADALNĄ, („B”) BUDYNEK PRZEDSZKOLA, („D”) BUDYNEK KOTŁOWNI.
- prace rozbiórkowe w obrębie budynku „D” – istniejący budynek kotłowni
- przebudowa i termomodernizacja budynku istniejącej kotłowni z przeznaczeniem na węzeł cieplny i pomieszczenia techniczne
- przygotowanie podłoża i terenu do montażu zestawu grzewczego – nowe źródło ciepła dla budynków „A”, „B”, „D”
- przygotowanie podłoża i terenu do montażu zbiornika na gazu propan - butan – nowe źródło ciepła dla budynków „A”, „B”, „D”
- rozbiórka i odtworzenie istniejących nawierzchni i terenów zielonych w linii trasy prowadzenia instalacji zewnętrznych, prowadzenie instalacji dla grupy grzewczej budynków „A”, „B”, „D”
- ułożenie instalacji zewnętrznych pomiędzy zbiornikiem, zestawem grzewczym, złączem kablowym, budynkiem. zestaw grzewczy dla potrzeb grupy budynków „A”, „B”, „D” - wg pt. branży sanitarnej i elektrycznej.
Inwestycja musi być zrealizowana zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ.
Zamawiający oczekuje na uzyskanie pozwolenia na budowę wymiany źródła ciepła w Zespole Szkolno-Przeszkolnym w Marzęcinie. Podpisanie umowy możliwe będzie po uzyskaniu przedmiotowej decyzji.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

Opis Przedmiot Zamówienia zawarty został w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1867289,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3137730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1867289,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dzienisz Usługi Ogólno-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891853906

7.3.3) Ulica: Borzestowska Huta

7.3.4) Miejscowość: Borzestowska Huta 89A

7.3.5) Kod pocztowy: 83-335

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1867289,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-19 do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.