eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRemont i ocieplenie budynku warsztatów przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i ocieplenie budynku warsztatów przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zemborzycka 82

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-445

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zstk.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zstk.lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d44d1fa5-3266-433a-9ff5-9831d3af693c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i ocieplenie budynku warsztatów przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d44d1fa5-3266-433a-9ff5-9831d3af693c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00468378/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i ocieplenie budynku warsztatów przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Robotyki przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie. Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Komponent A: Odporność i konkurencyjność gospodarki. Inwestycja A3.1.1: Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSTK-KG.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Remont i ocieplenie budynku, który będzie obejmował m.in. następujące prace:
a) Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie okładzin ściennych;
- rozebranie istniejących podłóg;
- demontaż stolarki okiennej;
- demontaż stolarki drzwiowej;
- rozbiórka instalacji elektrycznych;
- rozbiórka instalacji sanitarnych;
- rozebranie ścianek działowych;
- rozebranie obróbek blacharskich;
- rozebranie istniejących nawierzchni dojść oraz opaski wokół budynku.
b) Roboty budowlane:
- termomodernizacja budynku, w tym wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych, dachu oraz ścian fundamentowych wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej;
- montaż obróbek blacharskich;
- remont posadzek;
- wykonanie nowych podłóg;
- szpachlowanie tynków wewnętrznych;
- roboty malarskie;
- wykonanie okładzin ściennych;
- wykonanie ścianek działowych;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych;
- montaż stolarki okiennej;
- montaż stolarki drzwiowej;
- wykonanie pokrycia dachu z papy;
- wykonanie orynnowania;
- remont generalny pomieszczeń sanitarnych – wymiana okładzin ściennych, podłogowych oraz armatury sanitarnej i instalacji elektrycznej;
- wykonanie sufitów podwieszanych;
- montaż żaluzji fasadowych.
c) Instalacje sanitarne:
- instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji;
- instalacja kanalizacji sanitarnej;
- instalacja CO;
- wentylacja mechaniczna;
- instalacja klimatyzacji;
- instalacja hydrantowa.
d) Instalacje elektryczne:
- wewnętrzne linie zasilające;
- tablice rozdzielcze;
- instalacja oświetlenia ogólnego;
- instalacja oświetlenie awaryjnego;
- instalacja oświetlenia zewnętrznego;
- instalacja gniazd wtyczkowych;
- instalacja siłowa;
- instalacja sieci LAN;
- instalacja zasilania i sterowania wentylacji mechanicznej;
- instalacja monitoringu wizyjnego;
- instalacja alarmowa SSWN;
- instalacja fotowoltaiczna;
- instalacja do kompensacji mocy biernej;
- instalacja odgromowa.
2) Budynek oraz jego otoczenie musi zostać przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i o szczególnych potrzebach: m.in. podjazdy i pochylnie, poszerzone drzwi wejściowe i wewnętrzne, obniżone progi, toalety i łazienki dostosowane dla osób o szczególnych potrzebach, kontrastowe oznaczenia powierzchni przeszklonych i stopni. Wejście do budynku będzie bez barier architektonicznych.
3) W zakresie zagospodarowania terenu, przewiduje się wymianę nawierzchni dojść oraz opaski wokół budynku. Nawierzchnia utwardzona dojść i opaski będzie wykonana z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa mineralnego.
4) Przewiduje się również rekultywację terenu pod trawniki oraz nasadzenia zieleni z zachowaniem zasady bioróżnorodności. Istniejąca zieleń zostanie poddana zabiegom pielęgnacyjnym. Teren wokół budynków zostanie wyposażony w elementy małej architektury (m.in. kosze na śmieci i ławki).
5) Montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 240x120 - szt. 1
6) W ramach niniejszego zadania Wykonawca wykona także wszelkie prace tymczasowe i towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzi wymagane próby końcowe, sprawdzenia, wszelkie inne czynności oraz przedłoży wszystkie wymagane dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą zawierającą atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, instrukcje obsługi i instrukcje eksploatacji) niezbędne do oddania robót do użytku.
7) W ramach realizacji obowiązują zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, jak dla robót budowlanych związanych z budynkami użyteczności publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem funkcji, jaką spełnia budynek warsztatów szkolnych. Prace wykonawcy nie mogą powodować istotnych utrudnień w funkcjonowaniu terenów przyległych, w tym obowiązuje wygrodzenie przez Wykonawcę placu budowy w celu zapewnienia warunków bezpiecznego poruszania się uczniów w obrębie Zespołu Szkół Transportowo - Komunikacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

09332000-5 - Instalacje słoneczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45442100-8 - Roboty malarskie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6744300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10805919,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6744300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edach Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462658112

7.3.3) Ulica: ul. Zwieprzycka 8j

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-228

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzy Podwykonawcom następujący zakres robót: dostawa i montaż stolarki okiennej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6744300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.