eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IłżaZorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki na Cypr dla 43 osób



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki na Cypr dla 43 osób

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MARCULE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marcule 1

1.5.2.) Miejscowość: Iłża

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcule@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/marcule

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_marcule

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki na Cypr dla 43 osób

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f24d69e-87ec-4b6c-8f58-bdfae593d344

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest organizacja wycieczki na Cypr w terminie 02.11 – 09.11.2024 roku dla 43 Uczestników:
• 37 osób dorosłych;
• 1 dziecko jedenastoletnie;
• 1 dziecko dwunastoletnie;
• 1 dziecko czternastoletnie;
• 1 dziecko piętnastoletnie;
• 1 dziecko szesnastoletnie;
• 1 dziecko siedemnastoletnie.

Szczegółowy wykaz Uczestników wraz z wymaganym podziałem na pokoje znajduje się w rozdziale IV w załączniku nr 6 - OPZ.

Zakres:
Wykonawca jest zobowiązany zorganizować i nadzorować:
1. Przejazdy w Polsce na trasie Nadleśnictwo Marcule -lotnisko, oraz lotnisko – Nadleśnictwo Marcule,
2. Przelot samolotem na trasie: lotnisko – lotnisko na Cyprze – lotnisko, bagaż główny minimum 20 kg, bagaż podręczny minimum 8 kg,
3. Transport autokarem z klimatyzacją na terenie Cypru do miejscowości wyróżnionych w załączniku nr 6,
4. Zakwaterowanie: 5 noclegów - hotel co najmniej czterogwiazdkowy, trzy pokoje trzyosobowe, dwanaście pokoi małżeńskich i pięć pokoi dwuosobowych.
5. Wyżywienie: wersja all inclusive,
6. Ubezpieczenie (przynajmniej KL wraz z Assistance - 100 000,00 EURO, w tym koszty leczenia i następstw chorób przewlekłych i nowotworowych oraz nagłego zachorowania na COVID-19, NNW, BP),
7. Opiekę pilota,
8. Realizacja programu (bilety wstępu, Usługi przewodnika/ów, system audioguide),
9. Realizacja co najmniej dwóch wycieczek na terenie Cypru.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy - cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć, tj.:
1) ORIENT TRAVEL Sp. z o.o., 40-010 Katowice, ul. Warszawska 36; cena ofertowa 250.835,00 zł.
Środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia to 190.404,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.